Part 16 - Kantoi

51.6K 255 7
                                    

Sehari sebelum hari terakhir Tasha, aku telah mengajak Tasha untuk check in hotel. Aku booking hotel selama tiga hari dua malam bermula pada malam hari jumaat. Pada hari tersebut aku ambil halfday dan terus pergi ke hotel. Tasha memberi alasan kepada suaminya yang dia akan balik lambat sebab mahu keluar bersama Ina. Hakikatnya, Tasha mahu menghidangkan kepada aku kecomelan cipap tembamnya untuk aku nikmatinya dan batang kote aku merupakan hadiah sempena hari pepisahan dengan Tasha.

Aku hidupkan "Air Diffuser" yang sudah terisi air dan beberapa titik haruman essential oil bunga jasmine untuk menghangatkan lagi penyatuan dua batang tubuh di atas katil empuk nanti dan aku letakkan scrub mandian tea tree oil di sebelah tub mandi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku hidupkan "Air Diffuser" yang sudah terisi air dan beberapa titik haruman essential oil bunga jasmine untuk menghangatkan lagi penyatuan dua batang tubuh di atas katil empuk nanti dan aku letakkan scrub mandian tea tree oil di sebelah tub mandi. Di atas meja sebelah katil aku letakkan hadiah panties yang di ikat reben tanpa pembalut bungkusan. Ah macam malam pertama pengantin baru yang baru nak menikmati kemaluan pasangan masing-masing pula.

Jam baru nak ke pukul enam aku sudah mendengar ketukan di pintu bilik hotel. Melalui lubang intip pada pintu aku dapat lihat Tasha yang comel sedang mengetuk pintu dengan laju. Aku yang memakai hanya memakai bathrobe terus membuka pintu dan memperlawa Tasha masuk.

"Wah wanginya, terasa segar kepala. Bilik pun cantik. Nampak romantik sangat dengan lampu malap macam ni. Malam pertama Tasha pun tak macam ni" Kata Tasha sebaik melangkah masuk. Di tangan Tasha ada paper bag bertulis Padini yang masih baru. Inilah lah kot yang aku dengar Tasha berborak dengan Ina berkenaan diskaun di store Padini. Tasha memang kaki shopping.
"Tasha sangat cantik. Badan Tasha sangat mengoda. You are deserve this" Aku memuji sambil merangkul badan genit Tasha dengan tangan aku pada pinggangnya.
"Reez betul-betul gentleman dan romantik." Kata Tasha mendongak kepala bertentangan mata dengan aku.
"Tasha. Reez nak jolok sepuas-puasnya lubang sicomel Tasha" Kata aku sambil mula membelai pipi lembut Tasha.
"Please Reez. Sicomel Tasha nak sangat sihensem Reez yang gagah ada kat dalam" Jawab Tasha sambil mulut kami berdua bertaut.

Ciuman aku tidak rakus sangat dan tidak gelojoh. Aku menikmati dengan lemah lembut kemulusan bibir merah Tasha dan hisapan lidahnya. Aku menanggalkan pakaian isteri orang yang comel ini dan tangan aku laju mencapai buah dadanya yang ranum disaat isteri orang ini berbogel sepenuhnya. Bathrobe yang aku pakai tertanggal dengan satu gerakan tangan sahaja dari Tasha. Aku meraba-raba tubuh gebu Tasha sambil batang kote aku berlaga-laga dengan perutnya. Kadang-kadang batang kote aku juga berlaga memukul lembut cipap tembam Tasha.

Aku mengangkat tubuh genit Tasha dan batang kote aku yang keras berada diantara celah dua daging punggungnya yang bulat dan pejal itu. Aku dan Tasha berendam di dalam tub mandi yang sudah berisi air hangat. Aku lumurkan scrub mandian pada badan Tasha dan Tasha buat pada aku juga dan tangannya membelai batang kote keras aku. Aku berpelukkan dengan Tasha, kaki Tasha merangkul belakang aku dan batang kote aku rapat pada belahan cipap tembam miliknya. Kami membelai belakang masing-masing dengan scrub mandian. "Oh Reez, badan Tasha terasa segar semula dengan scrub mandian ni" Kata Tasha sambil membaca label pada botol mandian scrub yang aku bawa. "Reez memang nak badan Tasha segar. Baru Tasha semangat sikit nak menerima batang kote Reez ni kan?" Aku senyum pada Tasha. "Nakal betul suami angkat Tasha ni ya. Hihi" Kata Tasha yang masih dalam pelukan aku.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now