Part 41 - Bertukar Pasangan

61.2K 370 29
                                    

Hari masih pagi, matahari belum menampakkan sinar cahayanya. Aku keluar dari rumah menuju ke pejabat. Aku sudah berpakat dengan isteri orang bernama Naidatul Balqis untuk menikmati sarapan pagi bersama. Sarapan pagi untuk batang kote aku dan lubang cipapnya. Isteri orang yang baik ini terlebih dahulu meminta izin dari suaminya dan dia tersenyum manis bila diberi izin.

Sekarang di dalam pejabat ada seorang isteri orang sedang mengangkang kaki menikmati rangsangan demi rangsangan terhadap kemaluan betinanya. Tempat persetubuhan iaitu di dalam bilik pejabat antara isteri orang dengan lelaki yang juga berstatus suami orang ini tidak menjadi halangan bagi mereka berdua untuk melepaskan rindu berahi terhadap kemaluan pasangan masing-masing.

Kemaluan keras berurat si lelaki ini begitu rancak melakukan aksi keluar dan masuk terhadap kemaluan betina si isteri orang yang basah melekit itu. Sofa di dalam bilik itu menjadi saksi terhadap penyatuan dua kemaluan yang begitu asyik menikmati kelazatan hubungan badan. Penghawa dingin yang meniup angin sejuk ini tidak berhaya untuk menyejukkan panas berahi kerdua-dua tubuh ini, sebaliknya menghangatkan lagi pengembaraan si lelaki dan perempuan untuk menuju ke lembah berahi yang begitu memberi nikmat sekali.

Sangat jelas suara mengerang perlahan keluar dari mulut berbibir kemerahan si isteri orang di dalam bilik yang sunyi menikmati titisan air mani lelaki yang bukan dari suaminya sendiri. Tersenyum puas isteri orang ini menikmati air mani yang memancut laju ke dasar lubuk kemaluannya manakala lelaki itu pula tersenyum bangga kerana dapat memberi kepuasan kepada perempuan ini yang masih mengemut dan memerah sisa-sisa air mani dengan menggunakan otot-otot bertenaga kemaluan miliknya. Sungguh ayu wajah isteri orang yang tersenyum kepuasan ini, lantas si lelaki menyambar mulut berbibir merah itu dan terus mencium rakus berkuluman lidah.

Kalaulah suami si perempuan ini melihat aksi isterinya bersama lelaki ini mesti merasa kelucuan kerana pasangan ini tidak bertelanjang sepenuhnya menikmati hubungan seks yang begitu indah sekali. Isteri comel yang dinikahi secara sah ini masih bertudung dan berbaju, hanya kain sahaja diselak manakala si lelaki itu pula hanya membuka seluar.

Si lelaki membelai-belai wajah ayu isteri orang ini dan membetulkan beberapa helaian rambut yang keluar dari tudung miliknya. Perlahan-lahan batang kemaluan yang begitu keras tadi mula mengendur dan keluar dari lubang melekit milik isteri orang ini. Pasangan ini bangun dan membetulkan pakaian masing-masing.

Cahaya matahari mula menerjah masuk melalui celahan tirai di tingkat pejabat. Si isteri orang ini keluar dan cuba untuk 'punch card' lagak seperti baru sahaja sampai ke pejabat.

----------------

"Bila Reez nak bocorkan rahsia isteri kesayangan tu. Hihihi." Kata Naidatul Balqis sambil ketawa comel semasa kami berdua sedang menikmati sarapan pagi di pantry.
"Soon" Jawab aku sambil menghirup perlahan air kopi sambil menjeling tubuh isteri orang ini.
"Morning guys." Tegur Akmal yang tiba-tiba masuk ke pantry.
"Hai asyik tersenyum riang je si Akmal ni. Maklumlah bakal pengantin baru." Tegur Naidatul Balqis.
"Hehehe. Semua orang nak kahwin mesti happy kan?" Jawab Akmal.
"Ni mesti happy tak sabar nak rasa malam pertama  kan? Betul tak Akmal? Hahaha" Aku berseloroh dengan Akmal.
"Hehehe. Apa lah Reez ni cakap depan Kak Naida pula." Kata Akmal berlagak innocent pula.
"Eleehh Akmal. Semua orang menunggu yang malam pertama tu. Akak dah berkahwin. Akak tahu lah. Hahaha" Kata Naidatul Balqis pula yang mengketawakan Akmal.

------------------

Selepas sarapan pagi, aku menerima panggilan daripada Puan Athirah yang menyuruh aku menurunkan tandangan ke atas beberapa dokumen yang dia hantar melalui email. Agak leceh berurusan secara online ni sebab aku kena download dokumen tersebut dan scan balik untuk hantar kepada Puan Athirah. Puan Athirah juga meminta aku update progress semasa dan menghantar dokumen berkaitan dengan projek yang mana aku tertinggal di dalam external hard disk di rumah. Punyalah aku terlalu excited mahu datang ke pejabat untuk menikmati hubungan badan dengan Naidatul Balqis sehingga terlupa mencapai external hard disk yang aku letak di pintu rumah aku semasa hendak memakai kasut.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now