Aku memandu pulang bersama kedua isteri orang yang telah aku berjaya semaikan benih-benih aku di lubuk pembiakan mereka yang tersangat comel itu dan kami bertiga mencapai rasa nikmat persetubuhan haram ini bersama-sama.
"Guys, Tasha lagi seminggu dah nak resign" Tiba-tiba Tasha bersuara ketika kami sedang leka mendengar celoteh dj di radio.
"Eh sepatutnya ada dua minggu lebih lagi kan kan?" Tanya aku sambil perlahankan radio.
"Itu yang rasmi tapi mengikut kiraan Kak Nisa selepas tolak annual leave dan replacement leave, Tasha ada seminggu je lagi. Minggu ni last." Tasha terangkan kepada aku.
"Tak bestnya, orang dah nak resign pun kena buat kerja lagi" Ina mencelah.
"Anggap lah ini sebagai final contribution dari Tasha untuk company lah. And, Ina yang akan sambung take over client ni nanti" Terang Tasha lagi.
"Oh macam tu ke. Tapi saya pun nak resign juga nanti" Ina pula yang nak resign.
"Laaa. Ina pun nak resign ke?" Tanya aku sedikit hampa.
"Ya Reez. Saya dah penat ulang alik dari Kuala Lumpur ke rumah sewa hubby ni." Ina komplen tentang masalahnya.
"Kan Reez ada. Reez boleh je temankan. Hihihi" Aku sengaja buat lawak supaya Ina tidak stress.
"Hehehe Reez ni kesitu pula" Jawab Ina sambil ketawa.
"Ina nak kerja apa nanti?" Tanya Tasha.
"Saya suruh hubby carikan kerja dekat company dia. Hubby kata ada yang nak resign, boleh lah ganti" Bersungguh Ina terangkan kepada Tasha dan aku.
"Oh lambat lagi lah ni" Aku memberi respon.
"Tak juga Reez. Kalau ikut rancangan saya, awal tahun depan lah. Jadi mungkin around bulan novermber saya akan bagi surat resign" Jawab Ina. Aku boleh nampak semangat dia nak berhenti kerja tu.
"Tak lama dah tu. Lebih kurang dua minggu selepas Tasha resign tu dah masuk bulan november dah." Tasha menjelaskan lagi.
"Sempat lah dapat bonus" Sahut aku.
"Hihihi tak terfikir pula saya pasal bonus." Ketawa Ina sambil buat-buat mengaru kepala.Aku buka google map bila sudah menghampiri ke rumah sewa suami Ina. Ina kata dia lupa jalan nak masuk. Kalau dari Kuala Lumpur dia ingat lah. Macam-macam Ina ni. Kami sampai ke taman perumahan Ina dalam pukul dua lebih. Agak lengang taman ini. Kami bertiga duduk di sofa ruang tamu rumah Ina untuk melepaskan lelah.
"Hubby Ina balik pukul berapa?" Aku bertanya.
"Kejap lagi balik lah tu, biasanya pukul lima lebih gitu" Jawab Ina sambil aku melihat jam di dinding rumahnya dan aku bangun duduk sebelah Ina.
"Reez nak Ina sekarang boleh? Sempat lagi ni Ina" Aku cakap perlahan dekat Ina sambil Tasha tersenyum kepada aku.
"Reez nak saya buat apa ya?" Tanya Ina balik sambil tersipu-sipu malu.
"Ni" Hanya sepatah perkattan keluar dari mulut aku sambil tangan menjalar di celah kelangkang Ina.
"Jom Reez masuk bilik" Laju Ina mengajak aku masuk bilik.
"Tasha nak join." Aku pelawa Tasha.
"Tak apa. Tasha cover line je kat ruang tamu ni. Hihihi" Tasha menolak pelawaan aku.Semasa di dalam bilik. Aku minta izin dari Ina untuk bogelkan dia. Aku sangat teruja nak bogelkan Ina yang bertudung labuh ini. Aku buka baju Ina dan aku cium di sekitar leher dan pangkal buah dadanya. "Reez saya tak nak buat love bite tau" Laju Ina bagi warning. Mesti Tasha yang bagitau dia semalam semasa aku tidur lena yang aku suka buat love bite dekat buah dada. Aku buka bra dan menghisap puting kecil Ina. Ina mula mendesah. "Urmmm.. sebenarnya saya dah cakap kat Tasha nak bersama dengan Reez nanti bila sampai rumah saya nanti." Ina bersuara. "Patutlah dia kata tak nak join" Kata aku sambil terus sambung menjilat di sekeiling puting buah dada Ina. Aku memegang buah kedua-dua buah dada Ina dan menciumnya bergilir-gilir. Aku jilat keseluruhan buah dada Ina.
Kepala aku turun kebawah. Aku buka seluar Ina. Aku mencium panties Ina yang masih di badannya. Aku cium-cium paha Ina kemudian aku lucutkan panties Ina dan bermulalah aksi aku mencium dan menjilat cipap comel Ina yang tembam dengan begitu buas sekali. Ina tersenyum melihat kerakusan aku buat begitu kepadanya seolah-oleh suaminya tidak pernah buat. "Comel betul cipap Ina ni" Aku sambung menjilat balik selepas memuji cipap Ina. "Errmmm thanks Reez. Pandai Reez main kat sicomel saya. Ohhhh ermmmmm" Ina mula mengerang manja. Ina sudah pandai bermain kata semasa adegan foreplay.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.