Aku bangun pagi dan mendapat panggilan dari Tasha yang menyuruh aku datang ambilnya di rumah. Tasha sudah berbincang dengan Kak Nisa supaya tidak perlu masuk office terlebih dahulu kerana jalan jam nanti lambat pula nak check in hotel. Manakala Ina berada di rumah sewa suaminya dan kami berdua akan singgah dalam perjalanan ke Johor nanti.
Seperti biasa aku mulakan di pagi hari dengan memakan supplement yang aku beli dulu serta minum air tongkat ali dan selebihnya aku tambah dengan air mineral kemudian isi dalam flask untuk di minum dalam perjalanan. Aku sememangnya mengamalkan meminum tongkat ali bila mahu memandu jauh. Badan segar, kepala tak mengantuk dan lebih fokus. Aku tak suka bila orang merokok untuk mengurangkan mengantuk atau minum kopi. Please note jangan minum tongkat ali tanpa breakfast.
Aku tunggu di luar kondo Tasha dan Tasha keluar bersama suaminya berkereta. Pada mulanya aku tak berapa cam kereta suami Tasha sebab last aku tengok sekali je pada waktu malam aku menyetubuhi isterinya dan masa tu aku tak berapa ingat sangat muka suami Tasha. Aku betul-betul ingat rupa suami Tasha masa aku menyetubuhi sekali lagi tubuh isterinya di rumah mereka, itu pun sebab ada gambar bergantung di dinding. Kereta suami Tasha pun bertinted gelap macam kereta aku. Tasha perasan kereta aku dan suaminya pun berhenti di depan kereta aku.
"Morning" Aku menyapa Tasha dan suaminya.
"Reez, perkenalkan suami saya, Nizam. Abang, ini lah Reez." Tasha perkenalkan aku dan suaminya dengan menggunakan kata ganti saya. Maksudya kami ini hanyalah rakan sekerja tak lebih dari itu. Itu yang aku fahamlah.
"Reez, you dah kahwin ke?" Tanya suami Tasha tiba-tiba.
"Not yet. I ingat nak suruh Tasha yang carikan. Haha" Kata aku sambil berseloroh.
"Malang lah nasib awak Reez. Kena outstation pula dengan dua perempuan berstatus isteri orang. Hahaha" Tasha pula berseloroh.
"Tak apa. Ada lah jodoh nanti tu." Jawab suami Tasha.
"Ok lah bang kami nak gerak dulu. Sebab nak ambil Ina pula ni. Takut lambat pula nanti" Tasha mencelah. Kemudian bersalaman cium tangan dengan suaminya.
"Alright Nizam. Nanti jumpa lagi" Aku bersalaman dengan suami Tasha.Semasa di dalam kereta aku dan Tasha melihat kereta suaminya menyusur pergi. Aku sengaja ambil kesempatan kat Tasha dengan mencium bibir mulutnya semasa di dalam kereta. Ciuman biasa. Kami berdua pun bertolak menuju ke rumah Ina.
"Amboih. Berani betul cium isteri orang ya. Hihihi" Kata Tasha selepas aku lepaskan bibir mulut aku dari bibirnya dan terus memandu.
"Hihihi. Geram tengok bibir merah Tasha tu. Tiba-tiba merah menyerlah" Kata aku sambil letak tangan di paha Tasha.
"Lain kali minta dengan hubby Tasha dulu. Kan hubby Tasha ada tadi" Kata Tasha sambil jelir lidah kat aku.
"Hubby Tasha bagi ke?" Aku buat-buat tanya.
"Cubalah minta izin, mana tahu hubby Tasha bagi nanti. Hihihi" Aku tak tau sama ada Tasha bergurau atau serious.
"Kalau hubby Tasha bagi Reez cium memang Reez minta lebih lagi lah." Aku cuba bermain kata dengan Tasha.
"Reez nak minta apa lagi tu?" Tasha pula buat-buat tanya.
"Reez nak ni?" Aku letak tangan aku ke celah kangkang Tasha dan Tasha buka sikit kakinya supaya aku boleh pegang.
"Hehehe Tasha dah agak. Hehehe" Tasha ketawa.
"Mulut Tasha ni sedap kalau hisap batang Reez" Aku letakkan jari aku pada mulut Tasha.
"Tasha memang suka kulom batang Reez. Urmmmm" Kata Tasha kemudian masukkan jari aku ke dalam mulutnya. Nakal sangat.Perjalanan aku kerumah Ina memang penuh ucapan kata-kata lucah dan ghairah dari Tasha dan aku sendiri. Perbuatan Tasha yang tak habis-habis mengusik aku dengan memegang batang aku dari luar seluar itu memang buat aku geram. Aku pula sedang memandu, susah nak mengusik Tasha. Mahu sahaja aku parking di tepi jalan nak ratah tubuh genit Tasha yang gebu ni. Aku dan Tasha juga merancang bagaimana nak menikmati tubuh montok Ina.
Aku dan Tasha sudah menghampiri ke rumah Ina. Tasha membuka google map untuk tunjukkan jalan ke rumah Ina. Sekali hon sahaja Ina sudah keluar dari rumahnya. Aku, Tasha dan Ina berborak di dalam kereta. Ina sudah boleh melayan sembang-sembang lucah. Agak menghairah bila Ina melayan lawak lucah aku sambil ketawa lembut dan manja.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.