Sudah dua bulan lebih berlalu selepas aku berjaya memuaskan nafsu berahi Puan Athirah. Awal-awal hari tu, kerap juga kami berbalas whatsapp bertanya khabar. Aku faham sebab masa tu masing-masing baru lepas merasa bahagia menikmati persetubuhan haram. Tetapi selepas itu,lebih banyak menyepi.
Aktiviti seksual aku dengan Azimah berjalan lancar seperti biasa. Kadang-kadang aku dan Azimah dijemput oleh Azlan dan Naidatul balqis ke rumah mereka pada cuti hari minggu untuk aktiviti foursome kami berempat.
Akmal juga semakin liar. Akmal kerap bertandang ke rumah aku selepas waktu kerja untuk menikmati cipap tembam wife aku. Nasib baik wife aku si Azimah itu okay sebab Akmal jilat cipap tembam wife aku begitu lama sekali walaupun mendayung agak sekejap.
------
"Haih, Akmal ni tersengih-sengih ni dah kenapa?" Tegur aku semasa semasa terserempak dengan Akmal yang sedang berjalan bersama Naidatul Balqis di parking lot office kami.
"Happy lah Reez. Gigih call si Akmal call Naida semalam suruh datang awal. Rupa-rupanya dia rindu nak jilat cipap Naida ni. Hahaha." Sampuk Naidatul Balqis yang berjalan di sebelah Akmal.
"Amboih Akmal. Bukan petang semalam kau dapat henjut cipap wife aku ke. Tak puas lagi ke? Hahaha" Kata aku sengaja supaya Naidatul Balqis tahu.
"Wahh Akmal. Makan keliling kau ya." Tegur Naidatul Balqis.
"Hihihi. Masa jilat cipap Kak Azi semalam tiba-tiba teringat kat cipap Kak Naida. Sama tembam sama comel. Tu yang teringin sangat nak jilat-jilat cipap Kak Naida." Bagitau Akmal.
"Awwww rindu rupanya." Kata Naidatul Balqis.
"Macam-macam hal lah kau ni Akmal. Aku rasa kau lebih banyak buat seks dengan wife aku dan Naida je berbanding isteri kau tu. Apa nama dah? Ustazah Aimi." Aku sengaja buat tuduhan macam tu.
"Ermm betul tu Reez." Jawab Akmal. Aku sebenarnya sudah tahu sebab isteri aku sudah bertanya kepada Akmal semalam dan mencerita kepada aku tapi aku nak Akmal sendiri yang buka mulut.
"Heyy! Tak baiklah buat macam tu Akmal. Kesian Ustazah Aimi. Korang baru kahwin. Utamakan wife tu dulu ya. Kalau akak tahu, akak tak bagi cipap akak kat Akmal tadi." Bentak Naidatul Balqis.
"Sebenarnya Kak Naida, Reez. Wife saya tu jenis jarang mencukur bulu cipap dia. Saya kurang berkenan lah walaupun cipap dia tembam." Akmal jujur menceritakan perihal isterinya kepada aku dan Naidatul Balqis.
"Eh bukan orang lelaki tak kisah ke? Janji dapat masukkan kote ke dalam lubang cipap kan." Naidatul Balqis melontarkan pandangannya.
"Apa yang Kak Naida cakap tu ada betul juga. Mungkin sebab saya sudah menikmati cipap Kak Naida dan Kak Azi dalam keadaan tidak berbulu membuat saya ada taste begitu." Akui Akmal.
"Alahai Akmal. Rasa macam silap pula aku bagi kau rasa cipap tembam wife aku dan cipap Naida ni sekali." Kata aku sambil menepuk bahu Akmal.
"Tak apa Akmal. Bagi Reez rasa cipap wife kau tu. Mesti dia ketagih dan selalu bercukur nanti. Hihihi." Naidatul Balqis mengusulkan cadangan.
"Saya okay je Kak Naida. Tapi saya tak tau lah nak plan macam mana." Jawab Akmal.
"Tak apa Akmal. Nanti kita usahakan lah ya." Kata aku mahu menolong ikhlas.
------
Keesokan hari, Akmal memberitahu aku yang dia kena ambil cuti kecemasan kerana mahu mengambil kunci rumah daripada pihak pemaju. Menurut Akmal pemaju tersebut memegang kunci rumah semasa membuat aduan tentang defect yang ada pada rumah tersebut semasa membuat inspection selepas menerima kunci. Kini semua defect sudah dibaiki oleh pihak pemaju.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.