Překvapení

919 65 1
                                    

Z pohledu Caitlin:

Nakonec jsem se ale přece jen rozhodla pro Justina. Sice jsem  byla nabídkou kina stráveného s Austinem nadçená, ale Justinovi jsem řekla, že přídu a nechci být jako on.

Promiň Austine, dneska jsem fakt unavená. Kamarádka vytáhla na nákupy a celej den jsme chodili po obchoďákách. Bolí nohy a třeští mě hlava z hudby tam. Nemůžu si dovolit být nemocná :(
Když to bude zítra lepší, napíšů :*

Dobře Cait, hlavně se co nejdřív uzdrav.
PS:Sweat dreams

Tak a je to. Teď už jen jít za Justinem.

Zaklepala jsem u něj na pokoji.
,,Už du."ozvalo se zevnitř.
Justin otevřel dveře polonahý, s mokrou hlavou a JEN s ručníkem kolem pasu.
,,Jé promiň Caitlin, zrovna jsem se sprchoval....pojď dál."
Byla jsem v šoku. I když musím uznat, břicho má pěkný :D
Justin zmizel kdesi ve vedlejší místnosti zatímco já jsem di prohlížela fotky vystavené na dřevených poličkách.

,,To je můj brácha Jaxon."řekl Justin, který se vplýžil jako duch, když jsem si prohlížela obrázek blonďatého chlapečka.

,,Je rozkošný."usmála jsem se.

,,Proč si mě sem vlastně pozval?"zeptala jsem se Justina.

,,Něco pro tebe mám."

Justin zmizel ve vedlejší místnosti. Když se vrátil, držel v ruce knihu. Podal mi ji.

,,Tahle knížka pro mě moc znamená," vysvětlil a dal mi ji do ruky, ,,jsou tam užitečný rady...Sice nejsem tipickej příklad světce, ale lřemýškím nad různýma citátama co tam jsou."

Dlouho jsem si knihu prohlížela a přišla na jednu zvláštnost.

,,Jak se ta kniha jmenuje?"

,,Nemá jméno,"odpověděl Justin, ,,hned první autorův citát to zdůrazňuje."

Otevřela jsem knihu a spatřila první slova.

Knihy nepotřebují názvy. Důležitý je obsah, stejně jako u lidského srdce.

,,Vypadá to zajímavě," kývla jsem, ,,Jen nechápu, proč mi tu knihu dáváš."

,,Ber to jako dárek,"usmál se Justin, ,,Pomohla mě, teď pomůže tobě.'

Pak nastala dlouhá chvíle ticha.

,,Myslím, že už půjdu."usmála jsem se.

,,Dobrou."řekl mi ještě Justin ve dveřích.

Z pohledu Justina:

Asi půl hodiny po tom, co odešla Caitlin někdo zaklepal.

,,Ahoj Justine."

Stála tam Selena v černém kabátu, s culíkem a vysokými kozačkami.

Nečekala ani na odpověď a hned vešla dovnitř. Sundala si kabát, pod nímž měla sexy prádlo a svůdně se usmála. Nečekal jsem ani vteřinu a začal líbat na krku. Ona mi za to líbala ušní lalůčky.

,,Ach."vzdychala.

Myslím, že ona je vážně ta pravá.

Jak byste chtěli, aby to pokračovalo? Chtěli byste trochu "drsnější" části? (Jestli víte co myslím) ;)

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat