Part 42 - Mengeratkan Hubungan Kekeluargaan

55.7K 389 46
                                    

Sedar tak sedar sudah masuk bulan puasa. Ini adalah puasa pertama disambut oleh aku dan Azimah. Memang terasa satu kelainan bila berada di alam rumah tangga sebab aku tidak lagi makan bersahur seorang diri. Kalau sebelum ini sudah cukup beberapa keping roti sandwich bersalut telur dan air susu bercampur kurma tapi kali ini siap hidangan masakan yang enak. Teringat aku akan ketawa Naidatul Balqis kata mula-mula memang macam tu nanti lama-lama bersahurkan ikan sardin ja.

Kalau korang baru kahwin, biasanya kawan-kawan yang sudah senior dalam alam rumahtangga mesti bergurau tentang bergaduh nak balik kampung siapa bila raya nanti tetapi tidak bagi aku. Kami berdua tidak berapa kisah sangat, mungkin kerana kampung aku dan Azimah berdekatan jadi anytime boleh berulang-alik.

Seperti biasa pada minggu pertama puasa, aku akan balik ke kampung untuk merasa suasana berpuasa di kampung.

Aku termenung di atas katil melihat kipas berputar di siling dengan hanya berkain tuala. Sempat juga aku 'bertarung' dengan Azimah selepas bersahur tadi. Aku teringat kembali kenangan lepas yang aku terlanjur bersama Kak Hawa iaitu isteri kepada abang ngah aku sendiri dan aku menepuk dahi bila kenangkan bertapa 'innocent'nya Ustazah Maizatul Ain ketika kami berdua cuba menyatukan alat kelamin masing-masing. Setiap kali tiba bulan puasa dan raya aku pasti teringat akan mereka berdua. Bila sudah mempunya isteri yang sah ini, aku terasa sedikit bodoh dengan apa yang telah aku buat kerana Kak Hawa ada hubungan kekeluargaan dan keluarga Ustazah Maizaitul Ain pula sangat rapat dengan keluarga aku termasuk suaminya iaitu Ustaz Haiqal. Bagaimana aku nak hadap mereka berdua nanti bersama Azimah. Malu beb!

"Haih bang. Lama termenung. Apa yang difikirkan tu? Tak jadi ke nak balik kampung?" Tegur isteri aku Azimah yang baru keluar dari bilik air selepas mandi wajib.
"Tak ada apa lah sayang. Mestilah jadi." Jawab aku pula dan masuk ke bilik air untuk giliran aku pula yang mandi.

Aku melangkah ke bilik air sambil Azimah sedang mengeringkan rambut ikalnya dengan kain tuala yang dipakainya tadi. Sempat mata aku melirik ke arah tubuh bogel Azimah yang montok itu, tubuh bogel isteri aku yang sah tetapi juga dapat dinikmati oleh Azlan. Cipap tembam isteri aku juga setiasa bercukur sejak akhir-akhir ini, iya lah sebab aku dan Azlan masing-masing minat dengan cipap yang tiada bulu ini. Begitu juga dengan isteri Azlan, bukaan kangkang kaki Naidatul Balqis tidak pernah mengecewakan aku dengan hidangan cipap tembamnya yang licin berbulu halus itu.

Aku dan Azimah bercadang untuk bertolak balik ke kampung selepas berbuka puasa di rumah kakaknya, Kak Jue. Semasa kami dalam perjalanan ke rumah Kak Jue, Azimah banyak bercerita tentang kakaknya yang diabaikan oleh suami sendiri dan seperti sangkaan aku pada sebelum ini, Azimah memberitahu Kak Jue masih lagi beruntung kerana keluarga mertua memihak kepada dirinya.

"Macam mana lah Kak Jue harungin kehidupan setiap hari tanpa hubungan seks" Kata isteri aku Azimah dengan satu persoalan.
"Mungkin Kak Jue pakai seks toy macam dildo tu kot." Aku cuba menjawab persoalan Azimah.
"Best ke pakai dildo, rasanya kalau guna yang original lagi sedap kot. Hihihi" Azimah ketawa dan aku hanya tersenyum teringat waktu pertama kali batang kote aku meneroka lubang nikmat Kak Jue.
"Mesti lah sedap yang original sayang oi. Ni abang nak tanya sayang, batang abang atau batang Azlan lagi sedap ya?" Tanya aku kepada isteri aku.
"Mestilah batang kote abang. Abang mendayung lagi lama, Azi suka sangat batang kote berurat abang tu berdenyut-denyut kat dalam. Tapikan Azi pun tak tahu kenapa rasa lain bila buat dengan Azlan tu." Jujur betul isteri aku menjawab dan aku pun setuju dan aku ada satu sahaja jawapan yang tidak terluah iaitu "sebab hubungan seks haram lagi rasa thrill".
"Baguslah macam tu sayang" jawab aku.
"Abang tak jelous kan?" Tanya Azimah bila mendengar jawapan pendek dari aku.
"Tak ada lah. Abang tau cinta sayang hanya untuk abang kan" Kata aku memandang Azimah dengan satu senyuman.
"Terima kasih abang sebab memahami, Azi sayang abang sangat tau." Jawab Azimah sambil merangkul tangan aku.
"Entah-entah Kak Jue ada buat seks lelaki lain kot." Aku cuba tukar topik perbualan.
"Mungkin juga tu. Dulu Azi tak pernah fikir pun tapi bila dah kahwin ni, kenal abang, sukar nak bayangkan kalau tak buat seks. Ermmm" Jawab Azimah seolah-olah dari kata-katanya itu mahu bagitau yang Kak Jue juga jenis yang kuat seks sama sepertinya.
"Kalau ya pun apa salahkan Azi. Kak Jue pun dah dewasa, dia ada keperluan batin yang dia perlu puaskan." Aku cuba menyokong perbuatan Kak Jue walaupun itu hanyalah andaian dari Azimah.
"Betul tu bang. Azi faham sangat. Ada suami pun macam tak berguna." Azimah mengiyakan kata-kata aku.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now