Part 17 - Awkward

45.8K 236 4
                                    

Aktiviti seks aku dengan Ina berjalan seperti biasa selepas Tasha resign. Ina juga sudah submit resign letter kepada company. Notice period Ina ialah satu bulan lebih. Agak senang aku dan Ina untuk memuaskan sicomel dan sihensem ini disebabkan dia tinggal berjauhan dengan suami.

--Intermission---

Aku sedikit terasa janggal bila Ina selalu layan aku sebagai suaminya setiap kali kami berdua menikmati hubungan seks. Aku risau akan muncul bibit-bibit cinta antara kami. Aku cuba untuk kurangkan hubungan seks aku bersama dengan Ina tapi aku tak kuat. Aku tak boleh menahan godaan dari tubuh gebu isteri orang ini. Batang kote aku ini sudah ketagih dengan kelazatan menyetubuhi lubang cipap Ina. Sukar aku menolak pelawaan Ina setiap kali dia mengajak aku untuk memuaskan lubang cipapnya yang masih sempit itu. Sebagai untuk menjaga perasaan Ina, aku pula akan mengajak dia untuk bersatu badan di rumah aku. Aku jujur, perasaan risau bermain di kepala aku akan hilang setiap kali tengok tubuh bogelnya, buah dadanya, cipap comelnya dan juga suara manjanya yang setiasa menikmati setiap tusukan dari batang kote aku. Hanya satu di kepala aku masa tu, akan aku buktikan kepada Ina yang aku mampu puaskan gelojak nafsu batinnya yang membuak-buak itu.

Perasaan cemburu aku pada suami Tasha si Nizam tu aku akui memang ada dan aku faham perasaan itu datang bila aku terlalu kerap menyetubuhi isterinya. Lama kelamaan perasaan itu hilang sebab no matter what my feeling toward her, Tasha is someone else wife. Full stop. Tasha juga tahu mengawal perasaannya setiap kali dia mengangkang kaki untuk aku nikmati kelazatan kemutan lubang cipapnya. Kami berdua setuju dan membuat perjanjian yang kami berdua hanya mahu kepuasan seks semata-mata. Berbeza dengan Ina. Tiada perjanjian apa-apa, malah aku pula yang menuruti kemahuannya untuk berlakon sebagai suami semasa kami menikmati seks.

"Don't worry Reez, kalau dia sudah jatuh cinta kepada kau, mesti dia tarik balik resign letter tu tapi Ina tetap proceed untuk resign dan mencuba untuk lebih dekat dengan suaminya" Otak aku cuba sedapkan hati aku yang bagi aku ia make sense juga lah. "Betul tu, kau je perasan syok sendiri, teruskan satukan aku dengan cipap comel isteri orang tu" Batang kote aku pula yang bersetuju dengan kepala otak aku.

Mungkin aku yang terlebih fikir.

--Intermission--

Aku memandu pergi kerja seperti biasa sambil terkenangkan persetubuhan aku bersama Ina dirumah sewanya semalam. Puas aku pujuk Ina untuk gunakan bilik dia sebagai tempat memuaskan nafsu. "Ina jangan risau lah, kan ini waktu office hour, housemate Ina semua kat office kan. Lagipun Ina menyewa bilik seorang diri, tak share dengan orang lain" Pujuk aku kepada Ina yang akhirnya Ina mula mengalah bila aku berjaya membangkitkan nafsunya dengan meraba-raba buah dadanya yang ranum dan berkuluman lidah. Ina ada bagitau aku yang suami dia datang ke Kuala Lumpur lagi dan after office hour suami dia akan datang ke rumah sewa Ina. Suaminya Khairul perlukan bantuan Ina sebagai tour guide untuk membeli belah. Alasan Khairul sebab after office hour orang tidak ramai sangat.

Sebaik kami berdua masuk sahaja dalam bilik sewa Ina, aku terus menanggalkan pakaian dan berbogel dan Ina melihat batang kote aku sambil tersenyum. "Abang tak sabar dah ya" Kata Ina pada aku sambil cuba nak buka tudungnya. Aku cepat-cepat memeluk Ina dalam keadaan bogel. Satu kepuasan bagi aku bila memeluk isteri orang bertudung labuh ini dalam keadaan aku berbogel. "Biar abang yang bogelkan sayang ya" Kata aku kepada Ina. Aku tidak berapa pandai sangat nak membuka tudung labuh Ina, aku hanya tanggalkan pin yang digunakan untuk kemaskan tudungnya. Aku memang akan kalah bila melihat cipap tembam Ina yang comel itu. Aku tak dapat menahan godaan cipap comel Ina. Walaupun aku hanya menarik pantiesnya pada paras paha, aku terus mula mencium dan menjilat cipap Ina. "Oh sayang. Abang betul-betul geram tengok cipap comel sayang ni" Ina hanya menjawab pujian aku dengan erangan manja. Aku tanggalkan pantis Ina sambil aku mencium dan menjilat cipap comelnya sambil dia berdiri. Aku bangun dan terus mencapai buah dada Ina yang pejal dan lembut itu. Aku lumat-lumatkan puting kecil Ina dengan lidah dan mulut aku. Aku juga tidak lepaskan peluang untuk meramas-ramas daging punggungnya yang selalu diintai oleh lelaki semasa Ina berjalan.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now