Deodata ma lovesc de un corp bine-lucrat , ceea ce ma dezechilibreaza. -Scuze ! Nu te-am observat , spune un tip inalt cu par saten si un chip angelic... -Nu-i nimic, spun eu chicotind. El imi zambeste dulce si-mi spune : -Eu sunt Alex ! Iar tu cred ca esti noua , nu-i asa ? -Serios ? Adica stiu , adica da ... ma balbai eu , apoi obrajii mei capata o culoare rosiatica . Sunt Zoe , continui eu privindu-l in ochi . -Esti tare draguta ... chicoteste Alex . Ce zici daca te-as duce la biroul directorului ? -Sigur , mersi ! raspund eu , pornind pe urmele lui . Ajungem in fata unui birou iar Alex imi spune : -Intra , eu te voi astepta aici . Ce dragut din partea lui . De ce Luke nu poate sa fie asa ? gandesc eu , apoi apas pe clanta usii , aceasta facand un zgomot mic . -Buna ziua ! spun eu cu un zambet calm pe fata . -Buna ziua ! Tu trebuie sa fi Zoey Montez ! raspunde directorul , care era un tip de vreo 40 de ani , cu par carunt si o constitutie buna . Avea mustata si un zambet prietenos sub ea. -Da , eu sunt ! -Sper ca o sa iti placa aici ! Poftim , astea sunt cartile tale , orarul , cifrul de la dulapior si o lista cu activitati extra-scolare , zice el si-mi da un teanc de carti , peste care sunt 3 foi . -Multumesc ! murmur eu , apoi ies din birou . -Mult noroc ! striga directorul dupa mine . Ies pe hol , iar in fata mea apare Alex cu acel zambet dragut pe chip . -Da-mi voie sa te ajut ! spune , luandu-mi cartile din brate . Murmur un multumesc , apoi ne indreptam spre dulapul cu numarul 264 . -Ai mare ghinion ! exclama Alex . -De ce ? intreb eu confuza . -Dulapul tau e chiar langa cel al lui Luke , spune , apoi imi arata un dulap , care e vopsit in negru si un cap de mort este asezat in centru . -Ugh...marai eu nervoasa . Cat poate sa fie de proasta ziua asta ? intreb eu sarcastica . Dupa ora de chimie , unde am fost impreuna cu Alex , ne indreptam amandoi spre cantina , alegand o masa mai retrasa la care ni si asezam. Eu si Alex radeam si povesteam diferite chestii , ceea ce m-a facut sa-l cunosc destul de bine pe el , dandu-mi seama ca e un tip destept , amuzant , dar si foarte dragut . Luke P.O.V. - Ce faci omule ? intreaba Calum , batandu-ma peste umar . -Bine , voi ? intreb eu sec , Ash si Mike asezandu-se langa mine , iar Cal statea chiar in fata mea . -Am sa-ti dau o veste buna ! continua Cal . A venit o noua tipa in scoala , care cica-i destul de buna . Ce zici te bagi la un pariu ? -Nu frate , m-am sarutat de curve ! incerc eu sa ma scot , stiind ca e vorba despre Zoe . -Hai frate , de cand ti-e frica ? Mai bine m-as duce sa fac pariul asta cu Alex , zice Calum chicotind , ceilalti doi urmandu-l . -Care Alex ? intreb eu confuz , iar rasetele lor se amplifica . -Cel ce sta calare pe tipa cea noua . Zice Mike . Stai , stai ! Cum adica sta calare pe Zoe ? Ce e in capul lui ? Crede ca are sanse la ea ? Se inseala ! gandesc eu nervos . -Ma bag ! aproape tip eu , ridicandu-ma si batand palma cu Calum . Despre ce e vorba ? -Pai , eu pariez ca fata asta nu te vrea si ca nu vei reusi sa te culci cu ea ! spune chicotind . -Te inseli ! Va fi a mea si vei vedea asta ! spun apoi ma indrept spre masa lui Zoe , care sta cu pampalaul de Alex . -Hei pisicuta ! Ce faci ? spun eu zambind provocator , asezandu-mi mana pe umerii ei . Iar tu catelus de buzunar , poti pleca . Spun dur , facand referinta la Alex . -Noi nu ne cunoastem ! spune Zoe calma . Deci tine cont de ceea ce i-am zis . Sau poate doar nu te suporta ! imi spune constiinta . -Sper ca o sa fi la fel de ascultatoare si cand iti voi spune sa stai in patru labe , ma trezesc eu zicand . Dar fata asta imi trezeste tot interesul , ceea ce ma face sa zic lucruri nu tocmai potrivite . -Nu pot sa cred ca exista astfel de idioti ! exclama ea iritata . Haide Alex , sa mergem ! spune ea si se ridica , dar eu o trag de mana si o sarut pe gat , o musc si-i ling locul afectat , desprinzandu-ma la un moment dat de ea , tipand in gura mare : -Ea e a mea ! Nimeni sa n-o atinga ! apoi o privesc , aceasta avand o expresie mai mult decat uimita . Zambesc triunfator , urmand sa plec spre prietenii mei , ea tipand : .............................................................................................................................................................................................................. Sper ca e o poveste draguta ! Mersi pentru ca votati si comentati ! Scuze pentru greselile din text ...