Part 33 - Honeymoon dan Ex-Junior

76.8K 353 41
                                    

Tiba sahaja di lapangan terbang aku terus mencari kereta untuk di sewa. Kali ini aku tidak lagi booking kereta sewa terlebih awal kerana aku tahu di lapangan terbang nanti sudah ada banyak company yang menunggu untuk memberi sewa kereta dan aku mempunyai banyak pilihan untuk menyewa. Selepas check in bilik hotel aku dan Azimah terus merasmikan bilik ini dengan hubungan seks. Kali ini Azimah boleh meraung dan merengek dengan bersuara kuat tanpa risau lagi didengari oleh orang lain.

Aku akan guna percutian tiga hari dua malam di Langkawi ini sepenuhnya untuk bermadu kasih bersama isteriku Azimah. Walaupun aku pernah 'ringan-ringan' bersama Azimah tetapi kali ini perasaan aku begitu kuat sekali ingin menyetubuhinya bila kami berdua sudah berada di bilik hotel mewah yang begitu tenang dan jauh dari kesibukan kota. Perlbagai aksi erotik yang kami mencubanya dan seperti pengalaman aku bersama isteri orang dan isteri sendiri, aku dapati aksi di bilik mandi tersangat susah untuk dibuat yang akhirnya berakhir di atas katil juga. Aku boleh buat kesimpulan yang cerita porno yang aku tengok itu agak merepek, nama pun lakonan. Ada satu aksi yang Azimah buat yang aku tidak sangka iaitu dia duduk diatas muka aku dan menghalakan kemaluannya kepada mulut aku untuk dijilat.

Pada keesokan paginya aku dan Azimah merancang untuk mandi manda di pantai. Aku sengaja memilih hotel di tepi pantai yang tersedia dengan private beach supaya orang awam tidak boleh masuk. Tujuan aku hanya satu iaitu kerana pantai yang tidak terlalu crowded dan lebih bersih.

Aku telah berjaya memujuk isteri aku Azimah untuk turun ke pantai dengan memakai baju renang yang sangat seksi. Aku sengaja membeli tiga helai pakaian renang tanpa pengetahuan Azimah ketika aku melihatnya membeli pakaian mandi sebelum berkahwin tempoh hari. Pilihan pakaian renang Azimah itu tidak terlalu seksi dan nampak biasa bagi aku dan apa yang paling penting sekali apa guna kalau tidak memakai seksi jika kita sudah berada di private beach seperti ini dan orang pun tidak lah ramai. Aku juga tidak nampak kelibat warga tempatan di pantai ini cuma yang ada beberapa orang pelancong asing yang berpakaian baju renang sama seperti Azimah dan secara tidak langsung membuat Azimah merasa sedikit lega.

 Aku juga tidak nampak kelibat warga tempatan di pantai ini cuma yang ada beberapa orang pelancong asing yang berpakaian baju renang sama seperti Azimah dan secara tidak langsung membuat Azimah merasa sedikit lega

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ermm abang ni. Malu lah Azi pakai macam ni." Kata Azi sambil berjalan-jalan berpimpinan tangan dengan aku di tepian pantai.
"Apa nak malu pula. Isteri abang ni seksi dan comel tau" Kata aku sambil merangkul pinggang Azimah.
"Kat bahagian bawah ni macam kecik sangat je. Nasib baik Azi dah shaved kalau tak mesti dah nampak bulu tau." Kata Azimah sambil tunduk ke bawah melihat baju renangnya.
"Tu sayang tengok orang lain lagi seksi, siap pakai sampai nampak punggung tau." Aku memujuk Azimah.

Sebenarnya aku tidak pasti sama ada Azimah perasan atau tidak pakaian renang dia pakai itu menampakkan dengan jelas bahagian cipap dia yang bertundun tinggi berbalut dengan pakaian renang.

Semasa aku dan Azimah sedang berjalan-jalan, kami berdua telah ditegur oleh seorang perempuan yang cukup aku kenal iaitu pelajar junior semasa aku belajar di salah sebuah universiti di negeri utara suatu ketika dahulu. Naidatul Balqis nama diberi, orangnya comel molek dari negeri pantai timur. Aku pernah hampir menyetubuhi tubuh Nadaitul Balqis suatu ketika dahulu seperti yang aku pernah ceritakan pada Part 23 - Flashback. Kali terakhir aku berjumpa dengan Naida ialah pada hari perkahwinan pada lebih kurang satu tahun lepas.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now