Sudah beberapa bulan berlalu. Aktiviti seks aku bersama Ustazah Aimi semakin kurang dan terus tiada bila dia sudah mula sibuk dengan aktiviti sekolah. Manakala Joyce pula sudah semakin okay selepas putus cinta dengan teman lelaki. Aku cerita pada Naidatul Balqis apa yang berlaku antara aku dan Joyce.
"Patut lah Joyce sudah okay, rupa-rupanya Reez bagi kote kat dia ya. Hehehe" Naidatul Balqis ketawa kan aku.
"Apa boleh buat Naidatul. Sudah terlanjur. Hehehe" Aku ketawa bersama Naidatul Balqis.Manakala rancangan foursome seks aku, Azimah, Azlan dan Naidatul Balqis banyak tergendala disebabkan kawasan taman kami agak busy dengan aktiviti perkahwinan. Maklumlah musim cuti sekolah. Kena rajin-rajin juga tunjuk muka dengan jiran-jiran nanti kata kita tidak bergaul pula kan. Kalau nak check-in hotel selalu mahu kempis wallet ni.
Walau bagaimanapun aku selalu sahaja melepas rindu pada Naidatul dengan bercium mulut di pantry pejabat selepas waktu office hour. Of course aksi raba-meraba badan tidak akan di lepaskan. Azlan juga selalu bertandang ke pejabat isteri aku Azimah atas urusan kerja. Urusan kerja tu yang rasmi, selebihnya untuk memuaskan nafsu. Menurut isteri aku, Azlan is a not good kisser tapi dia suka sangat jilat cipap dan isteri aku menyukai jilatan dari lidah Azlan.
-----
Aku dihubungi client dari Johor Bharu yang membuat permintaan supaya aku datang kerana ada hal kecemasan. Bila cakap pasal kecemasan ni memang aku tak suka, bukan sebab pasal kerja tapi nak booking hotel tu yang paling leceh. Aku offer untuk membantu melalui video call tetapi client menegas untuk aku datang juga. Company aku juga mencadangkan aku pergi atas alasan untuk entertain client.
Seperti yang sudah aku jangka, pihak company booking Apartment untuk aku. Apartment ini bersambung dengan hotel. Seriously aku tak suka menginap di Apartment yang ada banyak bilik ni sebab aku hanya seorang diri, agak seram di situ. Tetapi apa boleh buat, nama pun kecemasan.
"Ala okay apa tu Reez. Apartment tu kan bersambung dengan hotel. Boleh shopping sekali." Kata Joyce bila aku bercerita padanya.
"You lah yang okay. Tapi I tak suka sangat shopping ni. Hahaha" Jawab aku.
"Faham. Hehehe. Kan bagus kalau I boleh teman you Reez." Kata Joyce sambil tersenyum.
"Betul tu Joyce. Tak ada lah I bosan sangat kan. Banyak aktiviti yang kita boleh buat bersama kan." Jawab aku pula dengan senyuman.
"Aktiviti apa yang kita boleh bersama tu Reez?" Joyce buat-buat bertanya.
"Kita satukan ni" Jawab aku sambil meraba celah kelangkang Joyce.
"Eh Reez jangan lah. Nanti ada orang nampak. Hehehe" Joyce mengalihkan tangan aku,
"Apa boleh buat Reez. Dah polisi company kita tidak membenarkan lelaki dan perempuan travel outstation bersama." Sambung Joyce.
"Ermm tu lah." Aku mengiyakan sahaja.----
Aku bangun di awal pagi untuk memulakan perjalanan yang agak jauh. Aku kena bertolak awal sikit untuk mengelak jalan jam semasa keluar dari bandar Kuala Lumpur ni, dan juga kalau boleh aku mahu sampai awal.
Sambil mengenakan pakaian, aku melihat isteri aku Azimah sedang masih tidur dengan hanya memakai panties. Mungkin penat sebab melayan nafsu serakah Azlan di dalam kereta di parking lot pejabat pada lewat malam. Azimah mahu ajak Azlan satukan kemaluan mereka berdua di rumah tetapi Azlan sudah tidak sabar lagi. Sudah terlalu lama batang kote Azlan menanggung rindu mahu meneroka lubang nikmat isteri aku Azimah. Menurut Azimah, badan dia agak terasa lenguh sebab susah nak bergerak-gerak dan membetulkan posisi semasa dihenjut oleh Azlan. Kelihatan kemerah-merahan di paha Azimah yang putih melepak tanda love bite yang dibuat oleh Azlan masih belum hilang.
Semalam isteri aku ada memberitahu bahawa dia ada mengambil cuti dan akan keluar bersama Ustazah Aimi berjalan-jalan di Sogo dan mengajak Ustazah Aimi temannya bermalam di rumah kami. Aku faham sangat isteri aku ini, tak suka pergi Sogo hari weekend sebab crowded sangat katanya.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.