Part 7 - Langgar Janji

86K 326 13
                                    

Seminggu sudah berlalu selepas peristiwa sepasang lelaki dan isteri orang menikmati hubungan terlarang penyatuan dua tubuh. Kemaluan si isteri yang pasrah merelakan kemasukkan batang zakar lelaki lain selain suaminya yang begitu keras memenuhi liang nikmatnya. Tiada terdaya si isteri mengabaikan jeritan batinnya untuk menolak kemasukkan batang keras lelaki itu. Kemaluannya seolah mengikut rentak batinnya dengan mengalirkan air berahi untuk memudahkan batang zakar lelaki tersebut meneroka dinding lembut lembah kelazatannya. Rasa malu hilang dan naluri kewanitaannya mula memberi respon dengan mengemut batang keras yang tidak henti keluar dan masuk dari lubang nikmatnya. Maka sedarlah si batang yang kemaluan si isteri orang ini sudah berada dalam tawanan nafsunya.

Minggu itu Tasha seolah dingin dengan aku. Nampaknya dia betul-betul nak lupakan hubungan seks aku dengannya. Aku pun tak tahu apa sebenarnya perasaan dia. Muka ceria sahaja dan masih tersenyum kepada aku. Tasha pun tak ada bercakap pasal kerja tapi aku memang akui minggu itu adalah minggu yang sangat relaks buat kami semua. Tiada email pelik-pelik dari client dan partner.

Seminggu seterusnya.

Hari Isnin"Selamat pagi Tasha" Aku menyapa Tasha sejurus ternampak dia di meja receptionist.
"Selamat pagi Reez" Jawab Tasha tampa melihat kepada aku dan terus berjalan menuju ke biliknya.

Itu lah perbualan pertama aku selepas seminggu kami menikmati hubungan seks. Seharian aku tak nampak dia. Komunikasi aku dengan Tasha hari tu hanyalah tentang kerja melalui email dan group skype.

Hari Selasa
"Selamat pagi Tasha" Aku menyapa Tasha sebaik selisih dengan dia semasa dalam perjalanan menuju ke Pantry.
"Selamat pagi Reez" Tasha tengok muka aku. Riak mukanya seperti ingin mengatakan sesuatu tertapi tidah terluah

Kau pernah tak bila bercakap dengan seseorang. Kau seolah-olah tahu apa yang dia nak cakap. Kau ingin menekanya tapi kau ambil pilihan untuk diam. Maaf aku macam boleh baca air muka Tasha yang seolah-olah merayu padaku untuk memuaskan nafsu batinnya.

Hari Rabu
"Selamat pagi Reez" Tasha menyapa aku di meja semasa aku sedang buat kerja.
"What a suprise Tasha. Selamat pagi" Jawab aku bersahaja. Aku sengaja cakap suprise sebab nak perli dia.
"Reez dah baca email tak pasal ada partner kita suruh buat 'Change Request' untuk sistem dan kalau boleh partner kita nak test hari jumaat ni" Tasha terangkan padu lagak seorang yang sangat profesional.

Aku terus buka Microsoft Outlook dan baca email tersebut.

"Aduh diaorang ingat kita tak ada kerja lain dah ke? senang betul bagi dateline." Aku membebel sambil terus scroll email kebawah.
"Mahu seharian esok duk depan laptop ni" Sambung aku sambil memusing kepala melihat Tasha.
"It's ok Reez. Nanti esok Tasha temankan Reez buat kerja. Nanti siap Reez update status setiap 'Change Request' tu kat Tasha dan Tasha make it official dan hantar email kat client suruh test" Tasha tenangkan aku yang sedang marah.
"Ok Tasha. Boleh siap ni tapi kena cepat lah buat" Aku cakap sambil pegang tangannya dan Tasha biarkan je.

Aku berani pegang tangan Tasha sebab aku dan dia je yang ada dalam bilik masa tu. Tasha jawab "Ok reez. Esok kita pulun betul-betul tau" sambil balas pegangan tangan aku dan lepaskan.

Aku tahu sebenarnya dia nak lepaskan tangan aku terus tapi mungkin sebab tak nak aku terasa hati dia balas pegangan dulu sebelum lepaskan.

Hari Khamis
Kerja aku hampir siap. Jam sudah hampir ke pukul 6. Kawan sejawat yang lain sudah get ready nak balik. Sebagai orang yang sedang bekerja memang agak celaka jugalah aku tengok perangai diaorang ni.

Aku bawa laptop aku ke pantry. Aku basahkan muka aku dah buat segelah nescafe sebagai bekal aku buat kerja. At the end kerja aku siap dan aku emailkan kepada Tasha. Ramai kawan sekerja sudah berambus balik.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now