Sudah beberapa hari berlalu selepas aku berjaya menyetubuhi badan Kak Nisa. Pengalaman menikmati kelazatan hubungan seks bersama Kak Nisa berbeza dengan Tasha dan Ina. Aku dan Kak Nisa masing-masing cuba nak mengawal atau lead the game berbeza dengan Ina dan Tasha yang pasrah dan menantikan setiap apa yang aku ingin buat pada tubuh montok mereka.
Seperti biasa setiap pagi aku akan berada di pantry untuk minum teh panas. Aku sememangnya akan memenggunakan masa setengah jam yang diberikan oleh company untuk selesaikan sarapan pagi sebelum pukul 9:30 pagi.
"Salam Reez, saya Azimah dari marketing team." Tegur seorang staff perempuan ketika aku sedang menghirup air teh.
"Salam. Awak staff baru ke?" Tanya aku sambil pandang ke muka comelnya.
"Ya, dah hampir dua minggu saya kerja sini. Saya lah yang akan ganti Kak Ina" Terang Azimah kepada aku.
"Oh ya baru ingat. Ina ada bagitahu saya pasal awak" Aku mula teringat yang Ina ada cakap tengang nak hand over task kepada seseorang.
"Sorry lah, saya yang suruh Ina tunjukkan gambar Reez yang mana satu sebab Ina bagitau nanti saya mungkin akan banyak berhubung dengan Reez" Terang Azimah kepada aku nampak macam malu-malu. Patutlah dia cam aku tadi. Pelik juga tadi.
"Ah small matter Azimah. Lagipun gambar handsome dilihat oleh perempuan comel apa salahnya tengok kan. Hahahaha." Aku berseleroh dengan Azimah.
"Hihihi" Azimah ketawa sambil menutup mulut.Aku agak terkejut juga kenapa sudah hampir dua minggu aku tidak perasan si Azimah ini. Aku faham, kalau nak ternampak itu memang sukar lah sebab memang team marketing agak jauh jugalah dari team aku. Lagipun kami selalu menyindir mereka ini golongan orang 'have-have' sikit sebab jarang ke pantry dan selalu beli kopi di Starbucks. Jadi persoalan aku, kenapa aku tak dengar staff lelaki bercakap pasal Azimah ini sebab Azimah ini boleh tahan cantik dan comel sebenarnya.
"Abang Reez nak bagi hadiah apa kat Kak Ina tengah hari nanti?" Tanya Azimah dengan menggunakan panggilan abang pula.
"Ada apa tengah hari nanti?" Tanya aku kehairanan.
"Eh kita kan nak buat majlis perpisahan Ina. Abang Reez tak tahu ke?" Azimah pula kehairanan.
"Oh ya lupa pula. Reez terlupa bawa hadiah lah." Jawab aku sambil mengaru-garu kepala.Sejujurnya aku terlupa. Kenapa aku tak nampak macam ada orang keluar pergi mall nak buat preparation untuk majlis perpisahan ini? Kalau dulu masa Tasha bukan main meriah.
"Morning Reez. Dah berkenalan dengan Azimah ke?" Tiba-tiba aku dan Azimah di tegur oleh Ina.
"Sedang berkenalan lah ni Kak Ina. Hihi" Jawab Azimah.
"Hah Reez jangan nakal-nakal dengan anak dara orang ni ya." Kata Ina kepada aku sambil tersenyum. Tahulah aku yang Azimah ini masih bujang.
"Nak nakal apanya nanti kena marah dengan boyfriend Azimah ni. Hahaha" Jawab Aku pula dan kami bertiga ketawa bersama-sama.
"Sebenarnya Ina nak buat kelainan sikit hari ni. Ina tak nak susahkan orang. Biar Ina yang belanja semua. Ina dah order pizza, ayam kfc dan kek secret recipe." Terang Ina yang menjawab pesoalan aku sebentar tadi.
"Oh patutlah. Tapi Reez lupa pula nak bawa hadiah Ina. Sorry ya" Kata aku pada Ina.
"Alah no hal lah Reez. Nanti Reez hantar je rumah Ina" Jawab Ina sambil mengenyit mata.
"Bahaya tu Kak Ina. Nanti kena soal siasat dengan encik suami nanti. Hehehe" Ketawa Azimah sambil Ina melihat aku dan tersenyum.Melalui jawapan Azimah itu aku tahulah yang dia tidak tahu apa-apa situasi Ina yang berjauhan dengan suami. Kalau Azimah tahu yang tubuh Ina yang dia panggil kakak itu selalu diratah oleh aku mesti dia terkejut. Lagi terkejut kalau Azimah tahu lubang cipap Kak Ina itu selalu berendam dengan batang kote aku.
Aku terus balik ke meja aku dan mula kerja seperti biasa. Aku dapat rasakan yang aku balik lewat nanti disebabkan ada majlis perpisahan Ina nanti. Semasa aku baru sahaja duduk aku menerima pesanan whatsapp dari no tak dikenali. "Saya tak ada boyfriend lah abang Reez. :P" Oh dari Azimah rupanya. Aku pun simpan no telefon Azimah di dalam contact list aku. Bagus Azimah first week dah add semua contact number staff dalam company ini. Aku pula tunggu orang call atau mesej dulu barulah aku simpan.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.