-Ce ti se pare asa amuzant ? intreaba Luke , privindu-ma ciudat . -Serios ? Tu nu ti-ai dat seama ca defapt vor sa fie doar ei doi ? intreb cu amuzata . -Se comporta ca niste adolescenti in calduri ! spune revoltat Luke . -Lasa-i in pace ! E dragut ca se simt bine impreuna ... spun eu privindu-l urat pe Luke . -E scarbos , in niciun caz dragut ! -De ce esti asa enervant ? Care e problema ta ? intreb eu iritata de comportamentul lui imatur , -Nu sunt enervant ! Tu esti cea cu prea multe ifose de pe aici , dar te avertizez : nu te baga in treaba mea , iar totul va decurge bine , spune el apropiindu-se destul de mult de mine . -Nici nu aveam de gand sa am vreo treaba cu tine . Si , apropo , nu ma cunosti la scoala , ok ? spun eu pe un ton nervos , apoi plec , lasandu-l singur . Nu am mai facut scene din astea pana acum , dar el m-a enervat prea tare . Ii e rusine cu mine ? Bine , dar sa nu vina la mine vreodata in legatura cu ceva . E insuportabil ! gandesc eu indreptandu-ma spre o camera , care mi-a fost prezentata ca fiind a mea , de catre Bob , barbatul care ne-a carat si bagajele , angajatul lui Josh . Luke P.O.V. Nu pot sa cred ca m-a lasat cu ochii-n soare ! E la fel de enervanta si insuportabila ca orice fata , de aceea ele sunt bune doar pentru o partida de sex , nimic mai mult ! gandesc eu revoltat ca a plecat asa , eu fiind cel care are ultimul cuvant mereu . Urc la mine in camera , urmand ca restul zilei sa-l petrec in casa , iar posibil ca deseara sa merg in club cu Mike . Calum si Ash . Ma intind in pat , dar dupa vreo 10 minute imi suna telefonul , vazand ca e Cal , raspund : -Ce faci armasarule ? Cum ti-a mers cu blonda ? intreb eu amuzat . -Curva mi-a lasat semne pe gat ! Dar in fine , azi mergem la agatat , nu ? intreaba Calum vesel . -Normal , spun eu aprinzandu-mi o tigara . Zoe P.O.V. Am inspectat camera , care era mare si frumoasa , avand un pat de 2 persoane in mijloc , un geam imens , un balcon cu priveliste la gradina si un dulap gigantic . Culorile care predominau erau movul si albul . O combinatie super . Dupa ce am despachetat , ceea ce a durat 2 ore , am decis sa fac un dus lung si relaxant . Mi-am luat un prosop mare si niste haine comode , de casa . Cand am iesit de la dus , am vazut ca era ora 21 , asa ca am coborat la bucatarie , caci mi se facuse foame , iar mai mult ca sigur mama si Josh nu sunt disponibili pentru cina , asa ca voi manca singura . Erau destul de multe scari de coborat , iar cand am ajuns la baza lor , usa camerei lui Luke s-a deschis , infatisand un tip cu imbracamintea neagra , alcatuita dintr-un tricou cu Nirvana si o pereche de blugi skinny . Parul era asezat perfect , avand aspect dezordonat , dar foarte sexy . Ce spun eu aici ? Luke e un idiot , care imi mai e si frate pe deasupra , mai nou . -Ce te uiti asa ? intreaba Luke , care acum era chiar in fata mea . -Mai nou nu am voie sa te privesc ? pufnesc eu iritata , Cat tupeu pe tine ! spun eu , intorcandu-ma si vrand sa-mi continui drumul spre bucatarie , dar o mana puternica imi cuprinde bratul , eu ramanand pe loc . -Nu , asta nu se va mai intampla ! Prima data m-ai luat pe nepregatite , dar nu va mai exista o a doua oara cand ma lasi balta ! spune Luke privindu-ma cu dispret . -Si ce-o sa-mi faci daca va mai exista inca o data ? intreb eu nervoasa . -Asta ...