Dalam pukul 6 lebih Tasha datang ke bilik aku. Tasha tarik kerusi duduk dekat meja aku sambil tengok aku siapkan saki baki kerja. Bila semua staff dah balik. Aku ajak Tasha lepak kat pantry. Sambil lepak boleh minum. Alasan lain kenapa aku ajak dia pergi pantry ialah dalam Pantry tiada kamera CCTV.
"Reez nak air tak.. biar tasha tolong buatkan" Pelawa tasha sambil memilih mug yang bergantung di dinding.
"Buat satu mug je Tasha kita kongsi. Reez dapat indirect kiss kat mug tu pun dah ok" Kata aku sambil menunggu reaksi Tasha.
"Reez ni betul-betul ke nak kiss. Tasha kiss betul-betul baru tahu" Tasha bagi amaran yang aku tak mampu menolaknya.Aku hanya reply "ermm" sambil menganguk kepala dan senyum padanya. Tasha datang kat aku terus cium bibir aku. Letak bibir tak sampai 1 saat. Tak sempat nak merasa kehangatan dan kebasahan bibir Tasha.
"Ok dah" Kata Tasha padaku malu-malu.
"Itu bukan kiss. Itu sentuh je" Aku kata sambil berjalan ke arah Tasha.
"Biar Reez yang kiss Tasha" Aku terus lekatkan bibir aku pada bibir Tasha.Agak lama bibir kami bertaut. Aku cuba nak masukkan lidah aku ke dalam mulut Tasha. Tasha terus lepaskan bibirnya
"Tasha ni wife orang tau Reez". Kata Tasya merenung mataku.
"Reez tau, please Tasha kita buat french kiss" Aku membalas renungan matanya.Aku berjaya masukkan lidah aku ke dalam mulutnya. Tasha hisap lidah aku. Lidah kami berdua bertaut berpintal-pintal. Air liur kami bertukar-tukar mulut.
"Tasha comel sangat" Puji aku sambil menarik nafas dalam-dalam.
"Ermmmm" Hanya itu yang keluar dari mulut Tasha sambil bernafas sedikit laju.Bibir kami bertaut lagi. Lagi rakus. Lidah masing-masing menjolok mulut pasangannya. Aku hisap lidahnya, Tasha hisap lidah aku. Tangan aku mula meraba buah dada Tasha yang sudah lama aku idamkan. Lembut dan pejal. Tasha menolak tangan aku tetapi tolakkan tu agak lemah. Aku teruskan meraba dan meramas lembut buah dada Tasha dan akhirnya Tasha biarkan.
"Reez buat apa ni?" Tanya Tasha agak terkejut semasa aku keluarkan batang kote aku dari seluar.
"Sikacak Reez nak berkenalan dengan Tasha" Kataku pada Tasha yang tersenyum dan terus aku ambil tangan Tasha dan letak atas batang kote aku yang keras mencanak.
"Ohh kerasnya" Kata Tasha yang masih tak lepaskan pandangan matanya dari batang kote aku.Aku sambung mencium Tasha. Tangan Tasha membelai-belai batang kote aku yang mengeras. Kelembutan tangan Tasha memang mengasyikkan. Aku yang dari tadi menikmati kelembutan buah dada Tasha cuba beralih kepada cipap. Aku cuba buka buntang seluar Tasha.
"Reez.. Tasha takut" Ucap Tasha padaku bila dia leraikan kuluman lidah.
"Tasha.. Reez nak melihat keindahan cipap comel Tasha. Pleasee" Aku merayu sambil Tasha membiarkan aku aku melondehkan seluarnya dan letak di tepi sofa. Sekarang didepan aku ada seorang isteri orang yang sangat comel bertudung, masih berbaju dan tidak berseluar. Hanya panties membaluti lembah madu yang didambakan oleh setiap lelaki.Aku baringkan Tasha diatas sofa. Tanpa melucutkan pantiesnya. Aku hanya menyelak dari tepi. Cipapnya ada bulu. Macam lama dah tak shaved. Aku memuji-muji keindahan cipap Tasha. Sedikit basah mungkin rangsangan semasa kami berciuman dan membelai satu sama lain.
"Reez.. Tasha malu sangat kat Reez tengok cipap Tasha" Kata Tasha dengan suara manja.
"Biar Reez hilangkan perasaan malu Tasha tu" Mulutku terus melekat pada cipap Tasha.Aku cium-cium cipap comel idaman aku. Aku menjilat bibir cipap idaman aku. Aku tekan-tekan lidah dikawasan kelentit cipap idaman aku. Aku jilat-jilat dikawasan lubang nikmat cipap idaman aku. Aku buat semua tu dengan rakus sekali. Tasha mengerang dengan begitu manja sekali. Air berahi kewanitaan Tasha dah mula mengalir dan bercampur dengan air liur aku. Lidah aku begitu seronok menjilat setiap inci cipap Tasha sambil tangan aku merasa kepejalan daging punggungnya.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.