Part 34 - Hadiah Kahwin

62.3K 386 29
                                    


Aku dan Azimah tiba di KLIA dengan selamat pada lewat petang. Sambil menunggu Kak Jue datang menjemput kami berdua, aku meneliti scope kerja dan benefit yang ditawarkan oleh company Azlan yang baru sahaja dihantar melalui email.

"Anak Kak Jue mana ya?" Tanya aku apabila melihat Kak Jue datang seorang diri. Mustahil Kak Jue tinggalkan anaknya di rumah.
"Akak hantar rumah mentua. Keluarga mentua yang suruh. Rindu katanya." Jawab Kak Jue sambil menolong memasukkan barang-barang yang dibeli semasa honeymoon ke dalam bonet kereta.
"Azi ni diam je. Tak sihat ke?" Tanya Kak Jue apabila melihat Azimah yang tidak banyak bercakap.
"Pening kepala lah Kak Jue. Penat sangat." Jawab Azimah sambil memicitkan kepalanya.
"Biasalah tu. Nama pun honeymoon. Mesti banyak berjalan kan." Kak Jue mengiyakan sahaja.

Aku faham yang isteri aku Azimah memang terlalu penat. Memang banyak tempat kami pergi semasa berada di Langkawi. Tambahan pula aktiviti seksual kami juga boleh dikatakan agak kerap sepanjang tiga hari berada di sana. Pantang berada di bilik mesti akan berlaku persetubuhan sampai batang kote aku sudah sedikit mengeluarkan pancutan air mani. Antara kenangan lucu ialah ketika aku membeli minyak lintah untuk mengurut kote. Azimah malu-malu ketika kami berdua mahu membayarnya semasa di kaunter. Aku bukanlah mahu sangat nak membeli minyak lintah tersebut, aku cuba mahu mencipta suasana erotik dengan bantuan tangan lembut Azimah mengurut dan melancapkan batang kote aku semasa berada di bilik hotel nanti. Walaupun urutan Azimah itu tidak sempurna seperti yang diajar kepada aku suatu ketika dahulu tetapi tetap menaikan berahi dan nafsu syawat aku.

"Akak ingat nak singgah ke MID Valley dulu. Korang berdua okay ke?" Tanya Kak Jue sambil memandu.
"Reez okay je. Tak tau lah Azimah macam mana." Jawab Aku sambil pandang ke belakang melihat Azimah.
"Azi ikut je kak" Jawab Azimah ringkas.

Aku tahu Azimah memang penat tetapi aku faham bila dengar bab nak shopping ni mesti dia suka. Tekaan aku memang betul, bila masuk sahaja Mid Valley, tubuh badan yang lemah menjadi segar semula. Dua beradik ini begitu rancak dan semangat berjalan dan Azimah lebih kepada window shopping manakala Kak Jue yang banyak membeli. Sebelum pulang, kami bertiga makan malam di restauran masakan korea Dubu-Dubu.

Setibanya di rumah aku membawa masuk barang-barang ke dalam rumah Kak Jue dan kebanyakkan aku hanya tinggalkan di ruang tamu sahaja supaya senang untuk memindahkan ke rumah aku nanti. Azimah kali ini tidak menolong, dia hanya terus berjalan masuk ke bilik dan baring. Mungkin sudah terlalu penat bercampur lelah pulang dari Langkawi yang masih belum hilang.

Hari sudah lewat malam. Azimah sudah tidur berdengkur begitu nyenyak sekali selepas mandi. Aku pula sedang mengadap laptop dalam gelap malam dengan secawan tongkat ali untuk update resume dan membuat sedikit portfolio untuk hantar kepada Azlan nanti. Aku harap company Azlan impress dengan kebolehan dan skills yang aku ada. Selepas siap kesemuanya aku hantar dan kepada email Azlan dan merenung jam pada laptop aku. Gila sudah lewat tapi aku masih tidak mengantuk disebabkan penangan beberapa cawan tongkat ali yang aku minum tadi.

Aku berjalan ke dapur untuk membasuh cawan dan jug dengan hanya memakai boxer tidak berbaju. Apa nak risau atau malu, lagipun sudah lewat malam mesti Kak Jue sudah nyenyak tidur.

Semasa aku berjalan semula balik ke bilik aku dapati bilik Kak Jue terbuka sedikit dengan biasan lampu cahaya malap dari bilik tidurnya. Aku beranikan diri untuk mengitai sebab aku yakin dengan rumah yang gelap ini Kak Jue tidak nampak kalau dia masih terjaga. Aku nampak satu aksi yang sangat erotik sekali iaitu melihat Kak Jue sedang melancap. Kak Jue hanya bertuala dengan berbaju tshirt berlengang pendek. Walaupun cahaya agak malap, aku masih nampak Kak Jue sedang mengepit tangan kanannya di celah kelangkang sambil mengosok dan tangan kirinya sedang meramas-ramas lembut payudaranya. Aku memerhati dengan begitu kusyuk sekali tanpa aku sedari batang kote aku mula mengeras.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now