Z pohledu Justina:
Všichni začali křičet. Ležel jsem na zemi a nevěděl, co se stalo. Scoot ke mě přiskočil.
,,Justine?" lomcoval se mnou, ,,Jussi seš v pohodě? Vnímáš mě?"
Přikývl jsem. Scoot mi sundal bundu. Nejspíš tušil, co se stalo.
Na sobě jsem měl neprůstřelnou vestu. Když mi to Cait řekla, přišlo mi to jako pitomost, ale přece jen jsem měl divnej pocit a tak jsem si radši tu vestu vzal.
,,Je v ní díra."řekl Scooter. ,,Někdo se tě pokusil...zabít."
Megafon ležel na zemi a Beliebers nic neslyšeli.
,,Já...myslel jsem, že mě zastřelil." pravil jsem. ,,Dost to bolelo. "
,,To je normální."kývk Scooter. ,,Vesta jen přibrzdila kulku, takže je možný, žes něco cítil. Jen mě udivuje, že sis ji vzal. Nikdy před tím si ji nenosil."
,,Intuice."řekl jsem a v duchu děkoval Cait. Sice vím, že jednou nejspíš umřu, ale teď ne!
Scooter začal obvolávat policii. Bylo to dost zlý.
,,Střelec musel být v budově naproti balkonu."řekl jeden z příslušníků policie. ,,Možná nájemný vrah."
,,Kdo by se tě snažil zabít?"podívala se nechápavě Caitlin, které jsem ti řekl.
,,Třeba haters?" zasmál jsem se. ,,To je půlka světa."
,,Jelikož to byl nájemný vrah, bude těžké ho vystopovat, ale uděláme všechno."zakončil to policajt a odešel.
Cait mě pevně objala:,,Málem jsem o tebe přišla."
,,O mě nikdy nepřijdeš." zašeptal jsem. ,,Miluju tě!"
Z pohledu Seleny:
,,Tobě se to zas nepodařilo?"vyjela jsem po něm.
,,Dělal jsem, co se dalo, ale měl vestu."
,,To mě nezajímá!"zařvala jsem. ,,Zase si to podělal. A on si teď dál chrápe s tou děvkou. Takže jestli to nejde ani takhle, pak nám zbývá jediná věc...."
,,Myslíš na to, na co já?"
,,Jo." kývla jsem. ,,Uneseme je. OBA!