Pagi hari raya ke lima sedikit sunyi. Hanya kedengaran pengacara rancangan Selamat Pagi Malaysia berceloteh di kaca TV. Aku bangun dan minum sebotol air mineral untuk segarkan badan. Aku keluar bilik selepas melakukan sedikit senaman ringkas dan push up. Cukup lah sekadar merecik sedikit peluh.
Semasa berjalan turun ke bawah aku lalu di depan bilik Kak Hawa yang sudah pun dikosongkan. Aku membuka pintu dan melihat ke dalam bilik, aku memandang tepat ke atas katil yang tidak dibalut cadar itu sambil tersenyum sendiri. Tidak aku sangka yang aku telah menyetubuhi Kak Hawa yang merupakan kakak ipar aku sendiri. Begitu rakus batang kote aku menjolok lubang cipap Kak Hawa. Kerakusan batang kote aku pula dibalas dengan kemutan-kemutan dari otot cipap Kak hawa yang begitu memberi kenikmatan pada urat-urat batang kote aku. Aku bernasib baik hanya kami berdua termasuk anak kecil Kak Hawa sahaja yang berada di rumah. Bila aku ingat balik, kami berdua seolah-olah tidak penduli apa yang berlaku disekeliling kerana begitu asyik melepaskan nafsu serakah masing-masing. Sedang aku melihat katil itu, aku perasan ada sehelai panties bergantung di hujung tingkat berdekatan dengan cermin solek. Panties itu yang aku tanggalkan dari badan Kak Hawa semalam, mungkin dia lupa nak ambil selepas mencuci. Aku mengambil panties Kak Hawa dan masukkan ke dalam beg aku.
Apabila aku turun ke dapur, aku dapati hanya ada roti canai dan air tea panas terhidang di atas meja. Mungkin roti canai ini di beli oleh suami kepada kakak aku. Selepas bersarapan pagi, aku menelan pil supplement untuk perbanyakkan air mani. Aku lebih kerap makan pil ini berbanding tongkat ali kerana aku perasan akan satu benda iaitu bila aku kerap melakukan hubungan seks, aku boleh rasakan urat-urat badan aku terutama dari pinggang ke kaki terasa macam sedikit sengal-sengal dan lenguh. Seolah-olah badan aku ini kurang protein dan kalsium. Aku juga telah mengantikan pil tongkat ali dengan supplement multivitamin yang dibuat khas untuk kesihatan lelaki. Fridge di rumah aku juga aku telah gantikan air jus buah-buahan dengan air susu segar. Kalau nak makan buah, baik beli buah.
Tip membeli multivitamin bagi lelaki ialah cara yang ada tulis di label perkataan "for men" sebab ia sekali dengan healthy sexual function dan reproductive system health.
Disebabkan hari pun masih pagi, aku mengambil puluang untuk membasuh kereta dan pakaian aku yang sudah pun kering dengan kesan air berahi Kak Hawa yang bercampur dengan air mani aku semalam.
Selepas makan tengahari aku memulakan perjalanan balik kek Kuala Lumpur. Kedua ibu bapa aku dengan serious berbincang mahu merisik Azimah untuk dijadikan menantu. Aku hanya bersetuju tetapi aku perlu berbincang bersama Azimah terlebih dahulu. Aku mengambil keputusan untuk ke rumah Azimah terlebih dahulu sebelum pulang ke Kuala Lumpur. Agak jauh perjalanan kali ini kerana nanti aku kena berpusing balik ke kampung aku sebab rumah Azimah bertentangan dengan perjalanan pulang aku.
Semasa dalam perjalanan aku call Azimah dan berbincang tentang permintaan ibu bapa aku yang mahu datang merisik. Gembira tercampur terkejut Azimah bila dengan berita ini daripada aku. Sesudah aku berjumpa dengan kedua ibu bapa Azimah, mereka mencadangkan supaya kami bertunang terus pada Hari Raya Aidiladha nanti, anggaplah kedatangan aku pada hari ini sebagai sudah merisik. Ibu bapa Azimah juga memberitahu aku bahawa aku perlu menyediakan dua bentuk cincin iaitu cincin merisik dan cincin bertunang. Aku setuju dan aku yakin kedua ibu bapa aku pun juga akan turut setuju.
Aku meneruskan perjalanan aku ke Kuala Lumpur dan akan singgah untuk menghadiri 'open house' di rumah Tasha. Nasib baik rumah Tasha adalah dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur kalau tidak memang aku terpaksa batalkan sebab hari sudah pun petang. Aku perasan kereta Kak Nisa yang mana dia memandu seorang diri keluar dari taman semasa aku berhenti di pondok security guard di taman perumahan Tasha. Kak Nisa terus memecut laju tanpa sempat aku menegur. Mungkin Kak Nisa tidak perasan kereta aku.
Aku sampai di depan rumah Tasha. Aku cam kereta suaminya Nizam sahaja yang ada. Orang sudah tiada dan aku merasakan Kak Nisa yang baru balik tadi ialah tetamu terakhir. Apa boleh buat sebab aku sendiri yang sampai lambat kalau tidak boleh berjumpa dengan ramai lagi kawan-kawan yang datang bertandang. Aku melangkah masuk ke kawasan rumah Tasha dan aku nampak di sebelah kanan aku ada tempat pembakar daging. Sedap pula bau daging yang di grill dengan sos lada hitam ini.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.