Part 43 - Bachelor Party

49.1K 354 30
                                    

Hari raya sudah tiba dan untuk aku tak sempat untuk solat hari raya kerana aku sampai ke kampung halaman agak lewat iaitu hampir ke subuh. Aku sengaja bertolak lewat malam sebab aku tahu jalan jem ni tak kira siang atau malam but at least malam ni enjin kereta aku tak panas sangat lah. Tapi percaturan aku agak terganggu kerana lebuh raya Kuala Lumpur-Seremban sedikit jem.

Tetamu pertama yang berkunjung tiba ialah dari keluarga Ustazah Maizatul Ain. Aku hanya berborak seperti biasa dengan Ustazah Maizatul Ain, kadang-kadang dia tersenyum bila kami berdua bertentangan mata. Senyuman yang sama manisnya ketika aku menatap wajah Ustazah Maizatul Ain ketika aku mendayung tubuhnya dengan penyatuan batang kote aku dan lubang cipapnya suatu ketika dahulu semasa suaminya outstation untuk aktiviti keagamaan di perkampungan orang asli. Bibir mulut kemerahan yang tersenyum itu seperti memanggil-mangil aku untuk menikmati kemanisnya. Terasa rindu mahu satukan mulut dan lidah bersama Ustazah Maizatul Ain. Adakah Ustazah Maizatul Ain pun rasa begitu?

Aku pulang ke Kuala Lumpur pada hari raya ke tiga. Tak sempat nak repeat dengan Kak Hawa dan Angah kerana mereka berdua beraya di kampung Kak Hawa terlebih dahulu. Suasana kerja tak berapa meriah sangat kerana ramai yang masih bercuti.

"Hai Reez. Tak keluar makan ke tadi" Joyce menegur aku.
"I makan di pantry office je tadi dengan Naidatul Balqis." Jawab aku.
"Mesti Naidatul Balqis bagi pencuci mulut yang paling best pada you kan Reez. Hihihi" Joyce cuba meneka aktiviti aku bersama Naidatul Balqis.
"Apa maksud pencuci mulut tu Joyce. Hehehe" Aku berpura-pura tidak faham.
"Elehh Reez ni. Naida bagi pussy dia kat you kan. Hehehe" Jawab Joyce.
"Mestilah. Rindu betul nak satukan kote I dengan pussy Naida tu. Hampir dua bulan tak bersatu tau." Aku berterus terang.
"Wow! Pandai ambil kesempatan sebab orang tak ramai ya. Mesti Naida minta izin dari hubby dia dulu kan? Hehehe" Joyce pura-pura meneka.
"Mestilah. Naida tu isteri yang baik tau. Dia minta izin nak satukan pussy dia dengan kote I dan hisap kote I sekali. Naida suka tau hisap batang kote I ni. Hihihi." Jawab aku sambil memandang tubuh Joyce yang berbalut pakaian ketat. Sengaja aku cakap Naida suka padahal Naida tak pernah pun cakap macam tu kat aku.
"Mesti puas sangat kan Reez kena hisap dengan mulut comel Naida tu. Hihihi" Joyce masih cuba mahu mengorek hubungan intim aku dengan lebih dalam lagi.
"You pun kalau nak try kote yang tak bertopi ni pun boleh je Joyce." Aku cuba menduga Joyce.
"Huh. Tak hingin lah I. Kotor." Jawab Joyce.
"Kote boyfriend you tu memang kotor sebab tak buang topi atas kepala. Hahaha." Aku cuba berpura-pura ketawa bila melihat muka Joyce yang serious tu.
"Ya lah tu Reez. Hahahaha. Malas lah I borak dengan you." Kata Joyce dan berlalu pergi.

Joyce ni yang gigih cuba nak tahu hubungan seksual aku dengan Naidatul Balqis, sekali dia pula buat alasan malas mahu berborak dengan aku. Aku hanya ketawa sendirian sambil melihat Joyce berlalu pergi.

Aku telah mengatur satu bachelor party untuk Akmal sebelum majlis perkahwinan dan rancangan ini aku rahsiakan dari pengetahuan Naidatul Balqis. Akmal sangat terkejut dengan rancangan aku dan dalam masa terasa teruja dan mahu mencuba. Rancangan aku tak lain dan tak bukan ialah mahu Akmal menyetubuhi tubuh montok Naidatul Balqis yang selama ini dia sangat hormati sebagai kakak. "Saya memang selalu perhati tubuh Kak Naida tu Reez. Untung lah kalau saya dapat rasa." Teringat aku akan kata-kata Akmal semasa aku dan Azlan mengusulkan cadangan ini.

Aku harap rancangan bachelor party untuk Akmal ini akan berlangsung dengan baik. Bagi Naidatul Balqis, dia mungkin ingat kami merancang untuk aktiviti seks foursome untuk kami berempat sahaja.

Aku telah sponsor satu apartment di Genting dan aku memberi cadangan supaya Azlan dan Naidatul Balqis yang pergi terlebih dahulu untuk check-in manakala aku, Azimah dan Akmal akan menyusul sedikit lewat.

"Tak sangka Kak Azi pun jenis 'open minded' macam Kak Naida." Tegur Akmal semasa kami bertiga dalam penjalanan menuju ke Genting.
"Akak dan Naida ni nak jadi wife yang baik untuk suami masing-masing tau Azlan. Hihihi" Jawab Isteri aku Azimah.
"Betul tu sayang." Aku jawab ringkas sambil memeriksa kiriman whatsapp dari Azlan yang bagitau dia dan Naidatul Balqis sudah pun sampai.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now