Partea 26 - Vom discuta acasa...

2.7K 167 7
                                    

-Atunci asa sa fie ! Sper ca o sa fi fericita cu Andrei al tau ... spune , apoi imi intoarce spatele , nervos , plecand in camera lui . -Il chiama Andy ! tip si eu , intrand in bucatarie si punandu-mi un pahat de apa , caci la auzul cuvintelor lui Luke , mi s-a facut rau... Nu-mi doream sa acceapte ceea ce am zis ... La naiba , il iubesc ! Cum as putea sa stau departe de el ? Dintr-o data se aude usa , apoi niste chicote care erau ale mamei si al lui Josh . -Al cui e bagajul ? intreaba mama , confuza , vazand geamantanul lui Luke , pe care aseara l-a lasat acolo... Adica l-a uitat din cauza... celor intamplate ... gandesc eu stanjenita ca eu ii spun lui sa ma lase in pace , dar eu continui sa ma gandesc la ... la stiti voi ce ! -E al... lui Luke... spun eu , apoi dau sa urc la mine in camera , neavand starea necesara sa vorbesc cu cei doi amorezi . Mai aveam putin si incepeam sa plang , asa ca incercam sa nu o privesc fix in ochi pe mama . -Al lui Luke ? Luke a venit acasa ?! intreaba Josh surprins . -Da... raspund cu jumatate de gura . -In sfarsit i-a venit si lui mintea la cap ! exclama entuziasmat Josh , apoi urca la Luke in camera . -A venit demult ? intreaba mama , ramanand doar eu si ea in bucatarie . -De aseara... -De aseara ?! Si de ce nu ne-ai sunat sa venim acasa ? intreaba ea , incruntandu-se usor . Pentru ca eram prea ocupata sa mi-o trag cu el... Asta ar i raspunsul corect , dar sigur nu cel ce ar incanta-o pe mama , asa ca-i spun : -Am adormit inainte sa vina el... Mama imi face semn din cap , caci intelege , apoi se duce la ea in dormitor , cred ca sa faca un dus si sa se schimbe . Intru la mine in camera , iar telefonul imi suna . Nu stau mult pe ganduri si raspund . Convorbire telefonica -Da ? -Neata iubire ! Ce mai faci ? Esti gata ? zice Andy , vesel . -Buna ... Gata pentru ce ? intreb eu , cu vocea scazuta , neavand chef sa vorbesc nici cu el . -Ti-am spus aseara ca voi veni sa te duc la liceu ... ca de obicei . Zice el , apoi chicoteste slab . Oh da ! Liceul ! Am uitat complet de el ! -Poti veni in vreo 20 de minute , voi fi gata ! spun eu rapid , apoi inchid , nemai asteptand sa-mi raspunda . Dau navala in dulap , ma imbrac cu ce-mi pica in mana , apoi imi asez parul , uramnd sa ma spal pe dinti si sa-mi fac si restul nevoilor specifice diminetii la baie . Eram gata , asa ca ma incalt si cobor in bucatarie sa-mi iau un mar , dar acolo dau de Luke , care lua micul dejun . -Mama , eu... incerc sa spun , dar soneria ma intrerupe . Ma duc eu ! spun si ma duc la usa . Deschid si-l vad pe Andy care imi zambeste calduros . -Sa mergem ! spune el si se apleaca sa ma sarute , dar se aude un tusit , iar noi ne indreptam privirile spre Luke , ce se incalta si care ne mai arunca din cand in cand cate o privire plina de venin . -Mama ! Plec ! Pa Josh ! tip si-l prind pe Andy de mana , iesind pe usa . Luke nu iasa imediat , asteptand sa plec eu si Andy . Ajungem la liceu , apoi eu merg la dulapul meu de unde-mi scot cartea de fizica si pornesc spre laborator . Andy are matematica , asa ca si el se indrepta spre clasa lui , caci are o profa mult prea punctuala . -Hei Bia ! spun eu , asezandu-ma langa prietena mea , care citea din caiet . -Hei ... murmura ea , neluandu-si privirea de la caiet . -Ce intampla ?! De ce citesti ? intreb eu , chicotind . Ea se uita la mine incruntandu-se , apoi zice : -Vrei sa spui ca tu ai uitat ca dam test azi ? Eu fac ochii cat cepele , apoi deschid cu repeziuciune caietul , sa citesc macar o data ... tot caietul . Cacat ! Nu am timp sa invat nimic... Ugh ... sunt un dezastru ! gandesc eu , punandu-mi capul in palme . Ora a trecut , asa cum si credeam , dand un test , la care mi-am scris doar numele ... O sa iau un 3 gigantic , de care mama nu va fi prea mandra . E primul mei trei ... O s-o incurc , dar gandul nu-mi sta la asta in momentu asta ... inca ma gandesc la faptul ca de acum nu va mai exista eu si Luke , doar eu ..... si separat Luke . Intru cu Andy si Bia in cantina si ne asezam la masa obisnuita . Imi desfac sucul , dar il vars pe Andy , din cauza socului pe care l-am avut ... Luke era la masa popularilor , ca de obicei , si se saruta al dracului de pasional cu o tipa ce era cu spatele , dar avea un corp mult prea dezgolit , purtand doar niste bucatele din haine... Avea niste tocuri gigantice si parul dat cu o tona de fixativ . Era clar ca e doar o curva ... Se desprind din sarut , apoi privirea lui Luke cade pe mine . Eu inca nu-mi puteam lua privirea de pe ei , uimindu-ma ca el imi spune mie ca ma iubeste , dar dupa o ora , doua se saruta cu alta . Ce ... nici nu stiu cum sa-l numesc ! Cum a putut sa faca asta ?! -Hei ! Ai varsat sucul pe mine ! spune indignat de neatentia mea , Andy , care avea acum o pata mare de suc pe pantaloni . Parea ca...Arata ca si cum ... -Hei priviti ! Baietelul a facut pipi pe el ! tipa amuzat Luke , care ii facu pe toti sa rada pe seama lui Andy . Da , avea dreptate ... chiar arata ca si cum ar fi facut pe el ... Era putin amuzant , dar nu am ras , in schimb am strigat la Luke , facandu-i pe toti sa ma priveasca curiosi , ca pe al 8-a miracol in lume : -Nu mai rade ! Eu am varsat sucul pe el ! Asa ca dispari cu tarfulita ta cu tot ! Luke se incrunta , apoi vine spre mine si-mi spune : -Iti poti apara iubitul cat vrei , dar tot un pampalau ramane . Ajunge in dreptul meu , apoi imi sopteste , fara ca nimeni sa nu mai auda : -Iar despre asta , vom discuta acasa ... .............................................................................................................................................................................................................................................. Hei ! Ce mai faceti ? Multumesc pentru voturi , lecturi si comentarii . Sunteti cei mai tari ! :D :* Scuze pentru greseli . Vreau sa va rog sa va uitati si peste cealalta carte a mea , cea noua ... Mersi ! ;)

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum