Part 29 - Merangsang Berahi Suami

49.8K 327 28
                                    

Pasangan yang bercinta di alam pekerjaan ini ada satu persamaan iaitu perasaan memahami. Bila masing-masing ada komitmen atau sibuk bekerja, dari situ pasangan akan faham yang dia tidak perlu pun diberi perhatian setiap masa tetapi kena pandai juga mencari peluang untuk bersama. Walaupun aku dan Azimah bukan bekerja di dalam bidang yang sama tetapi kerja aku yang berkait dengan kerja dia menyebabkan lama-kelamaan kami berdua saling memahami job scope masing-masing.

Lawatan Pertama

Kebiasaan aku akan singgah di rumah Tasha bila outstation ke Johor Bharu. Aktiviti aku di rumah Tasha tidak lain dan tidak bukan ialah untuk melepaskan nafsu syawat aku terhadap tubuh montoknya itu dan cipap Tasha sentiasa bersedia untuk dinikmati oleh batang kote aku walaupun suaminya ada di rumah atau tidak. Itu semua telah menjadi kenangan yang terindah buat aku dan juga Tasha yang sedang mengandung itu.

Hari pertama aku tiba waktu tengahari itu, aku terus memulakan sesi training untuk pekerja-pekerja di sana. Sesi training bersama aku cukup mudah iaitu 'less talk and action more' dan aku juga lebih senang nak fokus kerana bilangan mereka ini hanyalah dalam empat orang termasuk seorang perempuan yang merupakan student internship dari IPTA berdekatan. Tiga orang pekerja ini mempunyai career background yang sama iaitu pengalaman bekerja kurang dari dua tahun. Aku sebenarnya tidak berapa suka sangat perempuan bekerja di dalam bidang ini disebabkan waktu kerja yang tidak menentu. Nasib baik kedua-dua pekerja perempuan ini masih muda dan belum berkahwin.

Aku juga tiada masa untuk berfalsafah atau menggunakan ayat-ayat jargon bagi menerangkan sesuatu benda. Aku faham sangat akan job scope pekerja-pekerja ini semua yang memerlukan kemahiran 'problem solving' dah kemahiran teknikal, Aku bukan bercerita bagaimana untuk membuat sesuatu benda tetapi aku tunjukkan bagaimana untuk membuat sesuatu benda tersebut. At the end of the day, aku memohon mereka untuk balik lewat sikit disebabkan sesi training ini pun bermula agak lewat di tambah pula dengan rehat 'tea time' yang aku bagi kepada mereka. Sebelum balik aku belanja mereka semua untuk makan malam. Of course pakai kad kredit company yang Kak Nisa bagi kepada aku.

Hari kedua pula aku bermesyuarat bersama Project Manager dan meeting bersama client kemudian memulakan kembali sesi training aku selepas waktu rehat. Aku nak tergelak bila mereka memuji aku baik bila belanja mereka makan dan kami semua tergelak sama-sama bila aku menunjukkan kad kredit company yang aku bawa. Persoalan aku kepada mereka, kenapa mahu bersusah payah sedangkan syarikat sudah pun memperuntukan budget untuk projek ini.

Hari ketiga pula aku memulakan perjalanan balik ke Kuala Lumpur. Aku menerima pesanan whatsapp dari Ina. Berdenyut-denyut bila batang kote aku bila teringat kenakalan Ina yang sangat buas bila cipapnya menerima nikmat persetubuhan dari batang kote aku.

 Berdenyut-denyut bila batang kote aku bila teringat kenakalan Ina yang sangat buas bila cipapnya menerima nikmat persetubuhan dari batang kote aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bila aku hampir nak sampai Ina menyuruh aku parking di kawasan belakang rumah jirannya yang tidak berpenghuni. Seram pula aku tengok rumah yang dipenuhi rumput yang panjang berjela ni di tambah pula kawasan yang banyak pokok-pokok. Aku masuk ke rumah Ina melalui pintu rumah belakang. Ina memberitahu kepada aku yang dia ambil cuti separuh hari semata-mata mahu menunaikan janjinya kepada aku. "You such a good girl Ina"  Kata aku mencium bibir Ina sebagai tanda terharu dengan tindakannya.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now