Pagi Hari Raya ke 4
Kedengaran bunyi kecoh anak Kak Liza bermain berlari-lari di ruang tamu dan naik tangga, kadang-kadang tersepak pintu bilik aku. Aku tak ada lah nak marah sebab matahari pun dah semakin tinggi.
Selepas basuh muka dan gosok gigi aku turun ke bawah. Aku nampak ada beberapa buah bagasi di muka pintu rumah yang menandakan along dan angah akan pulang beraya ke rumah keluarga mentua masing-masing. Aku pula merancang untuk pulang ke Kuala Lumpur keesokan pagi.
Aku di tegur oleh Kak Liza semasa menikmati sarapan pagi seorang diri di dapur.
"Reez, akak ada hantar gambar kat Facebook tu. Nanti Reez tolong edit sikit pastu print letak dalam album ya" Tegur Kak Liza.
"Laaa kenapa hantar guna Facebook nanti kualiti gambar merosot" Jawab aku sambil minum air teh tidak bergula. Sejak cirit birit ni aku suka pula minum air teh tidak bergula.
"Oh ya ke. Mana lah akak pandai. Nah ambil handphone akak ni pastu Reez copy paste lah macam biasa" Kata Kak Liza sambing menghulurkan handphonenya kepada aku.
"Alang-alang tu tu copy gambar dalam handphone Kak Hawa sekali ni Reez" Celah Kak Hawa yang sedang mengelap breast pump yang baru di cuci tadi.Beginilah nasib menjadi pelajar yang mengambil jurusan Information Technology(IT). Kadang-kadang sesuatu benda itu bukannya perlu kepakaran dalam bidang IT pun untuk dibuat. Aku masuk ke bilik aku dan mula copy semua gambar dalam handphone Kak Liza dan Kak Hawa. Kedua-dua abang aku pula buat tak tahu sahaja, sebab mereka bukan suka sangat ambil gambar. Kalau pergi bercuti baru lah bersepah gambar yang diambil.
Aku duduk di sofa selepas memulangkan handphone Kak Liza dan Kak Hawa. Aku mula membuka Facebook dan macam biasa hanya gambar-gambar berhari raya menghiasi news feed aku. Aku tersenyum bila melihat Azimah juga share gambar beraya kami berdua dan gambar itu di 'like' oleh ayahnya dan Kak Jue. Itu merupakan satu petanda yang baik.
Aku baru teringat yang Kak Liza ada juga ada hantar gambar melalui Facebook Messenger. Tak pasal-pasal aku install Facebook Messenger di handphone aku. Aku bukan suka sangat Facebook Mesengger ni sebab aku bukanlah guna sangat pun. Aku uninstall suatu ketika dahulu sebab serabut dengan pelajar-pelajar perempuan yang selalu tegur aku selepas satu program di salah sebuah sekolah menengah di Kuala Lumpur ni. Pada mulanya aku layan juga lah sebab aku anggap mereka semua ni sebagai adik-adik tetapi aku mula rimas bila ada yang nak jadikan aku sebagai abang angkat dan teman lelaki. Aku ni kalau bab pelajaran memang aku ambil serious sikit. Aku bagi nasihat kepada mereka dengan cara yang baik kemudian aku tukar gambar profile dan set private album gambar-gambar aku.
Aku mula perasan ada mesej dari Ina selepas aku install Facebook Messenger.
Ina mesej aku hari yang sama aku pulang berhari raya. Kalau lah aku bersabar sedikit itu pulang berhari raya sudah pasti aku dapat menikmati tubuh gebu Ina. Melalui mesej Ina itu juga aku pasti dia juga sedang merancang untuk bersetubuh bersama aku. Ina mahu cipapnya itu bersatu dengan batang kote aku sambil bermandikan siraman air mani aku ke lubuk berahi miliknya. Kalaulah aku berjaya meratah cipap Ina hari itu, mungkin nafsu jantan aku tidak menjadi keruan seperti ini. Perasaan menyesal pula terlintas di dalam hati aku. Tetapi kalau aku tidak pulang hari itu, aku tidak akan jumpa Ustazah Maizatul Ain. Batang kote aku juga mungkin tidak dapat beraya bersama cipap Ustazah Maizatul Ain dengan gembira seperti yang berlaku beberapa hari yang lepas. Entahlah.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.