Part 4 - Pantry Episode 1: Mencuba

82.9K 325 1
                                    

Hari ni aku lepak di parking lot agak lama menunggu Tasha yang tidak kunjung tiba. Padahal dia tak suruh pun aku tunggu. Sudah hampir ke pukul 9 pagi ni. Aku tinggalkan kereta dan terus ke pejabat seperti biasa. Sambil berjalan aku membuat andaian sendiri iaitu mungkin Tasha ambil MC hari ni.

Tak pasal-pasal aku masuk kerja tidak awal seperti biasa. Nasib baik rule dekat company aku ni kalau masuk selepas pukul 9:30 pagi baru lah dikira lambat. Aku masuk pejabat hampir nak pukul 9:30 pagi. Itu pun dah berjalan laju.

Sampai je office aku terus meluru ke pantry. Dahaga air. Ni mesti sebab aku berjalan laju tadi. Aku masuk pantry je ternampak Tasha dan Ina sedang menikmati sarapan pagi.

"Eh Reez. Kenapa lewat hari ni?" Tasha tanya aku.
"Biasanya Reez selalu awal kan? Tambah Ina.
"Oh tayar pancit tadi. Tu yang masuk lewat sikit" Aku bohong.

Tak kan lah aku nak kata lewat sebab aku sengaja tunggu dia dekat parking lot tadi. Mahu malu besar aku nanti.

"Reez tak perasan pulak kereta Tasha tadi kat parking lot. Tasha parking kat tempat lain dah ke?" Tanya aku dengan penuh curious. Aku dah mula rasa yang Tasha perasan yang aku sengaja buat-buat terserempak dengan dia dekat parking lot tu.

"Eh tak lah. Tasha datang naik teksi hari ni. Hubby pakai kereta sebab nanti dia nak ambil Tasha dan Tasha kena hantar hubby ke KLIA. Hubby kena outstation minggu ni" Jawapan Tasha menghilangkan perasaan gusar aku.

Fuhhh nasib baik. Aku ingatkan dah kantoi tadi.

Tiba-tiba handphone Ina berbunyi dan Ina keluar dari pantry sebab nak jawab call. Aku rasa dari client lah kot sebab tu dia keluar menuju ke biliknya. Tinggallah aku dengan Tasha.

"Tasha makan donut ke? rasanya dalam chiller kita ni tak ada stok donut" Tanya aku sambil tengok Tasha menguis sisa gula ditepi bibirnya.
"Donut ni Tasha beli kat gerai tepi jalan tu lah Reez. Reez nak rasa ambil lah, Tasha belanja" Jawab Tasha sambil menawarkan baki seketul donut miliknya.
"Reez dah kenyang Tasha. Lagipun Reez lebih prefer Tasha belanja kiss" Aku cuba heret Tasha bercakap pasal lucah pula.
"Hihihi.. Tak boleh nanti sikacak dalam seluar Reez tu bangun siapa yang susah nanti" Ketawa Tasha.

Yes aku berjaya!

"Kan sicomel dalam panties Tasha tu ada. Sicomel tu tahu lah nak handle nanti" Aku senyum kat Tasha.
"Nakal betul Reez ni. Tuan sicomel dalam panties ni ialah isteri orang tau" Tasha cuba ingatkan aku akan status dirinya.
"Apa salahnya kalau tuan sicomel tu sudi kan. Hahaha" Aku ketawa dan Tasha pun turut ketawa bersama.
"Weeekk tak malu" Tasha jelir lidah dah berlalu keluar dari pantry.

Aku tersenyum sendiri melihat Tasha. Comel dan nakal. Adakah aku bakal menjadi lelaki yang bertuah nampak menikmati keindahan tubuh Tasha? Aku bermonolog didalam hati.

Aku buat kerja seperti biasa. Sehingga dapat whatsapp dari Tasha. Aku rasa bukan pasal kerja sebab kalau dia nak cakap pasal kerja Tasha akan guna Skype.

"Reez boleh temankan Tasha tak lepas habis waktu kerja nanti. Sebab hubby Tasha mungkin sampai lewat sikit. Tak lama pun. Lebih kurang 8 malam lebih sikit baru hubby Tasha sampai."
"Ina tak boleh temankan Tasha sebab dia kena pergi TBS(Terminal Bas Bersepadu) sebab nak toling hantar budak rumah yang dia sewa bilik tu nak balik kampung"

Aku jawab simple je kat Tasha. "Small matter lah Tasha. Kalau nak teman sampai esok pagi pun tak apa"

"Hihihi Thanks tau Reez. Reez banyak tolong Tasha"

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now