-Cum ai putut sa faci asta Zoey ?! Am avut incredere in tine ! Iar tu Luke ?! Tu trebuia sa fi cel matur ! Esti mai mare , ma bazam pe tine ! striga mama . -Iar noi , ca niste fraieri , am crezut mereu ca nu ma suportati ! Nu stiam ce sa mai facem sa va apropiem ! Ne-ati dus de nas ! striga si Josh , uimindu-ma total... Niciodata nu l-am vazut mai furios de atat ... Si nici nu vreau sa-l mai vad . -Ce dracu aveti ?! striga si Luke , devenind si el nervos . Eu taceam , dorindu-mi sa mor in acel moment . Sa fiti impreuna ?! Cum ati putut face asa ceva ?! Stiti foarte bine ca noi ne iubim ! Sunteti frati pentru numele lui Dumnezeu ! striga din nou mama , apoi se apropie de mine . Eu eram muta , nestiind ce sa fac ... Imi doream sa mor ... Imi era rusine si stiam ca ceea ce am facut e gresit ... O vad pe mama cum practic ma omoara din priviri . Cand ajunge in fata mea , murmura un ”M-ai dezamagit !” , apoi isi ridica mana pentru a ma lovi . Eu inchid ochii si-mi astept pedeapsa , care intarzie sa apara . Deschid ochii si-l vad pe Luke care scoatea fum pe urechi de nervi , cum ii tinea mana mamei . Mama se intoarce spre el , apoi ii spune : -Iar tu ?! Tu esti in aceeasi situatie ca si Zoey ! Tin la tine la fel ca si la ea... Dar eu tin la tine ca la un fiu ! Iar ea , ar fi trebuit sa tina la tine ca la un frate ! -Si ?! Care e vina noastra in toate astea ?! Eu m-am indragostit de ea , iar ea de mine ... Credeti ca noi ne doream asta ?! Credeti ca noi nu stim ca e gresit ?! striga si Luke , dar Josh intervine : -Nu ridica tonul la noi ! Niciodata nu ti-am impus ceva ! Tot timpul ti-am dat tot ce e mai bun , iar tu ai facut ce ai vrut ! Am avut incredere in tine...Iar tu ce ai facut ?! M-ai rasplatit pe masura... Eu plangeam si tremuram . Rusinea ma cuprinde din toate colturile . Ma simt oribil... Ca un gunoi ... Ca ultimul om de pe planeta . Meritam ce e mai rau , stiam asta . -Iar tu ?! Tu nu spui nimic ?! spune mama , vorbind din nou cu mine . Ai devenit o... incearca ea sa spuna , dar Luke intervine din nou : -Sa nu indraznesti sa o insulti ! Eu ma uitam stupefiata la Luke... Stiam ca meritam orice pedeapsa , cat de grea ar fi , de aceea taceam , caci stiam ca am gresit ... Iar Luke de ce nu tacea ?! -Luke... spun eu , incercand sa-l fac sa se opreasca , dar el ma priveste cu incredere , apoi spune : -O iubesc si nu o sa ne despartim ! Mama si Josh incep sa rada sarcastici , iar eu si Luke ne uitam la ei ca la felul 20 . -Mai scuteste-ma cu iubirea voastra ! Sunteti niste copii , pentru numele Lui Dumnezeu ! spune mama . -Voi ar trebui sa va iubiti inca jucariile ! spune si Josh , iar Luke devine din nou nervos , caci spune , aproape tipand : -Esti un idiot ! Nu degeaba te-a lasat mama ! Eu stiu mult mai bine decat tine ce e aia iubire ! In momentul ala am facut ochii cat cepele , dandu-mi seama ca Luke a intrecut masura de data asta... -Stii ceva ?! Daca eu sunt idiot , mai bine te-ai descurca sigur de acum ! Nu mai ai ce cauta acasa , in casa mea ! Clar ? tipa si Josh , iar eu incep sa plang si mai tare . Inca eram muta , iar mama devenise si ea la fel , cand a observat ce mult s-a deviat de la subiect ... -Perfect ! spune Luke . E perfect ! O sa ma mut ! O sa ma mut cu Zoe ! continua el , iar eu il privesc cu incredere , dar mama ne-o taie amandurora , spunand : -Zoe nu merge nicaieri ! Ea vine cu noi , iar tu nu mai ai voie sa-i vorbesti sau sa mai fi in preajma ei ! ................................................................................................................................................................................................. Hei ! Multumesc pentru comentarii si voturi ! :* :* Scuze de greseli !