Partea a 11-a - Te plac!

3.2K 212 6
                                    

July P.O.V.                                                                                                                                                                          Priveam pe geamul masinii lui Luke , cand deodata motorul ei se opreste , iar vocea fratelui meu  se aude :                                                                                                                                                         -Si printul si-a adus printesa acasa ... apoi chicotitul sau adorabil isi face prezenta. E asa de gresit ca gandesc lucrurile astea despre el... Niciodata nu voi fi in stare sa il consider fratele meu  cu adevarat , pentru ca ... pentru ca , il plac... gandesc eu  , dar stiind ca a zis ceva gresit , il corectez :     -Da , defapt fratele isi aduce sora acasa... Da... nu suna bine niciodata . Nu vreau sa-i fiu sora ... gandesc din nou , intristandu-ma . Oricum nu am mai putea fi doar frati , dupa acea noapte ...            -Hai ma ! Nu strica farmecul serii , se plange el afisand o fata de copil .Era asa de dragut ! Idioato ! Nu mai gandi astfel de lucruri despre fratele tau...                                                                                                  Nu mai spunem nimic si intram in casa . In aceeasi liniste apasatoare , ne indreptam spre bucatarie , tot amandoi . Eu vroiam ceva de mancare , scuza lui care era de vine dupa mine ?              -Poti , te rog , sa mananci in alta parte ? sparg eu tacerea , in timp ce-mi pun un pahar de apa si il privesc , din cand in cand , cu coada ochiului ...                                                                                                -De ce ? Nu-ti place prezenta mea ? intreaba el , cu un zambet viclean pe buze .                                     -Stii ceva ? Lasa , mananc eu altundeva ...decid eu , in cele din urma . Dar se pare ca decizia mea nu-i convine lui Luke , asa ca se pozitioneaza in fata mea , acum atingandu-mi talia cu mainile .           -Desi erai beata , m-ai innebunit in seara aia , spune el prividu-mi buzele . Vazand ca vrea sa ma sarute , il indepartez repede si-i spun :                                                                                                                -Ok , trebuie sa clarificam asta ! Tocmai ce ai spus-o si tu : eram beata  . Nu prea eram constienta de faptele mele , asa ca eu zic sa incercam sa uitam , caci nu se cuvine sa facem aceste chestii . Suntem frati , pentru numele Lui Dumnezeu ! la auzul ”discursului” meu , ii apare o incruntatura pe fata , apoi ma impinge brutal in perete , spunand :                                                                                               -Asculta aici papusa ! Eu te vreau , asa ca nu tin cont nici de al 10-lea grad de rudenie . Ok ? Asa ca fi fetita cuminte si nu-mi mai aminti ca suntem frati , caci altfel va exista si o pedeapsa ... Apoi imi saruta gatul , muscandu-l usor . Tresar la gestul lui si pentru a 2-a oara , il imping si tip :                        -Tu chiar esti idiot ?! E complet aiurea ce acem noi aici ! Asa ca mai bine m-ai lasa dracu in pace !                   -Deci se pare ca nu suntem ascultatori ... murmura nervos Luke . In momentul urmator , simt niste buze calde , ce-mi devoreaza gatul , pupandu-l dur . Desi era brutal , era si al dracului de placut , asa ca am gemut usor la gestul sau , ceea ce i-a adus un ranjet pe chip .                                                   -Lu-Luke... lasa-ma , te r-rog... spun incercand sa ma impotrivesc .                                                              -Va fi bine , iubito ! Te vei simti mai bine daca nu te impotrivesti ... sopteste , prinzandu-mi mainile , doar cu o mana de-a sa . Dupa cateva secunde simt niste palme mari ce imi cuprind coapsele si ma ridica , sprijinindu-ma de peretele rece . Obligata , imi infasor picioarele de talia sa , dar totusi aveam o retinere . Normal ca ai o retinere , idioato! E fratele tau ! imi spune constiinta mea . Avea dreptate , dar nu ma puteam impotrivi . Imi placea la nebunie prezenta lui Luke , atingerile lui , saruturile sale... El nu mai sta mult pe ganduri si ma intinde pe masa , punandu-se peste mine , dar fara a opri ploaia de saruturi . Eu ii raspund , cuprinsa fiind de emotiile puternice ce-mi brazdau trupul . Isi da tricoul jos , apoi continua actiunea fara a mai sta pe ganduri . Desi nu mai eram virgina , pentru mine , daca o faceam acum , din nou cu Luke , ar fi exact ca prima data , caci atunci era prea beata ca sa ma bucur de placerea pe care mi-o cauza Luke .                                                                       Imi da si mie tricoul jos , apoi se napusteste asupra pantalonilor mei , acestia ajungand tot pe podea ... Imi saruta abdomenul , apoi continua drumul , pana la dunga boxerilor mei , dar se opreste , dandu-si si el pantalonii jos . Acum amandoi eram doar in lenjerie intima . Dintr-o data , realizez imensa greseala pe care o facem , din nou , asa ca ma opresc din ai raspunde gesturilor nepotrivite si-i spun :                                                                                                                                                                    -Stop ... Trebuie sa incetam ... El se uita nedumerit la mine , apoi zambeste , amuzat .                                                       -Cred ca glumesti . nu ? intreaba el .                                                                                                                    -Nu , nu glumesc , e ceea ce trebuie sa facem : Sa ne ignoram de acum ! spun si ma ridic de pe masa , adunandu-mi hainele . Cand sa imi iau si tricoul de pe jos , il aud tipand pe Luke :                     -Ce dracu nu intelegi ca te vreau ? Ma innebunesti ! Te plac ! Si te vreau acum ... Raman muta la marturisirea lui , caci , spun din nou : extrem de gresit , imi provoca o multumire imensa in suflet . Si eu il placeam !                                                                                                                                                           -Luke ... si eu te p-plac ... Dar nu se va mai intampla niciodata o asa greseala intre noi ... spun  si urc la mine in camera , auzind o lovitura din bucatarie si pe Luke injurand nervos........................................................................................................................................................................................ Buna ! Sper ca va place cartea ! Multumesc pentru cititori , voturi si comentarii ! Inseamna mult pentru mine ... Si as vrea sa va rog sa cititi carte prietenei mele  @DeeaAndreeaAD ... Cartea se numeste : Un singur regret ... E super ...  P.S . : Scuze pentru greseli...

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum