Pagi ahad aku bangun pagi terus mandi. Terdetik juga dihati aku mahu call Azimah bertanyakan adakah dia masih busy. Aku batalkan hasrat aku, nanti nampak sangat aku desperate nak keluar dengan Azimah.
Aku menghantar persanan whatsapp kepada Ina dan aku harap dia masih berada di Kuala Lumpur.
Aku kemaskan katil dan bilik. Aku sembur sedikit wangian pada cadar dan langisr supaya aku dan Ina dapat menikmati persetubuhan dalam suasana yang selesa dan wangi.
Sambil memandu aku teringatkan balik kata-kata Ina tadi. Aku ini sudah menjadi guru pendidikan seks kepada Ina rupanya. Kiranya aku mengajar Ina bagaimana untuk memuaskan suaiminya di ranjang. Sudah semestinya di dalam pelajaran ini, isteri orang ini kena buat demo pada aku dulu. Cipap comel Ina kena praktis kan pada batang kote aku terlebih dahulu sebelum cipap comelnya dinikmati oleh si suami. Aku harap suami Ina memahami niat baik Ina yang bertujuan memantapkan lagi hubungan seks suami isteri. Aku hanya sekadar menolong.
Aku ambil Ina yang sedang menunggu dihadapan Starbucks berdekatan dengan stesen monorail. Ina mengenakan pakaian muslimahnya yang nampak begitu comel pada pandangan mata aku. Siapa sangka isteri orang bertudung labuh ini sedang menunggu lelaki selain dari suaminya untuk dibawa pulang ke rumah. Isteri bertudung labuh ini mahu lelaki ini menikmati liang berahinya. Liang berahi si isteri ini merintih-rintih mahu dipuaskan oleh batang kote lelaki lain yang berjaya mengajarnya erti kenikmatan persetubuhan.
"Reez nak ajar Ina kat mana ya. Hihihi" Ina buat-buat tanya kepada aku.
"Di atas katil kat rumah Reez. Ina ni pelajar terbaik Reez tau." Kata aku kepada Ina sambil kami berdua ketawa bersama.
"Thanks tau sebab sudi ajar Ina." Kata Ina sambil meletakkan tangannya di atas paha aku.
"Thanks kat sihensem ni." Aku ambil tangan Ina dan letak di celah kelangkang aku.
"Hihihi. Batang kote ni sangat nakal ya" Kata Ina kepada aku.
"Reez tak rindu kat Tasha ke?" Tanya Ina sambil membuka zip seluar aku dan mengeluarkan batang kote aku yang sedikit mengeras.
"Baru je lepas rindu kat Tasha masa travel ke Johor bersama Kak Nisa hari tu." Aku paling muka ke arah Ina dan senyum.Aku mula bercerita pengalaman aku dengan Tasha yang diberi izin oleh suaminya sendiri tanpa aku ceritakan bagaimana aku berjaya menikmati tubuh Kak Nisa. Batang kote aku makin mengeras tidak pasti disebabkan rangsangan oleh jari jemari lembut Ina atau cerita nakal aku bersama Tasha atau kenangan menikmati lubang cipap Kak Nisa.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.