Hari bekerja aku tamat dengan satu majlis perpisahan yang sederhana. Aku sebenarnya sangat selesa bekerja di sini tapi aku nekad dengan keputusan aku untuk berhenti yang mana silap aku juga kerana mempunyai skandal seks dalam satu company yang sama. Walaupun Tasha dan Ina sudah berhenti kerja tetapi kehadiran Kak Nisa yang tahu rahsia hubungan aku dengan Tasha itu sedikit sebanyak membuat aku tidak selesa selepas aku berkahwin dengan Azimah. Aku pun kadang-kadang hairan bagaimana Kak Nisa boleh menunjukkan reaksi seperti biasa ketika bersama isteri aku sedangkan seluruh tubuh badannya itu sudah pun di terokai oleh aku. Aku pun sudah tidak kira berapa kali lubang berahi Kak Nisa menerima tusukan dari batang kote aku dan menjadi sarang tempat penyemaian benih-benih haram yang dipancut oleh aku. Aku sedikit rasa 'disturbing' dan 'awkward' apabila melihat Kak Nisa dan Azimah bersama.
Aku singgah di rumah Kak Jue sebelum pulang ke rumah. Hampir aku terlupa pesanan yang isteri aku Azimah menyuruh mengambil barang yang di beli secara online daripada Kak Jue.
"Assalamualaikum" Aku memberi salam sambil mengetuk daun pintu rumah Kak Jue. Tiada sahutan balas. Tiada bunyi dari dalam rumah. Sunyi sepi. Aku mula mengomel seorang diri kerana baru sahaja menempuh jalan yang jam tetapi tiada orang pula di rumah. Aku mengambil smart phone dari kocek seluar dan mula mendail no telefon Kak Jue, juga tidak berjawab. Aku ketuk pintu sekali lagi dengan mengucapkan satu salam dan baru lah aku mendengar tapak kaki orang berjalan laju datang meluru ke arah pintu.
"Waalaikumusalam Reez. Sorry akak tengah mandi tadi." Jawab Kak Jue di sebalik pintu yang di buka sendikit. Aku hanya nampak kepala Kak Jue yang berbalut dengan kain tuala.
"Reez datang nak ambil barang yang Azimah suruh tu. Kak Jue tau kan?" Tanya aku meminta kepastian sama ada barang itu sudah berada dalam simpanan Kak Jue atau belum.
"Tau Reez. Jemput masuk dulu Reez." Kak Jue menjemput aku masuk dan menutup pintu rumah. Aku melihat Kak Jue yang bertuala. Bentuk badan salin tidak tumpah dengan bentuk badan adiknya Azimah walaupun sudah beranak seorang. Agak seksi juga Kak Jue bertuala seperti ini.
"Reez duduk dulu di sofa tu ya. Nanti Kak Jue ambilkan panties yang Azimah belikan tu." Sambung Kak Jue lagi sambil tersenyum. Senyuman Kak Jue itu kerana berjaya menangkap pandangan mata aku yang ralit memandang tubuhnya yang berbalut tuala. "Damn it!" Aku memarahi diri aku sendiri di dalam hati kerana tidak sempat mengalihkan pandangan aku dari memandang tubuh mengoda Kak Jue.
Aku memandang lenggang lenggok pingang Kak Jue samasa berjalan menuju ke pintu biliknya. Aksi berjalan lemah gemalai dengan bentuk bulat punggungnya bergerak seirama dengan urat-urat batang kote aku yang mula berdenyut dijentik nafsu berahi. Kalau itu Azimah, sudah pastu aku akan menerkamnya dengan begitu lahap sekali tetapi ini adalah kakak kepada Azimah yang sedang mencuit syahwat aku melalui bentuk badan yang mengiurkan dan lenggok yang mengoda.
"Nah Reez. Ambil ni." Kata Kak Jue menghulurkan sebuah kotak yang sudah tidak berbungkus dengan pembalut dari POS Laju. Kak Jue masih bertuala dan duduk di depan aku sambil melihat pada handphonenya. Mata aku melirik tajam ke celah kangkang kaki Kak Jue yang terbuka sedikit. Dari pandangan mata terhadap seketul lipatan daging itu telah membuat nafsu jantan aku berbuak-buak menghantar isyarat ke batang kote aku untuk bangun.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.