Partea 42 - Dulapul si idiotul din el...

2.3K 155 20
                                    

-Mi-a fost dor de tine , iubito... murmura Luke , in timp ce-mi saruta zona stomacului .                                   -Luke... gem eu , iar el chicoteste . Nu...incerc eu sa spun , dar respiratia mi se taie pur si simplu cand simt o presiune mare , o imensa presiune intre picioalele mele . Imi ridic capul si-l vad pe Luke concentart pe ... treaba lui . Ma insosesc instantaneu , apoi spun rusinata :                                                 -Opreste-te...Luke , te rog... imi stranga picioarele , iar el chicoteste din nou , apoi isi pune mainile pe genunchii mei , continuand sa-mi sarute zona intima .                                                                              -Esti dulce... spune Luke iar eu simt o caldura infinita in corpul meu , iar starea de relaxare ma cuprinde imediat , muschii mei nemai fiind contractati . Gem puternic , iar Luke zambeste satisfacut . Se ridica , acum fiind in picioare si se taraste pana intre picioarele mele , acum fata lui fiind la acelasi nivel cu a mea . Ma saruta pe gat ,apoi spune :                                                                                  -Esti pregatita ? Eu murmur un 'Aham...' si astept ca si trupurile noastre sa fie contopite , dar senzatia de extaz intarzie sa apara ... Ma uit surprinsa la Luke , iar el zambeste strengareste , apoi spune :                                                                                                                                                                               -Stai putin... Eu confuza , il urmaresc cu privirea pana cand ajunge la pantalonii lui aruncati pe undeva prin camera si scoate un pliculet argintiu .                                                                                                 -Gata ! spune el entuziasmat , dupa ce-si pune prezervativul . Eu chicotesc , apoi il treg peste mine , gura mea cautandu-i-o pe a lui cu disperare . Limbile noatre faceau un dans impecabil , ce imi dadeau o senzatie placuta... Nu dureaza mult si simt cum Luke 'isi intra in treaba' , facandu-ma sa gem tare . El imi acopera imediat gura , apoi imi sopteste :                                                                          -Nu-s idioti... El chicoteste ironic , apoi printre gemete spune :                                                                      -Chiar ...vrei... sa vorbim... de ei acum... ?      Eu nu-i raspund , sarutandu-l cu pasiune in loc de asta...                                                                                                                                                                                           ...                                                                                                                                                                   -Te iubesc ! spune Luke , pupandu-ma pe frunte  .  Eu stateam cu capul pe pieptul sau dezgolit , unde i-am lasat cateva sarutari , facandu-l pe el sa chicoteasca .                                                                 -Si eu te iubesc ! zic , apoi mana lui incepe sa-mi mangaie bratul, intr-un mod tandru . Oh nu face asta !spun eu,indeparandu-i mana . El se uita confuz la mine , apoi spune :                                               -De ce ? Nu-ti place ?                                                                                                                                             -Problema e ca-mi place prea mult... spun eu , reusind sa scot un raset de la el.                                     -Oh , sa inteleg ca asta te excita ?!Printesa , asta nu e o problema... Pai daca tu vrei sa continuam , atunci Luke nu-ti va sta in cale ! spune el , apoi se urca pe mine , incepand sa ma sarute din nou pe gat .                                                                                                                                                                              -Luke , e 9 dimineata , chiar vrei sa facem asta ? intreb eu , chicotind . El deschide gura sa spuna ceva  , dar e intrerupt de o bataie in usa .                                                                                                            -Scumpo ! Trezeste-te ! De ce e usa inchisa ?! se aude vocea mamei , care acum tragea de clanta usii . Eu sar ca arsa de pe pat , nestiind ce sa fac .                                                                                           -Ce dracu facem acum?! tip eu ... in soapta desigur , ca mama sa nu ma auda.                                          -Serios ?! Oh, universul nu tine cu mine sau cu hormonii mei ! spune Luke , ridicandu-se calm de pe pat .                                                                                                                                                                        -Vorbeste mai incet ! Defapt nu ! Mai  bine nu mai vorbii deloc ! Baga-te subt pat ! soptesc eu , tragandu-mi o pereche de pantaloni pe mine .                                                                                                    -Eu nu ma bag subt pat ! protesteaza Luke , facand un bot de rata . Eu chicotesc incet , apoi spun :   -Atunci treci in dulap ! El isi da ochii peste cap , apoi intra in dulap , fara sa mai spuna ceva . Eu imi trag si un tricou pe mine , apoi deschid usa , lasand la iveala o mama nervoasa .                                         -De ce era usa inchisa ?! Si o Doamne ,  de ce porti hainele astea mai mari cu 10 numere ?! spune ea , iar atunci constientizez ca port hainele lui Luke . Oh Doamne ! Ce cap sec sunt !  gandesc eu , iarcand deschid gura sa spun ceva , bineinteles ca o minciuna , un chicotit se aude din dulap...................................................................................................................................................................................Buna !Mersi de voturi si comentarii !  :* Scuze de greseli ! 

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum