Part 25 - Cockblock

54.1K 284 7
                                    

Cockblock adalah istilah slanga untuk tindakan, sengaja atau tidak, yang menghalang seseorang daripada melakukan hubungan seks.

Pagi Hari Raya ke Dua

Aku bangun pagi agak awal iaitu sebelum azan subuh kedegaran kerana aku mendapat email kecemasan untuk monitor server bagi project yang pernah aku buat dulu bersama Tasha. Begitulah nasib bekerja sebagai orang dalam bidang IT iaitu kerja yang tidak tentu masa.

Selepas kesemuanya masalah kerja selesai aku turun ke dapur dan aku dapati kakak ipar iaitu Kak Liza sedang memasak untuk sarapan pagi manakala Kak Hawa baru sudah membasuh pakaian dan mahu mencucinya. Aku cam panties yang Kak Hawa sidai iaitu panties yang aku nampak semasa tidak sengaja mengintai dia menyalin pakaian pada pagi semalam. Aku hanya membuat secawan kopi dan duduk di meja makan sambil berborak dengan Kak Liza. Kak Liza kata hari ini mahu berjalan ke rumah saudara mara ibu ku pula dan kali ini aku akan turut serta kerana aku lebih suka berjalan ke rumah saudara mara ibu aku. Fikiran nakal aku terbayang tubuh bogel Kak Hawa bila melihat dia datang duduk semeja bersama aku.

Antara salah satu sebab kenapa aku suka beraya di rumah saudara mara ibu aku kerana sepupu aku ramai yang masih muda dan belum berkahwin sama seperti aku. Jadi tiada perbualan bercerita tentang anak, bila nak kahwin dan sebagainya.

Aku betul-betul merasa nikmat beraya pada hari ke dua kerana banyak rumah saudara mara aku yang aku pergi menghidangkan makanan yang sedap-sedap. Perut pun sudah seperti tertelan belon. Nasib baik Gaviscon Double Action yang aku beli semasa bulan puasa itu masih ada. Aku lebih prefer Gaviscon dari Eno.

Bila hari sudah menghampiri ke petang perut aku mula mengeluarkan bunyi meragam. Aku memohon izin untuk pulang ke rumah. Aku yakin ini bukan sakit perut biasa. Sampai sahaja ke rumah aku terus meluru laju ke bilik air di tingkat bawah rumah. Tak sempat aku nak naik ke bilik air dalam bilik aku ni.

Agak lama juga aku berada di dalam bilik air. Bila aku keluar dari bilik air aku sudah ada Kak Liza dan anaknya sedang menunggu giliran untuk menggunakan bilik air.

"Hai Reez. Lama betul kat dalam?" Kata Kak Liza kepada aku sambil membuka seluar anaknya dan menghulurkan anak Kak Hawa dari pangkuannya kepada aku. Tak nampak pula aku Kak Hawa pergi mana.
"Sakit perut lah Kak Liza. Macam nak cirit je ni" Jawab aku sambil mengosok-gosok perut.
"Sama lah macam anak-anak Kak Liza ni. Seorang sedang memerut kat dalam bilik air tingkat atas. Ni seorang lagi duk tunggu Reez kat bawah" Balas Kak Liza.

Kak Liza kemudian buatkan aku segelas air teh tanpa gula untuk aku minum. Menurut Kak Liza dia selalu mengamalkan minum air teh tanpa gula kalau perut meragam tapi kena cepat-cepat lah jangan sampai lama sangat baru nak minum. Memang perut aku terasa sejuk sedikit pun selepas minum air teh tidak bergula buatan Kak Liza.

"Kak Liza ada tak minyak angin?" Tanya aku kepada Kak Liza.
"Tak ada lah Reez. Cuba tanya si Hawa tu. Kak Liza rasa dia ada minyak cap kapak. Boleh tu buat sapu perut"
Jawab Kak Liza.
"Tapi Kak Liza si Hawa keluar kejap tadi dengan kereta, katanya nak pergi mini market kat depan sana nak beli ubat cirit birit. Reez call lah si Hawa tu kirim beli ubat tu sekali" Sambung Kak Liza lagi yang masih menunggu anaknya di dalam bilik air.
"Tak apa lah Kak Liza. Rasa macam dah ok sikit." Jawab aku sambil menghabiskan air teh yang Kak Liza buat.

Aku bagi balik anak Kak Hawa kepada Kak Liza dan naik ke tingkat atas dan cuba memulas tombol pintu biliknya yang rupa-rupanya tidak berkunci. Aku nampak pakaian dalam Kak Hawa yang baru diangkat dari ampaian berselerek di atas katil. Mungkin dia baru angkat tadi dan kemudian tergesa-gesa turun pergi ke mini market.

Sekali lagi aku terbayang tubuh bogel Kak Hawa bila aku melihat pantiesnya yang dia pakai pagi semalam. Walaupun cipap Kak Hawa berbulu lebat itu bukanlah taste aku tetapi batang kote aku tetap juga mengeras bila terbayang betuk cipap Kak Hawa yang tembam dan payudaranya yang bersusu itu. Kepala otak aku mula menggila dan aku telah buat sesuatu yang tidak pernah aku buat selama ini iaitu aku keluarkan batang kote aku yang mengeras dari celah zip seluar dan aku gosokkan panties Kak Hawa pada batang kote aku. Aku ambil panties Kak Hawa yang lain bersama bra dan aku gengam kemudian menciumnya. Masih ada bauan wangi pelembut pakaian pada pakaian dalam Kak Hawa. Aku mula melancap menggunakan panties Kak Hawa. Sudah lama aku tidak melancap selepas aku mengenali Tasha, Ina dan Kak Nisa. Seingat aku kali terakhir aku melancap ialah sebelum aku bersetubuh dengan gadis indon yang bernama Silvia dulu. Aku pun tidak pasti kenapa aku begitu bernafsu melihat pakaian dalam Kak Hawa padahal rumah aku di Kuala Lumpur ada sahaja panties milik Tasha, Ina dan Kak Nisa yang mana aku tidak pernah buat apa yang aku pada panties Kak Hawa sekarang ini. Aku terus melancap sampai terpancut-pancut air mani aku melekat pada panties Kak Hawa. Sudah lama aku tak tengok air mani aku tanpa bercampur dengan air berahi perempuan, biasanya aku melihat air mani aku yang meleleh keluar dari cipap perempuan atau sudah bercampur dengan air berahi cipap perempuan seperti yang berlaku pada aku dengan Azimah. Aku terus campak panties Kak Hawa bila aku mendengar suara baby merengek dan terus keluar dari bilik Kak Hawa.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now