Minggu ke ketiga berpuasa, Azimah dan kakaknya pulang ke rumah kedua ibu bapa untuk berbuka puasa bersama dan menolong mengemas rumah untuk sambutan hari raya. Aku yang keseorangan ini keluar berjalan keseorangan di The Garden Mid Valley. Sebaik sampai aku terus singgah di restauran Nandos untuk booking makan berbuka puasa nanti.
Tujuan aku ke sini ialah untuk membeli smartphone baru Samsung Galaxy S8+ bagi mengantikan handphone Sony Xperia aku yang selalu ada masalah bila buka camera iaitu cepat panas. Aku lebih suka membeli smartphone di kedai official Samsung yang mana aku lebih yakin tidak akan ditipu dari segi kualiti produk dan harga.
Aku ditegur oleh seorang perempuan semasa aku sedang berjalan keluar dari outlet Fossil. Namanya Silvia berbangsa cina kacukan dari Indonedia. Aku kenal Silvia semasa aku mula dapat pekerjaan di Kuala Lumpur dan dia join company aku sebagai internship student. Silvia kemudiannya mula bekerja di salah sebuah syarikat di bangunan yang sama dekat syarikat aku bekerja. Hubungan aku dengan Silvia bertambah rapat selepas aku menolong membaiki laptopnya. Beberapa tahun selepas tu aku tahu Silvia sudah berkahwin bila aku belanja dia minum di Starbucks sebagai meraikan kejayaannya mendapat perkejaan. Aku agak tidak percaya yang Silvia sudah berkahwin kerana dia masih muda dan berperangai yang suka berseronok sahaja.
Dari dulu aku cuba mengelak dari berjumpa dengan Silvia apabila dia cuba nak meluahkan perasaannya kepada aku selepas ketelanjuran kami berdua membuat hubungan seks. Silvia adalah perempuan pertama yang aku setubuhi dan merupakan pengalaman seks yang agak mencabar kerana dia merupakan isteri orang dan sebagai pengalaman yang pertama kali ia juga sangat pelik bagi aku kerana ia turut melibatkan suami Silvia sendiri sebagai orang tengah yang mempunyai masalah syawat. Aku pernah sahaja mendengar cerita lelaki seperti suami Silvia tetapi aku tidak pernah jumpa 'in person' sepanjang hidup aku.
Semasa di univerisiti dulu aku pernah hampir terlanjur dengan seorang pelajar perempuan yang merupakan junior aku bernama Naidatul Balqis. Tiada siapa sangka aksi erotik seperti mencium, menjilat, mengulum dan mengesel-gesel batang pada cipap tidak berakhir dengan persetubuhan. Naida mengatakan yang impian dia adalah menyerahkan mahkota dara miliknya kepada bakal suami pada malam pertama nanti. Ayat yang keluar dari mulut Naida itu membantutkan tindakan aku dari menyetubuhinya. Tersangat potong stim. Alasan lain ialah aku yang masih muda, naif dan muncul pula perasaan kasihan dan hormat terhadap keputusan Naida. Beberapa tahun kemudian bila sudah berada di alam pekerjaan, Naida menegur aku di facebook dan menyemput aku untuk hadir ke majlis perkahwinannya dan dia sangat-sangat berterima kasih kepada aku kerana tidak merasmikan daranya suatu ketika dulu. Naida mengatakan kepada aku yang aku ini lelaki yang baik kalau lelaki lain pasti sudah daranya berjaya ditebuk. Aku masih simpan screenshot perbualan dengan Naida di facebook sebagai kenangan terakhir.
----------Bermula Flashback Sebuah Kenangan----------
Aku telah didatangi oleh suami Silvia yang bernama Stephen. Stephen cuba meminta tolong aku untuk menolongnya yang ada masalah syawat iaitu mati pucuk. Tidak mati pucuk sepenuhnya sebaliknya boleh keras sedikit tapi tidak lama. Pada mulanya aku agak pelik kenapa Stephen mencari aku sedangkan aku bukan pakar dalam bidang ini dan lagi satu aku hanya kenalan kepada isterinya.Selepas aku mendesak barulah Stephen membuka cerita yang dia tidak sanggup biarkan isterinya Silvia terseksa batin disebabkannya. Stephen tidak mahu ditinggalkan oleh Silvia kerana kelemahannya.
Pertama sekali yang muncul dalam kepala aku ialah selamat ke berhubung seks dengan isteri orang. Selamat disini aku maksudnya dari segi kesihatan. Entah-entah mereka ini sudah berapa kali bertukar pasangan sebelum ini. Aku menyuruh Stephen berkata jujur pada aku tentang kehidupan seksualnya. Akhirnya Stephen memberitahu pada aku yang dia sudah lama mencadangkan perkara ini kepada Silvia selepas dia dapati Silvia semakin dingin dengannya kerana mungkin sudah lama tidak melakukan aktiviti seksual bersama. Aku juga sakit hati melihat perangai Stephen ini bila dia kata dia sedar ketagihan minum alkohol dan rokok adalah punca kepada masalah mati pucuk tetapi dengan selambanya dia menyalakan rokok berjenama 'Dji Sam Su' di hadapan aku.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.