Capitolul 56- Discuta cu el

1.5K 87 6
                                    

-Ridica-te ! Ii spun lui Luke, dar el raspunde imediat in contradictoriu :

-Nu...Vino tu inapoi. Am inceput sa chicotesc, dar am luat acea pozitie serioasa,spunand :

-Serios Luke,ridica-te. Poate intra mama, nu vreau sa se razgandeasca in legatura cu relatia noastra. Si crede-ma ca asta ar influenta-o foarte mult.

-Ce ar influenta-o? Intreaba Luke, de parca nu ar fi fost atent pana acum.

-Oh, pai nu stiu...Adica, nu cred ca va fi prea incantata vazandu-te gol pusca. Nu stiu daca va crede ca e o priveliste placuata, asa cum crede fiica ei. Spun, ironica. Se ridica in fund, privindu-ma :

-Hai taci, tuturor le-ar place aceasta priveliste. Incep sa rad, el continuand : Dar stii ce priveliste imi place mie? Defapt o ador.

-Ce priveliste? Intreb eu, cautandu-mi un tricou . Eu eram deja imbracata, sau cel putin aveam lenjeria si o pereche de pantaloni. Imi lipsea doar tricoul, pe cand lui Luke ii lipsea...rusinea.

-Tu, goala, sub mine. Imi spune , iar eu ma intorc sa ii arunc o privire urata.

-inceteaza cu chestiile astea perverse si imbraca-te dracului odata. Cuvintele mele, ce incercau sa fie dureroase, nu prea mi-au iesit, asa ca el a inceput sa chicoteasca.

-Bine bine, dar sa stii ca o sa vezi cat de curand din nou, aceasta priveliste. Spune, ridicandu-se si facand gesturi spre...locurile sale sacre, goale in acest moment.

-Imbraca-te ! Ii spun pe un ton taios.

-Ok, ok...


------

-Mama, trebuie sa merg ...uhm, pana la...magazin? Da, la magazin, ma intorc repede. Ii spun eu mamei, ce impacheta si ea. Luke era la dus, asa ca puteam sa ma duc...sa vorbesc cu ...Carina. Recunosc, nu-mi vine inca sa cred ca ea e de partea lui Adam, asa ca as vrea tare mult sa vorbesc cu ea. Sper sa nu ma intalnesc cu Adam, dar cred ca in acest moment el e in locul meu la spital, dupa taietura pe care i-am cauzat-o.

Am ajuns in fata usii , apoi chiar inainte sa bat la usa, m-am razgandit ca prin minune, dandu-mi seama ca e o nebvunie curata asta. Daca m-a lasat acolo cu Adam, stiind ceea ce mi-a facut si fara sa-mi spuna nimic, sigur e de partea lui. De ce dovezi mai am nevoie? Chiar sunt atat de idioata si usor de dus de nas?! 

 Fac satnga imprejur, gandindu-ma sa ma duc acasa, unde Luke sigur e alarmat de plecarea mea. Adica, cine a crede ca vreau sa ma duc la magazin? Oh, stai, mama ar face-o.

-Ce faci aici? Se aude o voce cunoscuta. Ma intorc, iar in pragul usii, statea Carina. 

-Eu...am...

-Il cauti pe Adam?

-Poftim?! Nu! In niciun caz ! E aici?! Intreb eu alarmata. Ea observa asta, asa ca iasa din casa, inchizand usa in urma ei.

-Doarme. Spune de ce esti aici. 

-Am venit sa...Adam mi-a spus ca tu ai planuit toata treaba aia.

-Care treaba ?

-Cand m-ai invitat la tine, iar eu am ramas in cele din urma, singura cu Adam.

-Oh, nu eu am planuit asta. Spune ea, iar eu rasuflu usurata,

-Stiam eu ca tu nu esti de partea lui. Sunt sigura ca ai fost pacalita de Adam, asa cum am fost si eu, de nenumarate ori. Se pricepe sa duca oamenii de nas. Spun, aratandu-i un zambet stramb. Aceasta nu imi raspunde cu un alt zambet, expresia ei fiind rece.

-Nu ai inteles gresit. Defapt, chiar tin cu Adam. Adica, sunt de partea lui, intru-totul, sa stii. Doar ca de data asta nu eu am planuit aia El a facut-o, eu doar am urmat instructiunile sale. Uite, chiar mi-a placut de tine, compania ta, dar Adam e ...mult mai important. Iar daca el a vrut ceva,astfel avand venoie de ajutorul meu, eu i l-am acordat. Intelegi? O priveam dezamagita si cu tristete. Cu dorinta de a o strange de gat.

-Nu, nici daca miai desena nu as intelege asa ceva. Esti la fel ca el ! O monstrozitate ! EL clipeste de cateva ori, apoi spune :

-Tu nu intelegi de ce Adam e asa . A avut mult probleme in viata sa, serios. a trecut prin multe. Viata i-a luat multe lucruri la care tinea, si multe persoane dragi. Cand te-a gasit pe tine, nu a vrut sa-i scapi si tu. Te-a vrut pentru el. Te adora, Zoe. E innebunit dupa tine !

-Nu, gresesti. El nu e innebunir dupa mine. El e pur si simplu nebun. Si nu as putea sa te iert niciodata, nici pe tine, nici pe el. Trebuie sa plec, spun repede, dand sa plec, dar aceasta a continuat.

-Vorbeste cu el, te rog. Nu-l lasa balta. Nu-l distruge din nou. Discuta cu el.


Buna! Scuze de greseli ! :D Siiii...as vrea sa va mai spun ca am inceput o noua carte, care nu era in plan, dar imi era tare frica , ca o sa treaca ideea pe langa mine, asa ca a trebuit s-o scriu, avand in vedere ca in cateva zile, voi mai incheia cateva carti. :)) Deci, as fi mai mult decat recunoscatoare daca v-ati uita peste ea, multumesc ! :)

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum