Minggu ke dua beraya aku mula masuk pejabat seperti biasa. Aktiviti pagi aku adalah seperti biasa iaitu menjemput Azimah di rumahnya terlebih dahulu dan terus memandu ke pejabat. Kakak Azimah iaitu Kak Jue berterima kasih kepada aku kerana sudi menjemput adiknya kerana mulanya dia merasa serba salah kerana Kak Jua juga ada kereta tetapi masalahnya dia perlu hantar anaknya ke rumah pengasuh terlebih dahulu dan nanti akan ambil masa lama pula nak menghantar Azimah dan lewat masuk kerja.
"Good morning Kak Nisa" Tegur Azimah kepada Kak Nisa yang sedang berdiri di depan pintu lif.
"Morning Azi, Reez" Balas Kak Nisa tersenyum.
"Macam mana hari raya. Kalau tengok gambar hari raya nampak seronok beraya dengan buah hati kan" Kak Nisa bergurau.
"Hihihi. Nama pun hari raya kan. Mesti seronok." Jawab aku.
"Kak Nisa pula macam mana. Mesti beraya sakan ni" Tanya Azimah pula.
"Sama lah macam korang tapi yang paling seronok masa beraya di rumah our colleagues si Tasha tu sebab dia buat open house" Kata Kak Nisa sambil melirik mata dan senyum kepada aku.
"Oh Tasha ya. Azi ada perasan tengok gambar profile company tu. Dia yang berdiri sebelah Ina tu kan?" Azimah menduga.
"Ya Azi, yang cantik tu. Hihi" Jawab Kak Nisa.
"Ya comel je Tasha tu. Nasib baik dah jadi isteri orang. Kalau tak mesti Reez dah ngorat kan? Hihi" Azimah bergurau sambil memandang aku.
"Cantik tapi kalau tak ada perasaan cinta buat apa nak ngorat. Betul tak Kak Nisa?" Kata aku pula buat-buat bertanya kepada Kak Nisa.
"Hahaha betul tu. Jadi kawan baik pun boleh je kan." Kak Nisa ketawa memandang aku.
"Kak Nisa pun kawan baik Reez juga. Hehehe" Aku senyum kepada Kak Nisa.Aku faham sangat pandangan Kak Nisa itu. Walaupun Tasha itu isteri orang tetapi sudah banyak kali aku menyetubuhi tubuhnya. Tasha memang kawan baik yang sudi mengangkang kaki menadahkan cipap comel miliknya untuk dijolok oleh batang kote aku. Suami Tasha juga sudi berkongsi cipap tembam isterinya dengan aku. Kak Nisa juga kawan baik aku yang sudi menerima batang kote aku walaupun batang kote aku baru sahaja menjolok lubang cipap Tasha. Lubang cipap Kak Nisa sanggup menerima batang kote aku yang masih basah dengan air cipap Tasha ke lubang nikmatnya. You are the best Kak Nisa!
Waktu tenghari hari aku dapat email jemputan untuk outstation ke Johor Bharu beserta pesanan 'HR/Project Manager will explain during meeting.' Serentak dengan itu aku mendapat pesanan Skype dari Kak Nisa bertanya tentang meeting mengejut tersebut akan diadakan selepas lunch. Aku hanya reply 'noted'. Menurut Kak Nisa project yang aku terlibat bersama Tasha dulu itu ada masalah kekurangan tenaga pakar jadi aku perlu travel ke sana seminggu sekali selama sebulan atau sehingga staff disana sudah faham akan business yang perlu dibuat. Lagi cepat mereka faham lagi cepat kerja aku habis. Cadangan aku untuk memberi bantuan secara online juga di tolak kerana aku perlu juga meeting bersama client dan demi menjaga imej syarikat aku hendaklah berdepan secara bersemuka.
Minggu ke dua hari raya aku sudah sibuk. Sibuk dengan benda yang tak sepatutnya berlaku. Aku bertungkus lumus menyediakan bahan-bahan untuk staff di sana, print out document untuk rujukan mereka, slide presentation dan bermacam-macam lagi. Nasib baik Azimah sentiasa bersama menolong aku lebih-lebih lagi untuk menyediakan slide presentation. Selama tiga hari ini aku bertungkus lumus, tubuh badan Azimah lah menjadi tempat aku menghilangkan stress. 'Foreplay' aku bersama azimah seolah-olah menjadi rutin harian. Mulut kecil comel milik Azimah itu sentiasa hingga di batang kote untuk mengulum dan memerah air mani aku. Demi untuk menikmati kuluman dari mulut Azimah pada batang kote aku, aku lebih selesa aku yang menjilat dan memuaskan cipapnya terlebih dahulu sebab Azimah jadi lebih rakus bila dia mengulum batang kote aku bila dia terasa puas. Perasaan cinta kami berdua juga bertambah erat dan Azimah sangat suka bila kami berdua berciuman sambil melancap kemaluan pasangan masing-masing. Aku tidak dapat satukan batang kote aku ke dalam lubang cipap Azimah dan aku tetap sabar menunggu untuk menikmati lubang nikmat miliknya itu.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.