Part 15 - Suami Angkat

58.1K 265 4
                                    

Aku memandu pulang dan bila menghampiri Kuala Lumpur aku menerima pesanan whatsappdari Tasha.

Aku memandu pulang dan bila menghampiri Kuala Lumpur aku menerima pesanan whatsappdari Tasha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pagi rabu yang indah. Aku berjalan bertiga bersama Ina dan Tasha. Sambil berjalan aku sedang merancang bila lagi aku boleh menyemai benih aku ke dalam liang berahi kedua-dua isteri orang ini.

"Reez ingat nak bayar hutang kat Tasha hari ni" Kata aku sambil berjalan disebelah Tasha.
"Tasha dah bersedia je Reez" Jawab Tasha senyum-senyum.
"Tasha hutang apa dengan Reez tu?" Ina mencelah ingin tahu.
"Reez tak sempat nak pancut kat dalam masa kat rumah Ina tu. Kan hubby Ina balik" Tasha terangkan kepada Ina.
"Hah. Tak baik tau Reez buat Tasha macam tu. Saya akan pastikan Reez bayar hutang kat Tasha. Hihihi" Jawab Ina yang memahami perasaan cipap yang kepuasan bila dapat pancut di dalam.
"Ya ya ya. Reez bersalah. Nanti Reez semai air mani Reez kat dalam kedua-dua cipap comel isteri orang yang nakal ni" Jawab aku.
"Weekkkk. Saya tak hutang pun dengan Reez" Ina jelir lidah kepada aku.
"Hahahaha" Kami bertiga ketawa bersama-sama.

Aku menerima email daripada Kak Nisa yang berkenaan kena pergi ke cawangan company di Johor sekali lagi untuk proses second interview bagi shortlisted candidate untuk position Project Manager dan beberapa position untuk Technical. Menurut Kak Nisa, ini adalah penting untuk support client syarikat yang sudah semakin banyak di sana. Candidate ini semua sudah di interview oleh team di cawangan sana cuma tinggal nak pengesahan dari HQ. Satu benda yang tak menarik tentang perjalanan ini ialah kena balik hari, satu hari sahaja. Patutlah aku dengan Kak Nisa sahaja. Setahu aku, company aku tak akan benarkan lelaki dan perempaun outstation berdua kecuali kena ada orang ketiga yang kena temankan dan orang ketiga itu mestilah perempuan juga. Contohnya macam kes aku outstation bersama Tasha dan Ina.

Jam sudah menujukkan pukul 5 petang. Aku hantar mesej whatsapp kepada Tasha yang aku nak langsaikan hutang selepas waktu kerja di pantry yang sama semasa aku menikmati kemutan lazat dari lubang berahinya dahulu. Tasha hanya reply dengan emoji senyum. Tidak perlu aku bagitau jam berapa akan aku nikmati kelazatan kemutan lubang berahi Tasha. Tasha terus tahu pada waktu bila yang sesuai untuk dia hidangkan cipap comel miliknya untuk aku nikmati.

Bila aku sudah perasan semua kawan-kawan aku sudah balik. Aku terus pergi ke pantry dan aku dapati Ina pun ada sekali. Ina kata dia hanya nak cover line Tasha. Ina duduk di kerusi berhampiran pintu pantry. Aku pasti memang tinggal kami bertiga sahaja. Tak perlu lah orang nak cover line, kalau ada pun mesti kawan-kawan kami yang masuk balik sebab tertinggal barang. But it's ok, boleh juga Ina tengok bagaimana aku menikmati cipap comel kawan baiknya.

Aku berciuman dengan Tasha dengan romantik sekali. Berkuluman lidah sambil angkat bajunya ke atas. Aku selak bra Tasha nak terus menjilat dan menghisap putingnya. "Reez memang suka sangat hisap puting ya. Hihihi" Tiba-tiba Ina bersuara menjadi pengulas tidak dijemput. Aku terus meramas, menjilat dan menghisap puting Tasha. "Reez memang macam ni Ina, suka hisap puting buah dada isteri orang. Kan Reez?" Tasha tiba-tiba bersuara. Aku hisap lidah Tasha dan aku kata "sebab buah dada isteri orang ni comel dan nakal". Aku berkuluman lidah sekali lagi dengan Tasha sambil tangan meramas buah-buah dadanya dan mengentel puting yang semakin menegang.

Kembara BerahiWhere stories live. Discover now