Part 18 - Sharing Is Caring

51.8K 244 11
                                    

Aku dan Kak Nisa bertolak dari Kuala Lumpur pada awal pagi yang mana jalan baru nak mula jam. Trafik berjalan lancar selepas kami melepasi tol Sungai Besi. Kak Nisa yang memandu dan cara pemanduan pula sangat laju memang lah dengan sticker yang dia tampal di cermin belakang keretanya, "I maybe small but I also fast"

"Reez mesti boring kan lepas Tasha resign?" Pertanyaan Kak Nisa memecah kesunyian.
"Semua orang boring, Kak Nisa pun kan?" Aku cuba mengelak dari menjawab dengan membalas dengan pertanyaan juga.
"Kak Nisa rasa boring je bila Tasha tak ada, tapi Reez mesti rindu kan?" Kak Nisa memang pandai bermain dengan kata-kata dengan memberi respon dalam bentuk persoalan lagi.
"Hahaha apa lah yang Kak Nisa cakap ni" Aku buat-buat ketawa.
"Reez mesti rindu tubuh Tasha kan?" Kak Nisa bertanya sambil melirik senyum kepada aku.
"Apa lah Kak Nisa cakap ni. Tak faham" Aku jawab sambil palingkan muka dari Kak Nisa.
"Reez. Kak Nisa nampak Reez beromen dalam kereta Tasha. Hihihi" Kak Nisa mula ketawakan aku sebab berjaya bocorkan rahsia aku.
"Ermm" Hanya itu yang aku mampu respon.
"Alaa Reez jangan risaulah sebab Kak Nisa tak cerita kat orang pun" Kak Nisa cuba tenangkan aku padahal aku sudah sedia untuk balas balik dengan rahsia dia.
"Reez pun tahu yang Kak Nisa ke hotel weekend lepas sebab nak jumpa skandal" Aku pula yang perangkap kat Nisa.
"Hah. Macam mana Reez tahu ni?" Tanya Kak Nisa kepada aku. Tetapi aku tak nampak dia macam terkejut sangat mungkin sebab dia pun tahu rahsia aku.
"Sebab malam sebelum tu Reez dan Tasha check in hotel. Hehehe" Aku buka je rahsia aku since Kak Nisa pun dah tahu.
"Patutlah cepat sangat Tasha nak balik padahal rupa-rupanya nak beromen dengan Reez ya. Hehehe" Kak Nisa dah mula bergurau dengan aku.
"Eh Tasha tahu lah rahsia Kak Nisa ni?" Tanya Kak Nisa dan kali ini muka dia ada sedikit risau.
"Tasha tak tahu lah Kak Nisa. Lepas beromen dia terus balik" Jawab aku.
"Cepatnya nak balik. Puas ke isteri orang tu Reez. Hihihi" Kak Nisa cuba mempertikaikan kemampuan aku.
"Reez ingat lagi muka kepuasan Tasha masa cipap comel dia tu kena pancut kat dalam" Tanpa segan aku bagitau hubungan seks aku kepada Kak Nisa.
"Wow Tasha bagi pancut dalam ke?" Kak Nisa terkejut.
"Cipap tembam Tasha suka sangat kalau kena pancut kat dalam tau" Aku nak mendetailkan hubungan seks aku supaya Kak Nisa senang nak bercerita tentang rahsia dia pula.
"Reez ni memang nakal betul lah. Kak Nisa tak bagi pun lelaki tu pancut dalam hari tu" Kak Nisa pula buka ceritanya.
"La ruginya macam mana rasa nikmat" Aku sengaja memancing kepuasan seksual Kak Nisa.
"Entah lah Reez. Memang tak nikmat pun. Dah lebih setahun Kak Nisa lahirkan anak ni hubungan seksual Kak Nisa dengan hubby pun dah tak macam dulu. Kak Nisa tak tau kenapa. Rasa boring. Tak seronok" Pengakuan Kak Nisa ini aku tak pernah dengar dari Tasha dan Ina. Terlalu complicated untuk aku faham.
"Siapa lelaki tu Kak Nisa?" Aku cuba nak cungkil lagi rahsia Kak Nisa.
"Alah kenal-kenal macam tu dekat chat room. Ala-ala Touch and Go gitu. Tak contact dah lepas tu. Tu first time tau Kak Nisa curang. Reez jangan cerita kat orang ya" Terang Kak Nisa kepada aku dan berharap aku simpan rahsianya.
"Jangan risau Kak Nisa. Pandai makan pandailah simpan. Lagi pun Kak Nisa pun tahu rahsia Reez kan? Kita sama-sama simpan rahsia ya. Hehehe" Jawab aku sambil menghulurkan tangan kepada Kak Nisa untuk bersalam sebagai tanda sepakat.
"Alright Reez. Hehehe" Kak Nisa menyambut salam aku sambil tangan sebelah lagi memegang stereng kereta.

"Rahsia Kak Nisa akan selamat bersama aku." Bisik aku di dalam hati. Kami berdua sampai ke Johor memang tepat pada waktunya. Aku habiskan sisa air tongkat ali yang aku bawa ini dan keluar dari kereta. Tidak pernah air tongkat ali ini berbaki, mungkin sebab bukan aku yang memandu jadi aku jarang menyentuhnya. Sebelum masuk aku seperti biasa ambil gambar selfie berlatarkan bangunan syarikat dan upload ke facebook berserta lokasi syarikat.

Sesi interview berjalan lancar seperti yang aku sudah jangka sebab nama pun second interview. Memang shortlisted candidate yang dipanggil. Aku perasan ada panggilan masuk semasa kami sedang interview candidate yang terakhir. Aku tak pasti berapa kali panggilan masuk selepas aku set smartphone aku dalam mode silent dan sememangnya aku abaikan sebab nombor pun tak dikenali.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now