Capitolul 55- ...+18

1.8K 112 10
                                    

 Capitol cu scene sexuale !    E corect cum am spus? :)) In fine, un capitol deocheat, sa stiti. 


    -Ati facut ce? Se aude vocea mea, spargand tacerea.

-Ne-am despartit, de aceea in seara asta avem biletele de avion rezervate pentru plecarea in Londra. Scuze, scumpo, dar nu mai ramanem aici. S-a sfarsit, plecam acasa. Spune mama, cu tristete in glas.

-Dar nu vreau sa plec. Nu o sa plec. Spun nervoasa.

-Scumpo...

-Mama, vreau sa raman aici cu Luke. Il iubesc, iar acum ca nu vom mai fi frati vitregi, nu ne mai poti interzice sa fim impreuna. Zic, sigura pe mine.

-E complet adevarat. Nu va interzic. Dar trebuie sa ne intoarcem in Londra. Si nu poti ramane cu el, trebuie sa vii cu mine, si stii asta . Nu te pot lasa singura aici. 

-S-o ia naiba de Londra ! Tip , apoi ies din casa, Luke fiind in urma mea. Ah, si normal ca am trantit usa, asa de efect.

-Iubito, asteapta. Spune Luke, prinzandu-ma din urma. eram in mijlocul trotuarului, privindu-ne in ochi.

-Nu pot sa plec , Luke. Nu vreau sa plec, defapt. Voi ramane aici cu tine. Spun, zambindu-i dulce, apoi punandu-mi mainile pe umerii lui. Acesta isi incolaceste bratele in jurul taliei mele, apoi imi spune :

-Uite, am o idee. Tu vrei sa ramai cu mine, eu vreau la fel. Mama ta a spus ca nu ne opreste sa fim impreunsa, doar ca tu trebuie sa te intorci in Londra. Eu si tata nu ne-am impacat si nici nu o vom face, nu pot sa-l iert. De aceea...eu spun...ca ar trebui sa te duci in Londra. Dar nu singura. Voi veni cu tine. Ne vom muta acolo. 

Il privesc fara a schita vreun gest, apoi spun :

-E o idee geniala, iubire. El imi zambeste cald, apoi ma saruta pe buze. Un sarut dulce, tandru, in care toate sentimentele de dor, iubire si bucurie erau puse. Un sarut perfect .

-Ce-ar fi sa-i spunem mamei tale ? Spune Luke, intrerupand sarutul. 

-Ar fi...grozav.

---


-Deci? Spun, nemaiputand sa imi controlez entusiamul.

-Deci...Repeta mama.

-Spune odata daca esti de acord sau nu cu mutarea lui Luke in Londra ! Spun, pe un ton ridicat.

-Scumpo, atata timp cat te intorci acasa cu mine, sunt de acord si sa ti-l aduc pe Obama, asa ca normal ca Luke se poate muta acolo. Ceea ce ar fi si o solutie mai usoara. Nu stiu ce ar fi spus Obama...

Incepem sa radem , bucurandu-ne de acest petec de  bucurie ce s-a ivit dupa mult timp de tristete.


-Deci...Iti vei lua toate astea? Intreaba Luke, vazandu-mi hainele pe care vreau sa le bag in valize.

-Normal, nu cred ca tatalui tau i-ar placea. Adica...nu cred ca purtam aceeasi masura la sutien. Spun, iar Luke chicoteste. Se ridica de pe pat, venind in spatele meu si sarutandu-mi umarul, urcand pana la ureche.

-Luke...Murmur eu, iar el ma intoarce cu fata , sarutandu-ma in cele din urma pe buze. Sarutul care la inceput a fost doar un pupic, devine in doar cateva momente unul salbatic, de parca am vrea sa ne mancam reciproc.

 Luke ma ridica de la sol, iar eu actionez imediat, punandu-mi picioarele in jurul taliei sale. Simt cum ma aseaza pe pat, cu grija de parca i-ar fi frica sa nu ma sparga, apoi se aseaza peste mine, continuand sa ma sarute. Coborand, mai apoi, pe gatul meu . Mana sa se plimba pe coapsa mea, urcand mai apoi pana pe abdomen. La fel de rapid ca si respiratia mea, am scapat de tricoul meu, ramanand intr-un sutien negru, simplu. 

Stiam eu ca trebuie sa port mai des lenjerie putin mai...sexy. 

Gura lui cobora din ce in ce mai jos, ajungand pana la nivelul sanilor mei . Pana la urma, pe Luke nu-l interesa prea tare sutienul , nedandu-i atentie, avand in vedere ca a scapat de el ca prin vis. Buzele sale imi facea respiratia sa se agite, lasand sarutari umede pe cei ce pana acum cateva secunde se afla un sutien.

-Luke...Gem din nou. 

-Da, iubito. spune, dar nu se opreste din ceea ce facea. Coborand pana la abdomen, cu buzele sale umede si limba sa ce-mi lasa cerculete imaginare.

-Mi-a fost dor de tine...spun, jucandu-ma cu parul sau blond. Mainile sale ajung intr-un sfarsit la nasturele blugilor mei, desfacandu-l cu grija. Inainte ca si aceasta piesa de imbracaminte a mea sa plece, am tras de marginea tricoului lui Luke, iar acesta l-a dat cat ai zice peste jos, continuand sa-si dea si jeansii jos, ramanand doar intr-o pereche de boxeri negrii.

 Pantalonii mei i-au urmat pe ai sau, lasandu-ma in boxerii albi pe care ii purtam. Nu apuc sa ma desmeticesc prea bine, constientizand ca ne despart doar cate o pereche de boxeri, caci mana lui Luke aluneca in...locuri indecente. Gem cand ii simt miscarea mainii in zona mea intima, ceea ce il face sa continuie. Accelerand miscarile. 

-Ah...Gem lung, apoi imi asez mana peste palma lui Luke, facandu-i semn sa se opreasca. Isi pune mainile pe boxerii mei, dandu-mi-i jos si lasandu-ma goala pusca.

Il vad ca isi coboara fata spre...acel loc, dar il opresc imediat.

-Ce faci? Intreb, dar el imi saruta interiorul coapsei, coborand si spre acel loc. Dupa cateva gemete ...mai mult decat bune, Luke Isi ridica fata, soptindu-mi :

-Shh, iubito. Mama ta e jos...Imediat fata mea devine rosie ca racul, amintindu-mi seama ca nu suntem singuri in casa, iar cineva poate oricand sa intre peste noi.

-Luke, opreste-te...poate sa...vina...mama. Spun, printre gemetele mai infundate.

-Si faptul ca putem sa fim prinsi, e a dracului de excitant. Spune, apoi se ridica la acelasi nivel cu mine sarutandu-mi buzele. 

-Te rog...Murmur eu, lasandu-ma cu totul in bratele lui Luke. 

-Gata iubito? Spune Luke, uitandu-se atent la chipul meu. Ii intorc privirea prin care aprob, iar acesta isi incepe miscarile de du-te-vino in interiorul meu.

-Ahh...Gem puternic, dupa cateva momente, simtind ca toata caldura din corpul meu s-a adunat in acel loc. Dupa un alt sir de miscari de genul, senzatia geniala de placere absoluta mi-a invadat corpul, la fel ca si pe Luke, care a gemut puternic, apoi a cazut peste mine, sarutandu-mi umarul, intr-un mod tandru, ce-mi spune ca am facut treaba buna.

Buna ! Scuze de greseli ! :D

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum