Minggu ke empat berpuasa Azimah mengajak aku menemani Kak Jue membeli baju raya untuk dua orang anaknya di Sogo dan membeli jubah dan telekung untuk kedua ibu bapanya. Aku pula membeli sedikit kuih raya untuk dibawa pulang.
Kali terakhir aku berciuman mulut dengan Azimah ialah pada malam berbuka puasa. Rindu betul nak merasa kuluman lidah Azimah tetapi apa kan daya dia pulang ke kampung lebih awal manakala aku pula mengambil cuti dua hari sebelum raya.
Sebelum bertolak balik aku menyelongkar almari mencari sebuah kotak yang berisi pil herba untuk menambah kekuatan lelaki. Pil herba ini aku beli dari orang tua di kampung ayah aku yang aku dan kawan-kawan panggil dirinya Pak Teh. Aku beli sebab terikut-terikut dengan kawan-kawan aku. Sampai kesudah aku tidak memakan pil herba kerana aku curiga akan isi kandungannya manakala minyak akar kayu yang di gunakan untuk mengurut batang kote itu aku guna. Masih aku teringat yang aku dan kawan-kawan bergelak ketawa bila Pak Teh kata kote kami semua akan jadi keras berurat macam batang akar kayu yang dia tunjukkan kalau urut pakai minyak buatannya. Perasaan curiga aku sebenarnya datang bila Pak Teh mahu memberi kami minum air yang di rendam dengan 'kulit kambing gurun orang bunian' dan aku bertanya kepada Pak Teh kenapa kulit ni keras macam kayu dan Pak Teh menjawab sebab bila masuk ke alam kita memang jadi keras. Bila aku dengar benda-benda mistik macam ni aku terus cop Pak Teh seorang scammer. Bagi aku tersangat merepek dan tidak masuk akal. Nasib baik aku datang menumpang kawan-kawan aku kalau tak aku dah lama balik. Tetapi kawan aku kata mungkin Pak Teh bergurau sebab kawan aku minum air tu memang batang kote keras mencanak sampai terlena tidur walhal tiada rangsangan pun. Oleh kerana kami ramai-ramai beli pil herba dan minyak urutnya, Pak Teh hadiahkan kami sebotol minyak untuk merangsang nafsu perempuan. Aku tengok macam air paip (bukan minyak) yang diisikan ke dalam botor seperti botol minyak Yuyi Cap Limau bersaiz kecil sedikit. Dalam hati aku masa tu menjerit "Poyo lah kau orang tua" bila Pak Teh kata dia bagi sikit je minyak ini takut kami orang muda salah guna. Aku singgah kedai DIY untuk membeli kotak plastik untuk sumbat kesemua barang-barang yang aku beli dari Pak Teh. Tak akan aku nak buang dah mahal-mahal aku beli. At the end aku bawa kotak ini ke rumah sewa di Kuala Lumpur bila kawan-kawan aku bagi review yang minyak urut itu memang mujarab. Minyak perangsang perempuan itu tidak pernah aku gunakan pada Tasha, Ina atau Kak Nisa manakala pil herba tidak pernah aku makan. Aku lebih selesa membeli produk yang disahkan oleh badan kesihatan dalam negara atau luar seperti tongkat ali atau pil untuk memperbanyakkan air mani yang aku selalu beli. Kotak ini akan aku bawa balik bagi kepada kawan-kawan aku sebab mereka kata berkesan.
Aku memandu pulang seorang diri sambil bertemankan lagu raya yang dimainkan oleh dj radio. Boring mendengar lagu raya zaman moden ini aku cucuk thumbdrive aku yang sudah pun aku copy dengan lagu-lagu lama. Jalan agak jem juga tapi trafik berjalan lancar sedikit bila sudah melepasi Port Dickson, Negeri Sembilan. Silap aku juga sebab bertolak selepas waktu tengahari. Apabila jam sudah menghampiri ke waktu berbuka aku merayau-rayau di dalam bandar untuk mencari restauran makan berbuka puasa nanti. Disebabkan banyak kedai makan dah tutup, akhirnya aku singgah di Mc Donald kemudian stesen minyak untuk membeli air mineral.
Di stesen minyak aku ternampak seorang perempuan yang cukup aku kenal. Perempuan ini merupakan anak kawan ayah aku yang mana ayah aku cuba jodohkan dengan aku selepas aku baru genap setahun bekerja di Kuala Lumpur. Ayah aku nak sponsor kesemuannya. Masa itu, perempuan ini pun baru habis belajar lulusan Universiti Islam Antrabangsa Malaysia. Aku memanggil perempuan ini Ustazah kerana universiti tempat dia belajar dan gaya penampilannya yang alim sama seperti Ina yang pernah aku jolok lubang nikmatnya dalam posisi doggy dalam keadaan Ina masih memakai tudung labuhnya. Aku tolak dengan baik sebab masih terlalu awal untuk aku berkahwin. Aku sudah pun merancang kerjaya aku iaitu aku mahu mendapat gaji RM10,000 dan memiliki sebuah rumah sebelum umur 35 tahun dan target aku itu semua berjaya seawal umur 30-an. Aku betul-betul bertungkus lumus untuk membina kerjaya aku. Aku banyak membeli bahan bacaan, membeli produk seperti software dan hardware, melanggan kelas online untuk memantapkan skills. Aku juga perlu kena tukar syarikat bekerja dengan membawa skills baru untuk mendapat increment gaji yang lebih banyak. Akhir sekali perempuan ini berkahwin dengan seorang ustaz.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.