Partea a 9-a - De ce ma eviti ?

3.1K 208 7
                                    

Dintr-odata un ciocanit la usa , ma scoate din sirul de ganduri , tresarind speriata ...                               -Am treaba ! tip eu , sperand sa plece , oricine ar fi .                                                                                        -Trebuie sa vorbim ! se aude o voce ragusita , din spatele usii. Era Luke . Ce ma fac ?! Ce-i zic ?         -Am treaba , vorbim alta data ... spun eu , rusinata la maxim de situatia in care m-am bagat...              -Ok , te astept dupa ce termini treaba sa vorbim . Bine ? intreaba el , accentuand cuvantul treaba , de parc-ar fi o minciuna... ceea ce si era ... Nu aveam treaba , stateam in pat , doar ca nu vreau sa dau ochii cu el... Ma simt penibil... gandesc eu , vazand ca nimeni nu ma mai deranjeaza , imi iau telefonul in mana , intrand pe twitter , facebook si alte retele , pentru a nu ma plictisi...                                           Dupa cateva ore de uitat la televizor , adorm , nemai coborand la cina , da , evident ca de rusine... gandesc eu inca afectata de cele intamplate ...                                                                                            Deschid ochii , usurata de faptul ca de data asta ma trezesc in patul meu , apoi intru la dus , urmand sa imi usuc parul si sa ma schimb de pijamale. E ora 12 cand termin cu aranjatul , iar eu decid sa cobor la bucatarie , caci stomacul meu a inceput sa scoata niste sunete tare ciudate...                  Intru in bucatarie , imi iau un bol , in care-mi pun cereale , iar cand ma intorc sa iau laptele din frigider , dau de mama , care are un zambet imens pe fata.                                                                           -Buna dimineata ! spune , ea radiind ...                                                                                                                -Neata! spun si eu sec , luand laptele .                                                                                                                -Sper ca azi esti libera , zice , luand un mar din cosul de fructe .                                                                   -Normal ca sunt libera , e duminica si inca n-am niciun prieten ... spun eu mancand cu pofta ...           -Perfect ! Caci in seara asta , este o petrecere la firma lui Josh  si trebuie sa mergem cu totii . Ca o familie ! continua ea extaziata . In urmatorul moment , cerealele-mi sarira din gura , iar eu zic agitata : -Ahm... stii ceva ? Cred ca am din nou treaba ... Nu voi putea sa vin si chiar mi-as fi dorit din suflet ... desigur ca am facut teatru . Nu-mi doream sa merg in acelasi loc cu Luke , mai ales ca acolo trebuia sa ne comportam ca niste frati normali ... Ceea ce nu mai eram dupa acea noapte...                  -Nu fi caraghioasa ! Evident ca vei merge ... Nu conteaza ce planuri ai ...                                                   -Mama , atunci de ce m-ai mai intrebat daca am planuri ? intreb eu nervoasa ,                                         -Incercam sa fiu politicoasa ! Nimic nu e mai important decat sa-ti petreci timpul cu familia ta ... spune mama deja nervoasa . Asa ca du-te sus , fa-ti treaba acum , caci la 6 plecam ...  iar acum e 1 , asa ca grabeste-te ! imi zice ea , luand bolul gol si pregatindu-se sa-l spele...                                                   Nu mai obiectez si urc la mine in camera , cu atentie . ca nu cumva sa dau de Luke pe hol , dar avusem noroc , nu l-am intalnit , cred ca inca doarme ... Dar oricum , ce-mi pasa mie ? gandesc eu , dar constiinta mea ma uraste , pentru ca-mi transmite : Iar tu chiar te crezi ?! E evident ca-l placi ! ... Pardon ?! spun eu cu voce tare . Sa-l plac ?! Pe Luke ?! Ha , ce interesant... zic pe un ton sarcastic . Nu e doar interesant , e si adevarat ! ma freaca la cap constiinta ... Stii ceva ?! ma rastesc eu , dar dupa aia imi dau seama ca e destul de ciudat sa vorbesc ... singura , asa c-o las balta , in  favoarea unei carti ...                                                                                                                                                                         Citesc de cateva ore , mai avand la aceasta carte doar vreo suta de pagini... Dar sunt intrerupta din activitatea mea , de vocea mamei , care-mi spune de dupa usa :                                        -E 5 ! Sper c-o sa fi gata pana la 6 !                                                                                                                           Ma ridica repede din pat , indreptandu-ma spre dulap , pentru a-mi lua rochia pe care mi-a adus-o mama acum vreo 2 ore ... Era o rochie pana in pamant , de culoare neagra , din matase , care avea in zona decolteului si a bratelor dantela ce-mi lasa pielea la iveala . Spatele era decupat pana la jumatate , iar in rest era simpla , dar foarte , foarte eleganta si stilata . Era o rochie frumoasa , nu aveam ce comenta ... de  data asta ...  Imi desfac parul din coada de cal , si-l indrept , pentru a parea la fel de eleganta ca si rochia . Nu eram eu adepta lucrurilor luxoase , dar de data asta , trebuia sa tin pasul cu noua mea familie. Ma machiez natural , apoi cobor scarile , caci era 6 fara 5 minute . La fix ! gandesc eu mandra , dar sunt intrerupta , din nou , de vocea mamei .                                                 -In sfarsit ! Haide , sa ne grabim , lumea e deja acolo... Ea era imbracata intr-o rochie crem , lunga si eleganta . Langa ea statea un Josh mandru si la fel de elegant . Dar ce nu intelegeam , e faptul ca Luke lipseste... Nici nu apuc sa imi termin gandurile , caci o voce familiara imi sopteste la ureche :     -De ce ma eviti ? ...................................................................................................................................................................................................................................... Buna ! Sper ca e destul de draguta povestea si vreau sa va multumesc pentru voturi si comentarii... Scuze pentru greseli ...                                                                                                                                                        

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum