Aku sampai ke office dan call Kak Nisa. Kak Nisa menyuruh aku pergi ambil dia di kedai makan berhampiran. Lupa pula yang aku belum makan tengahari lagi. Punya lah sedap batang kote aku meratah lubang cipap Tasha sampai terlupa nak makan.
"Reez jom lah gerak sekarang. Awal sikit kita sampai Kuala Lumpur nanti" Kata Kak Nisa sebaik menutup pintu kereta. Kali ini aku pula yang memandu balik.
"Reez jumpa siapa tadi tu?" Tanya Kak Nisa sebaik kereta mula menyusuri lebuh raya bertol.
"Jumpa Tasha" Jawab aku sambil tersengih. Tiada apa lagi yang perlu aku rahsiakan dari Kak Nisa.
"Wah sempat lagi dating dengan isteri orang ya. Hehehe. Dating kat mana tu?" Tanya Kak Nisa sambil ketawa. Comel je Kak Nisa ketawa macam tu.
"Dating kat bilik hotel lah kat mana lagi" Jawab aku dengan laju.
"Hehehe. Nak melepaskan rindu batang dan cipap lah ni ya" Kata Kak Nisa yang membuatkan aku teringat balik kepada cipap comel Tasha yang aku pancutkan air mani kat dalam tu.
"Mestilah kak, batang kote Reez ni rindu sangat nak pancut kat dalam lubang nikmat Tasha tu" Aku pula menggunakan perkataan lucah bagi membalas ayat Kak Nisa.
"Wow Tasha bagi pancut dalam ya. Apa lah Tasha ni. Hehehe tapi akak faham. Hubby Tasha outstation ke Reez?" Tanya Kak Nisa kepada aku.
"Part tu yang menarik ni Kak Nisa. Suami dia yang call suruh Reez main dengan Tasha" Terang aku kepada Kak Nisa.
"Wow sporting suami Tasha. Untungnya Tasha dapat suami yang sporting dan baik macam tu" Kata Kak Nisa memuji Tasha.
"Reez pun untung juga tadi. Puas betul batang kote ni tau" Aku kata sambil memegang batang kote aku sambil diperhati oleh Kak Nisa.
"Batang kote Reez tu memang nakal sangat ya. Sampai ketagih isteri orang dibuatnya. Hihihi" Kak Nisa ketawa dan masih memandang pada tangan aku yang sedang memegang batang kote dari luar seluar.
"Biasalah tu. Batang kote mana yang tak geram bila tengok cipap comel Tasha tu walaupun dia isteri orang." Kata aku lagi masih memegang batang kote.
"Eleh hebat sangat lah tu batang kote dia tu" Kata Kak Nisa mencebik bibir.
"Kak Nisa cuba lah check sendiri hebat atau tak" Aku membuka zip seluar dan keluarkan batang kote aku.
"Ish Reez ni memang nakal sangat. Sampai macam tu sekali nak buktikan kehebatan batang kote dia. Hihihi" Kak Nisa memandang batang kote aku yang sudah pun mengeras.
"Besar dan keras sangat lah batang kote Reez ni. Ermm" Sambung Kak Nisa sambil memuji.
"Cubalah Kak Nisa pegang" Arah aku kepada Kak Nisa.
"Uhh panas, rasa berdenyut-denyut urat batang kote Reez. Makin mengeras ni." Kata Kak Nisa dengan teruja.
"Makin mengeras sebab dia tahu tu yang memegang tu Kak Nisa perempuan cantik yang ada cipap comel" Aku sengaja memuji Kak Nisa.
"Hihih ya lah tu. Patutlah cipap Tasha tu ketagih dengan batang kote Reez ni" Kak Nisa mula membelai-belai batang kote aku.
"Cipap comel Kak Nisa tak nak cuba ke. Hehehe" Aku sengaja mengajak Kak Nisa.
"Tak naklah akak. Macam pelik je akak berkongsi skandal dengan Tasha. Hahaha" Kata Kak Nisa sambil ketawa dan melepaskan gengaman tanganya pada batang kote aku.Aku terus berbual kisah lucah dengan Kak Nisa sambil memandu kereta. Perbualan aku dengan isteri orang beranak satu ini tidak sama dengan perbualan aku dengan Tasha dan juga Ina. Fikiran aku juga sedang digest kenapa aku tidak terasa teruja sangat bila Kak Nisa membelai batang kote aku. Perasaan ini tidak sama ketika Ina dan Tasha buat begitu kepada aku. Aku tidak pasti sama ada nafsu seks aku sudah reda sebab baru sahaja menyetubuhi Tasha atau aku masih ada rasa hormat kepada Kak Nisa. Walaupun begitu batang kote aku tetap memberi respon dengan belaian lembut dari Kak Nisa dengan membuat Kak Nisa teruja melihat kekerasan batang kote aku. Tidak dapat aku nafikan belaian jari jemari Kak Nisa itu begitu lembut dan mengoda dan aku yakin kalau lelaki lain sudah pasti akan terus menerkam tubuh Kak Nisa yang montok itu.
Sampai saja di rumah aku, aku terus memandu masuk ke kondo aku dan parking di petak kosong sebelah kereta aku.
"Eh kenapa Reez tak berhenti je kat tepi jalan tadi, kan senang nak tukar driver" Kata Kak Nisa kehairanan.
"Jom kak masuk rumah Reez dulu" Aku cuba memujuk Kak Nisa.
"Nak buat apa Reez?" Kak Nisa buat-buat tanya.
"Reez nak satukan batang kote ni dengan cipap comel Kak Nisa" Aku berterus terang sambil mengambil tangan Kak Nisa dan letak di celah kelangkang aku.
"Ermm tak tengok lagi dah kata comel" Jawapan Kak Nisa buat aku tersenyum.
"Kak Nisa buktikan lah kat Reez yang cipap akak tu comel" Aku merayu kepada Kak Nisa.
"Errmm nanti Reez selalu nak cipap akak pulak nanti" Kak Nisa melirik dan senyum kepada aku.
"Baguslah macam tu kak. Cipap akak dan batang kote Reez sama-sama gembira dan puas nanti" Aku mula mengoda Kak Nisa.
"Reez ni memang nakal sangat lah." Kata Kak Nisa sambil membiarkan tangan aku menjalar di celah kelangkangnya.
"Jom Kak Nisa" Aku keluar dari kereta nak Kak Nisa mengikuti aku tanpa berkata ya atau tidak.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Aventura(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.