-Zoe! Oh Doamne, ce bine ca esti in regula! Spune acea voce, iar eu imi intorc capul spre stanga, directia din care venea ea.
-Carina? Murmur eu, cu o expresie de uimire pe fata. Nu ma asteptam sa fie aici. Nu ea. Adica... Nu pot sa spun ca nu ne-am inteles in perioada in care am stat cu Adam si ceilalti, dar nici chiar atat de apropiate nu am fost, incat sa isi faca prea multe griji.
Se apropie de mine, apoi isi incolaceste mainile in jurul meu, capturandu-ma intr-o imbratisare calduroasa si prietenoasa.
-Ce faci aici? Intreb, in cele din urma. Ea se desprinde de mine, ma priveste ciudat, apoi spune :
- Mi-am facut griji... Urmand sa schiteze un zambet cam fals, ce i-a cam dat de gol intentiile si adevarul.
-Asa, pur si simplu? Pff... Nu credeam ca suntem chiar asa de... apropiate, sincer.
-Ce vrei sa spui? Eu chiar... incepe ea sa spuna, dar cu un oftat lung si adanc isi opreste cuvinte, dand drumul unui alt sir de cuvinte , mai sincere de data asta, presupun.
-Uite, Zoe, am auzit ce s-a intamplat si ca esti aici pentru ca ai luat niste droguri. Niste droguri puternice, pe care... Adam ti le-a dat.
-Poftim? Droguri? Nu cred ca ai auzit bine. Spun eu si zambesc stramb. Adica, inca nu stiu de ce sunt aici, dar nu cred ca din cauza lui Adam. Drogurile le-am putut lua din greseala sau... Incerc sa spun, dar Carina ma opreste.
-Zoe, tu te gandesti la ceea ce spui? Nu imi place ca trebuie sa recunosc, dar Adam ti-a dat drogurile. Probabil ai uitat, sau nu ai stiut niciodata... Concluzioneaza ea, iar eu ma uit la ea ca la felul 20.
-Dar ar fi imposibil... Adam e un tip foarte de treaba, ba chiar m-a ajutat pana acum. Cum sa faca asa ceva!?
Ochii mei s-au umplut de lacrimi, iar mainile au inceput sa-mi tremure.-Linisteste-te Zoe, ok? Adam e mai dificil, face unele lucruri fara sa gandeasca, actioneaza prosteste, dar sunt sigura ca nu a vrut sa-ti faca rau. Nu ar suporta sa afle... Dar eu o opresc din a mai spune ceva :
-Opreste-te ok? Imi spui ca Adam m-a drogat, nu? daca da, atunci cum poti sa imi spui si ca nu a vrut sa-mi faca rau? Ce, credea ca am ajuns la spital din prea mult bine?!
-Asculta, Adam nu stie ca esti la spital. Nu a mai venit acasa de cand a plecat cu tine. Mi-am facut griji, iar cand am aflat ceea ce ai patit si totul doar din vina lui, am crezut ca a aflat politia, ca tu ai anuntat-o si a fost arestat, dar acum vazandu-te pe tine, imi dau seama ca nu ai sunat la politie. Deci, unde naiba e Adam?!
-Serios? Tu vorbesti serios? Adica din vina lui sunt aici, iar tu vrei sa imi para rau ca nu e acasa? Pai e cam imposibil, sa stii. Nu vreau sa mai aud de el, asa ca pleaca si spune-i sa nu ma mai caute de acum in colo, sa nu...
-Zoe, te asigur ca el nu a vrut sa te raneasca. Te asigur ca, probabil acum lipseste pentru ca ii este prea multa rusine, ca isi doreste sa indrepte lucrurile, dar ca nu stie cum. Ca daca ar veni aici, tu l-ai alunga.
-Pai si ce ai vrea sa fac? Sa-i multumesc fiindca m-a bagat in spital?! Sigur, asteapta sa...
-Zoe! Zoe, nu stiu ce sa ma mai fac cu tine! Cum ai ajuns aici? De ce te droghezi? Se aude si inconfundabila voce a mamei, care pe picior grabit, ajunge la mine.
-Mama... Zic fara prea multa viata, fiind mai surprinsa sa o vad si pe ea aici, decat daca l-as vedea pe Mos Craciun facandu-i declaratii de dragoste Rihannei.
-Tu cine esti? zice mama pe un ton taios, catre Carina.
-Buna ziua , eu sunt...
-E prietena mea. Intervin eu, iar mama se uita din nou la mine.
-Cum o sa iesi de aici, o sa plecam departe . O sa ne mutam. Nu vreau sa mai stai in acest oras nici macar o clipa. Josh completeaza niste hartii pentru a te externa, apoi vom pleca.
-Poftim? mama, dar nu vreau sa plec. Nu am de ce. Si nu inteleg de ce intervii tu dupa ce m-ai dat afara in suturi din casa. Deci, las-o balta. Ai terminat cu autoritatea asupra mea.
-Aia a fost o greseala, scumpo. Si toate astea doar din cauza bastardului de Luke. Din vina lui esti asa. El ti-a dat drogurile, mai mult ca sigur. Zice mama nervoasa.
-Esti nebuna?! Sar eu tipand la ea. Cum sa crezi ca Luke mi-a dat drogurile?! Nu e vina lui! Nu e de vina pentru nimic!
-Domnisoara, nu vreau sa mai aud nimic. Stiu ca el e de vina si ca...
-Doamna , ma scuzati ca va intrerup, dar Zoe are dreptate. Nu Luke e cel ce a drogat-o... A luat drogurile din cauza... Intervine Carina, dar eu i-o tai repede.
-Am luat drogurile pentru ca am vrut. A fost doar alegerea mea, asa ca lasa-ma-n pace. Mama, se uita uimita la mine, apoi spune dezamagita:
-Zoey , te-ai schimbat mult. Scumpo, vad ca acum esti suparata si tulburata, asa ca o sa discutam mai tarziu. Eu stiu ca nu ai luat drogurile de una singura, dar sunt dispusa sa iti ascult punctul de vedere si povestea mai tarziu, cand o sa iti revii. Du-te in pat, scumpo. Odihneste-te.
-Bine, dar vreau sa pleci... Intoarce-te maine. Vom vorbi atunci. Am nevoie de timp, ok? Spun, stergandu-mi o lacrima ce a cazut intre timp.
-In regula, Iubito. Te iubesc, zice , apoi pleaca dupa ce imi saruta obrazul.
-Vrei sa te ajut sa te asezi in pat? Intreaba Carina, dar eu zic :
-Am nevoie de ajutor. Dar pentru altceva. Vreau sa ma externezi. Acum.
Buna! Scuze de greseli! :) Capitolul asta a fost luuung :))) mai lung decat de obicei si asta pentru a va multumi pentru multele voturi si lecturi. Mersi :*