Part 30 - Mencipta Kenangan

46.8K 311 20
                                    

Aku memulakan kerja seperti biasa dengan menulis sedikit 'incident report' tentang masalah yang berlaku di cawangan Johor Bharu. Aku dan Azimah juga sudah memulakan sesi membeli barang-barang hantaran untuk pertunangan. Bagi aku apa yang penting sekali ialah dua bentuk cincin yang perlu aku beli terlebih dahulu kerana ia merupakan barangan rasmi untuk majlis pertunangan nanti. Barang-barang untuk hantaran yang lain aku akan keluar membeli sekali lagi bersama Azimah pada minggu seterusnya selepas aku pulang dari Johor Bharu sekali lagi.

Lawatan Kedua - Repeat

Aku memulakan lawatan aku kali ke dua ke syarikat cawangan di Johor Bharu dengan menyinggah ke rumah Ina sekali lagi. Walaupun lawatan ini merupakan kali kedua tetapi ini kali ke tiga aku singgah ke rumah Ina. Seolah-olah sudah menjadi tugas rasmi aku pula untuk memberi nafkah batin kepada Ina. Gelaran suami angkat itu seakan menjadi kenyataan.

Kedatangan aku untuk kali ini disambut dengan cara berbeza sekali kerana suami isteri ini masing-masing berada di rumah. Mereka berdua juga menyediakan aku sarapan pagi.

"Ina nak keluar pergi mana ni pakai cantik-cantik?" Tegur aku bila melihat Ina mengenakan pakaian seperti mahu keluar berjalan.
"Hihihi duk rumah je Reez" Jawab Ina sambil ketawa kecil.
"Ingatkan tak jadi" Kata aku memberi 'hint' kepada Ina.
"Apa yang jadi tu Reez" Ina buat-buat tanya sambil menuangkan air tea ke dalam cawan aku.
"Kan ayang nak bagi satukan tubuh dengan Reez hari ni" Suami Ina si Khairul ingatkan.
"Alaa abang ni. Ayang ingatklah, saja nak mengusik Reez ni" Kata Ina manja-manja sambil memeluk tangan suaminya.

Sebenarnya pakaian Ina tak ada lah secantik sangat pun, dia hanya mengenakan baju kurung moden dan tudung berwarna hitam. Kecomelan Ina itu yang membuatkan pakaian yang dia pakai nampak cantik.

"Reez. Actually saya yang suruh Ina pakai macam ni. Saya teringin sangat tengok Ina kena gomol sambil berpakaian macam ni." Khairul meluahkan hasratnya.
"Abang ni nakal tau" Kata Ina melabuhkan kepalanya ke bahu Khairul.
"No problem Khairul. Saya pun geram tengok kecomelan wife awak ni. Comel sangat" Aku bersetuju dengan hasrat Khairul.
"Encik abang dua orang ni nakal sangat lah." Jawab Ina sambil bangun menghulurkan tangan kepada aku.

Ina menarik dan memimpin tangan aku ke bilik tidur sambil dituruti oleh Khairul. "Ermmm abang. Ayang segan lah kalau abang tengok macam ni." Kata Ina kepada suaminya. "Oh sorry sangat sayang. Abang intai macam biasa ya" Khairul mencadangkan kepada isterinya Ina. "Pandai pun abang ni. Hihihi" Jawab Ina tersenyum sambil Khairul berjalan keluar sembunyi disebalik pintu di luar bilik. Tanpa menyuruh, Ina menanggalkan pakaian aku dan aku terasa sungguh romantis bila isteri orang ini yang membogelkan tubuh aku untuk disetubuhi oleh aku juga. Batang kote aku yang sudah pun mengeras itu melantun ke muka Ina sebalik dia melurutkan seluar boxer aku ke bawah. "Errmmm abang, tengok batang kote Reez ni keras sangat padahal ayang tak bogel pun lagi" Kata Ina memegang batang kote aku tanpa memandang pun ke arah pintu. Ina memasukan batang kote aku ke dalam mulutnya dan terus mengulum dan menghisap. Aku duduk di tepi katil supaya aku dapat tengok muka comel Ina dengan jelas yang sedang mengulum batang kote aku. Aku juga mahu pastikan yang Khairul dapat melihat dengan jelas muka isterinya Ina mengulum batang kote aku sambil bertudung sebab itu yang dia mahukan. Ina mengulum batang kote aku sambil menjeling ke pintu kemungkinan berharap suaminya melihat dia mengulum batang kote aku dengan begitu lahap sekali.

Aku kemudian membangunkan Ina dan menolaknya baring dengan lembut ke atas tilam katil yang empuk itu. Aku mula merangkak ke atas badan Ina dalam keadaan bogel dan mula mencium mulutnya yang baru lepas mengulum batang kote aku. Aku menjilat bibir mulut Ina dan menghisap lidahnya. Lidah kami berdua mula bertaut dan saling mengulum. Sambil mengulum dan menyedut lidah aku menyelak tudung Ina dan meramas lembut payudara miliknya yang pejal itu. Aku mencium pipi merah Ina dan lehernya yang masih dibaluti tudung itu dengan rakus sekali. Sungguh bernafsu aku meratah tubuh isteri orang yang masih lengkap berpakaian ini. Aku menyelak kain Ina dan Ina terus membetulkan kedudukan kakinya dengan mengangkang. Posisi badan aku berada di celah kangkang Ina ini lagi selesa untuk kami berdua menikmati ciuman dalam posisi baring. Aku juga dapati Ina tidak memakai panties dan aku kenapa iaitu kerana dia tidak mahu bazirkan panties yang nanti kena salin sebab basah dengan air berahinya.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now