Looking for you!

1.4K 85 5
                                    

O týden později:

Z pohledu Caitlin:

Zazvonil mi mobil známou melodií "22". Zvedla jsem to a představila se.

,Ahoj,tady Scooter."představil se přívětivý hlas muže, ,,Byla si na tom konkurzu k Jurnals tour,že?"

,,Jo byla a co má být?"

,,Bereme tě!"

Stála jsem jako přikovaná k podlaze:,,V-Vážně?"

,,Jo!"

Slzy se mi hnali do očí:,,J-Já....Oh my gaash!"

,,Za týden se uvidíme. Všechny informace ti pošleme na mail.:"dodal Scooter.

,,Děkuju,děkuju!"skákala jsem jako pominutá po celém bytě.

Z pohledu Justina:

Měl jsem volnou chvíli a co dělat když máte volnou chvíli? Razíme do klubu,přátelé! Hodil jsem na sebe volné kalhoty,ale s tričkem jsem si starosti nedělal,stačil mi zlatý řetěz na krku a tetování,která mi zdobila moje tělo.

,,Nazdar,bro!"smál se Migos,který dorazil.

,,Čauvec."

Za doprovodu fotografů a bodyguardů,kteří je odháněli jsme se vydali autem ke klubu. Byl velký a taky drahý (pro průměrné lidi). Vztoupili jsme do té přecpané budovy a já ani vteřinu neváhal a hned,jakmile byl volný parket jsem na něj skočil.

,,Hi guys!"smál jsem se s mikrákem v ruce, ,,Já jsem Bieber,Justin Bieber!"

Poslední slova jsem pravil hlasem Jamese Bonda,čemuž se většina přítomných zasmála.

,,Let's gooo!"pokračoval jsem a nahodil tam písničku "Looking for you". Za malou chvíli se přidal i Migos.

Když jsme skončili,šel jsem rovnou k baru,kde jsem zmerčil dvě vážně sexy buchty. Jedna z nich měla až nebezpečně krátké šaty,ale její pohled lvice mluvil za všechno. Černé vlasy jí splívali podél ramen,rty si vyzívavě okusovala a při tom klepala delšími červeně nalakovanými nechty o desku baru. Vedle ní stála ještě bloncka s černými kalhoty,bílým tričkem a koženou bundičkou přes to.

,,Hele bro!"upozornil jsem Migose na dvě krásky kousek od nás, ,,Ty by stáli za hřích,ne? Vezmi si tu bloncku,já si beru tu černovlásku."

,,Jasně kámo,ale protože máš tu hezčí a asi si víc užješ,platíš ty."zasmál se a vydal se k blondýně. Potřeboval jsem ji navíc odlákat od její nebezpečně sexy kamarádky,aby věnovala pozornost mě.

,,Čau krásko."usmál jsem se.

,,Nazdar."řekla jen.

,,Nemáš žízeň?Je tu nějak horko."zeptal jsem se jí a aniž čekal na odpověď,mávnul jsem na barmana, ,,Jeden drink a něco ostřejšího. Protřepat,nemíchat."

Na jejích rudě nartěnkovaných rtech jsem spatřil malý úsměv,který však nebyl příliž znatelný.

,,A jak se máš?"zeptal jsem se ani ne proto,že by mě to zajímalo,jen jsem chtěl slyšet její hlas a zároveň trochu popojet.

,,Dneska to byl fofr."odpověděla a upila si svého drinku tak ladně,že by se neskušenému klukovi podlamovala kolena, ,,Nemám skoro na nic chuť."

,,Ani na Biebera ne?"zasmál jsem a přisunul jsem se blíž k ní.

,,Ani na Biebera ne."odpověděla a odtáhla mě od sebe, ,,Kde je vlastně Janet,ta blondýnka,co tu byla se mnou."

,,S mým kámošem."odpověděl jsem jí a stále ji svlékal pohledem.

,,To se mi teda vážně ulevilo."mávla rukama ironicky, ,,Teda...pokud je stejnej jako ty."

,,Naprosto."zasmál jsem se a chytil ji za boky, ,,Dneska mám v plánu velký věcy."

Přiložila její rty kousíček od mých uší a zašeptala:,,Pokud myslíte to,co já,tak se budete muset pekelně snažit,pane Biebere."

,,Hodlám podstoupit všechno,abych s tebou byl."

Byla zvláštní,ale líbilo se mi to. Vzala mě za ruku a odvedla kamsi do uličky a do nějakých tmavých dveří,za kterými byla tmavá místnost. Pustila moji ruku a o chvilku později jsem spatřil světlo blikající žárovky a její obličej.

,,Tak ukažte,co ve vás je,pane Biebere."usmála se a nelepila se na mě tak,až stál Jerry v pozoru. (:D)

Tak to by byla další část Mr.Biebera :) Jinak,zítra mě čekají moje první závody na koních,tak mi prosím držte palce,Kiminers <3

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat