Justin má.....

794 59 2
                                    

Z pohledu Caitlin:

Seděl jsem u něj s Pattie celý den i noc. Novináři se pořát tísnili před nemocnicí a Beliebers propadali panice. Justine, neopouštěj nás.

V jedenáct v noci jsem Pattie (ano, začali jsme si tykat) nakázala, aby si šla lehnout. Sice chvíli váhala, ale já jí slíbila, že se od Justina nehnu. Nakonec jo únava přece jen zmohla.

O hodinu později se k mému překvapení otevřeli dveře. To, co jsem v nich spatřila mi vyrazilo dech.

Stála tam Selena. Věděla jsem, že spolu chodí ale proč?

,,Ty seš kdo?"odfrkla si hned u dveří.

,,Caitlin," odpověděla jsem klidně, ,,Justinova kamarádka. Potkali jsme se spolu na plese, Seleno."

,,Kdo říkal, že si tykáme?"

Pak se podívala na Justina. Chvíli stála jako socha a nakonec dělala smutnou.

,,Miláčku."

Naklonila se k němu a objala ho.

,,Jak je na tom?"zeptala se.

,,Umírá...."odpověděla jsem.

,,Aha..."odpověděla a v očích se jí zaleskly slzy.

Asi po půl hodině odešla.

Ráno:

Pattie už byla v nemocnici, když se najednou otevřely dveře:,,Slečno Beadlesová, paní Malettová."

Ve dveřích stál doktor.

,,Máte něco nového doktore?"pravila smutně Pattie.

,,Vlastně ano..."odpověděl doktor, ,,S Justinem to vypadá lépe. Mluví ze spaní, což je dobré znamení. Odhadujeme, že se probudí, kdy nevíme. Ale......"

Doktor najednou posmutněl:,,Posaďte se prosím."

Udělali jsme tak.

,,Justin se sice nejspíš probudí ale....na vyšetření jsme našli....nádor na mozku. Justin má rakovinu mozku."

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat