Part 9 - Pencuci Mulut

67.7K 306 7
                                    

Aku bangun pagi dah melihat tiada Tasha di sebelah. Aku menuju ke bilik air dan alang-alang dan separuh bogel ni aku mandi lah sekejap ala kadar. Berus gigi siapa lah entah aku rembat. Aku perasan ada satu salinan surat rasmi di atas meja dan aku baca sepintas lalu "resignation from post Executive Digital Marketing". Aku keluar ke ruang tamu. Tasha sedang hidangkan sarapan pagi. Hanya berbaju tidur paras paha tanpa seluar dan hanya berpanties. Aku nampak panties Tasha bila dia berjalan yang bajunya sedikit terselak bila kena angin.

"Morning Tasha" Sapa aku.
"Eh Reez dah bangun. Morning" Jawab Tasha sambil meletakkan punggung bulatnya di atas sofa.
"Tasha nak resign ke? Aku bertanya terus tanpa berkias.
"Ya Reez, hubby Tasha kena tukar ke cawangan di Johor jadi Tasha kena lah ikut. Lagi sebulan lebih tinggal nak keluar dari company ni" Jawab Tasha.
"Ermmmm baguslah tu.. tapi tak dapat lah jumpa Tasha lagi lepas ni" Aku mengeluh sedikit.
"Reez nak jumpa Tasha atau sihensem Reez tu.. Hihihi" Ketawa Tasha sambil tunjuk kearah celah kelangkang aku.
"Sihensem ni nak jumpa sicomel Tasha, tuan sihensem ni nak jumpa tuan sicomel Tasha tu.. Hehehe" Aku dan Tasha ketawa bersama.
"Reez tak nak try main dengan Ina ke?" Tetiba Tasha bagi cadangan.

Aku agak terkejut sebab yang bagi cadangan ini ialah Tasha iaitu isteri orang yang baru aku nikmati kelazatan persetubuhan dengannya sebanyak dua kali (tapi banyak pusingan).

"Bila Tasha cadang ni tiba-tiba terasa teringin pula. Tapi boleh ke?" Jawab aku dengan pertanyaan juga. Aku mohon dengar dari mulut Tasha sendiri.
"Tasha kesian kat Ina tu" Kata Tasha sambil datang duduk disebelah aku.
"Maksud Tasha?" Aku cuba korek rahsia dari Tasha.
"Reez pun tau kan, Ina tu duduk berjauhan dengan hubby dia dan dia pula yang kena travel jauh-jauh sebab rumah sewa dekat dengan rumah hubby. Ina kat sini terpaksa sewa bilik dengan kawan-kawan bujang dan cuti weekend je balik dengan hubby" Terang Tasha kepada aku.
"Itu Reez dah tau. Tapi dah nak buat macam mana kan sebab itu pilihan Ina" Aku cuba tak nak masuk campur. Aku tak akan kata siapa yang betul dan siapa yang salah setiap kali ada orang cerita masalah rumah tangga.
"Ina pernah cakap dekat Tasha, kalau dia nak bersama(buat seks) dengan hubby punyalah payah. Kalau balik seminggu sekali pun belum tentu. Kalau dapat sebulan sekali pun dah kira bernasib baik" Tasha terangkan pula tentang hubungan intim Ina.
"Alaaa kesian sicomel Ina" Kata aku bersahaja tapi sedikit senyum.
"Hihihi Reez ke situ pula, Reez tau tak kali terakhir Ina buat seks dengan hubby dia lebih sebulan yang lepas. Sudah lah sebulan lepas tak merasa pastu jarang pula dapat" Kata Tasha.
"Eh ye ke? Lama sangat tu. Boleh tahan ke tu?" Tanya aku kepada Tasha.
"Kalau Tasha memang tak boleh lah nak tahan. Hihihi" Jawab Tasha jujur kepada aku.
"Reez lagi lah tak tahan tengok Tasha yang tak tahan ni. Hihihi." Aku dan Tasha ketawa.

Aku dan Tasha menikmati breakfast yang simple dan segelas air susu segar. Bagi aku tak ada lah kenyang sangat tapi bolehlah buat alas perut. Tasha mengambil buat kiwi didalam fridge dan memotongnya dan mengajak aku makan sekali sebagai pencuci mulut. Aku menolaknya dengan baik dan aku tanpa rasa segan peluk Tasha dari belakang sambil berdiri dan meraba-raba buah dadanya. Dari leher bajunya aku boleh nampak kesan lovebite pada buah dadanya yang aku buat semalam.

"Errmmmm Reez tak nak pencuci mulut ni ke?" Tasha tanya sambil meletakkan pisau.
"Reez nak ni sebagai pencuci mulut" Aku masukkan tangan aku kedalam panties Tasha dan mebelai-belai lembut cipapnya.
"Batang Reez ni nakal ya. Nak cipap Tasha sebagai pencuci mulut ek" Tasha mengosok batang aku yang sudah mengeras.
"Boleh kan Tasha?" Tanya aku sambil mencium pipi Tasha.
"Untuk batang keras Reez yang gagah ni mestilah lah boleh urmmm" Jawab Tasha sedikit mengerang bila jari aku meraba diantara lurah cipapnya.
"Tasha tau kan batang Reez tak pernah puas menjolok cipap Tasha." Aku mengaku kepada Tasha yang batang aku tak boleh tahan dengan godaan kemutan manja dari liang berahinya.
"Tau sangat batang Reez tu. Suka kena kemut kan?" Tasha tanya aku dengan suara manjanya.
"Batang kote Reez suka sangat kena kemut dengan cipap comel Tasha tau" Aku lucutkan panties Tasha sampai ke paha dan tolak dengan kaki sampai kebawah.
"Jom Reez kita masuk dalam bilik" Tasha melepaskan pantiesnya di pengelangan kaki.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now