Majlis pertunangan aku dengan Azimah berjalan dengan lancar. Kedua-dua belah pihak bersetuju untuk ikat tali pertunangan selama 6 bulan dan terus menetapkan tarikh majlis perkahwinan. Majlis perkahwinan bagi belah lelaki pula adalah selepas kami pulang dari 'honeymoon' iaitu seminggu kemudian. Aku bernasib baik kerana tarikh perkahwinan ini dibuat pada hujung tahun serentak dengan perayaan krismas dan cuti tahun baru, jadi aku hanya perlu memohon cuti untuk honeymoon sahaja.
Majlis pertunangan aku ini tidak besar sangat pun. Keluarga Azimah hanya menjemput sanak saudara, jiran tentangga dan beberapa orang kawan rapat Azimah yang tinggal berdekatan. Aku pula hanya datang dengan satu keluarga. Keluarga aku memang tidak suka sangat nak hebohkan pertunangan ini dan tidak mahu menyusahkan saudara mara untuk menghantar rombongan. Kalau kahwin barulah ibu bapa aku ambil serious.
Dalam tempoh pertunangan ini juga aku banyak pulang ke kampung. Tujuan aku adalah untuk menguruskan majlis perkahwinan yang bakal berlangsung seperti booking dewan, photographer dan sebagainya.
"Haih termenung jauh je Reez ni" Tegur Kak Hawa semasa aku sedang duduk di beranda.
"Eh tak ada lah Kak. Reez sedang bandingkan quotation photographer ni." Jawab aku sambil melihat pada package yang ditawarkan.
"Oh ya ke, ingatkan sedang berangan malam pertama. Hihihi" Kata Kak Hawa bergurau.
"Hihihi. Ada juga berangan tapi tak tahu lah macam mana nanti." Kata aku pula sambil melihat Kak Hawa yang tidak bertudung menampakkan pangkal lehernya yang putih mulus.
"Jangan-jangan Reez dah 'test drive' tunang Reez tu tak?" Kak Hawa menduga aku.
"Ish tak lah. Reez nak simpan untuk malam pertama nanti. Baru ada keterujaan nanti" Jawab aku tanpe berlapik.
"Bagus lah macam tu Reez. Jangan tak perform pula nanti ya." Kak Hawa berkata sambil tersenyum manis.
"Macam mana nak tahu perform atau tak sebab mana ada latihan amali sebelum malam pertama. Hihihi" Aku mula cuba menduga Kak Hawa.
"Penting juga latihan amali tu Reez." Kata Kak Hawa sambil bangun berjalan masuk ke bilik.Aku melihat Kak Hawa berjalan berlenggang masuk ke bilik. Aku tak pernah lagi tengok Kak Hawa tidak bertudung bila ipar-ipar ada di rumah. Pakaian Kak Hawa yang hanya memakai tshirt berlengan pendek dan berkain batik itu juga sedikit sebanyak menjentik nafsu jantan aku. Tshirt sendat dengan pinggang ramping berkain batik itu tersangat mengoda ditambah pula lenggang lengok pungung bulat Kak Hawa seperti memanggil-manggil lelaki untuk menikmatinya.
Aku turun ke tingkat bawah dan mendapati tiada orang, hanya kedengaran bunyi enjin kereta yang berlalu pergi menandakan ibu bapa aku baru sahaja keluar untuk ke pasar tani di waktu pagi. Aku naik kembali dan terus ke bilik Kak Hawa dan aku dapati anak kecil sedap nyenyak tidur di dalam buaian.
"Eh kenapa Reez masuk bilik akak ni?" Tanya Kak Hawa tersenyum.
"Reez nak buat latihan amali dengan Kak Hawa" Aku jawab tanpa berkias.
"Abang ngah balik petang nanti" Kata Kak Hawa tanpa aku bertanya dan aku faham yang dia maksudkan bahawa 'line clear'.
"Mak ayah baru keluar pergi pasar tani" Aku pula yang menguatkan kenyataan Kak Hawa.
"Reez nak akak jadi trainer lah ni ya? Hihihi" Tanya Kak Hawa.
"Ya Kak Hawa. Please ajar Reez." Jawab aku bersungguh lagak seperti seorang pelajar yang mahu menuntut ilmu dari cikgunya.
"Reez jangan gelojoh macam hari tu ya" Jawab Kak Hawa sambil mendekati aku lantas mulut kami berdua bercantum berciuman.Aku akui hubungan seks aku yang pertama kali bersama Kak Hawa dibuat dalam keadaan sangat gelojoh. Waktu itu aku begitu teruja untuk menikmati tubuh ibu muda ni.
"Reez kena slow and steady tu. Jangan tunjuk sangat keterujaan tu" Kata Kak Hawa melepaskan mulutnya dari mulut aku dan tangan Kak Hawa membuka seluar aku lalu batang kote aku digenggam lembut oleh tangannya. Batang kote aku diurut manja oleh Kak Hawa dan aku menarik kepala Kak Hawa lalu menyambar kembali mulutnya. Bagi aku belaian lembut dari tangan Kak Hawa lagi lebih sedap jika dinikmati sambil berkuluman lidah.
YOU ARE READING
Kembara Berahi
Adventure(Bacaan Dewasa) Kembara seks seorang lelaki bersama isteri-isteri orang dari berstatus bujang sehingga mendirikan rumah tangga.