Partea 48- Tu cine dracu esti ?

2.3K 183 35
                                    

-Ti-am spus , nu e vorba despre nicio marfa ! spune Adam nervos , apoi ma prinde  de mana si ma trage in mijlocul multimii . Danseaza cu mine , Zoe... imi sopteste el de data asta la ureche , iar eu ma dau un pas in spate . 

-Scuze , eu nu dansez... zic repede si destul de tare pentru a ma auzi , iar pe fata lui Adam apare apare un ranjet mic . Eu ma uit confuza la el , apoi spun : Ce ? 

-Vorbesti serios ? Confuzia mea devine si mai mare . 

-Da , vorbesc serios . Adam ma trage mai aproape de el , pentru a ajunge din nou la urechea mea , apoi spune : 

-Nu te cred...

-De ce nu ? 

-Fetele frumoase se misca cel mai bine... raspunde el , pe un ton seducator . 

-Acum tu vorbesti serios ? intreb eu , dandu-mi ochii peste cap . El isi ridica o spranceana , apoi spune : 

-Foarte serios , domnisoara... De ce ? Eu chicotesc slab , apoi spun : 

-Urasc replicile astea seci de agatat... Te credeam mai ... bun de atat . Zambetul lui se largeste , acum masurand un kilometru , apoi imi replica : 

-Chiar sunt , domnisoara ... Ce ar zice domnisoara asta frumoasa daca as invita-o la dans ? din nou... Eu chicotesc , apoi spun : 

-Ca nu stie sa danseze... 

-Tipul cu replici seci de agatat iti spune ca vrea sa te invete... Ii permiti ? De data asta el isi duce o mana la spate si pe cea dreapta o intinde in fata , parca invitandu-ma la un dans medieval , in sala de evenimente a unui castel . Bine , doar ca el nu e printul pe cal alb , ca nu e un dans medieval , ci mai mult unul rock , iar garajul asta nu se compara deloc cu un castel , dar...  

 Zambesc larg , apoi imi asez mana in palma lui , gandindu-ma ca nu ar strica putina distractie . 

... 

-Nu mai vreau bere... spun eu , facand un botic de copil suparat . Adam chicoteste , apoi spune : 

-Bine , pai atunci ce ar fi sa bem ceva special ? Eu zambesc fericita , apoi incep sa aplaud , lucru ce-l face sa rada pe Adam . 

In ultimele 3 ore am dansat mult si am baut asa cum nu am mai facut-o pana acum , dovada sta betia gigantica in care am intrat . 

-Bea asta... imi spune Adam , apoi imi intinde un pahar mic , cu un lichid rosiatic in el . 

-Ce e ? intreb luand paharul in mana . 

-Doar bea , e fantastic . O sa -ti placa . Zice el , apoi imi ace cu ochiul . Imi dau ochii peste cap , apoi si paharul , band din el pana si ultimul strop . Dupa nici 5 secunde simt o amenteala puternica si vad cum totul se incetoseaza , dar efectul nu dureaza mult , caci dupa cateva momente parca sangele incepe sa-mi fiarba in vene si o senzatie de bucurie profunda si inexplicabila imi da navala in corp . 

-Deci ? intreaba Adam . Eu ii zambesc , apoi spun : 

-Vreau sa ne plimbam... El se incrunta slab , apoi spune : 

-De ce ? 

-M-am plictisiiiiiit.... imit eu o voce de copil smiorcait , ceea ce-l face pe Adam sa-si dea ochii peste cap si sa-mi accepte propunerea . Ma ridic de pe canapea si simt cum pamantul imi fuge de sub picioare , dar Adam ma prinde  de talie , astfel evitand contactul cu podeaua . 

... 

-Mai vreau din-aia... spun eu , iar Adam ma priveste confuz . 

-De care ? 

-Din-aia ce am baut atunci... spun eu razand . Simt o bucurie imensa de nedescris , iar acum am inceput sa rad din orice . Adam da din cap in semn ca a inteles , apoi spune : 

-Pai hai sa mai luam... Eu aprob , apoi ne ridicam de pe trotuar si ne indreptam spre garaj , care e destul de departe , caci acum suntem in oras . 

-Hopa ! spun eu cand eram pe cale sa cad . 

-Nu mai rade atat ... zice amuzat Adam...

-Bine sefu ! spun eu , pe acelasi ton glumet . Simt cum lumea nu ma mai inconjoara , cum problemele au disparut , iar grijile... ce-s alea ?  E o senzatie perfecta! 

-Asteapta putin aici , vreau sa iau ceva... imi spune Adam , ajungand in fata unui non-stop . Ma razam pe zidul cladirii , tragand aer in piept . Simt o presiune mare in zona pieptului ce nu-mi da pace . Ma indepartez de perete , dorind sa ma duc dupa Adam pentru a-i spune sa se grabeasca , dar sunt trezita din lumea mea de o voce cunoscuta : 

-Ce dracu... Zoe ce e cu tine ?! Deschid larg ochii , dar in zadar , caci tot ceea ce vad e bezna totala . Simt doua maini mari si calde in jurul meu , iar o caldura provenita de la alt corp ma invaluie . Ce Dumnezeu ti s-a intamplat ?! tipa cel ce ma tine in brate . Cu un mare efort , deschid din nou ochii , de data asta vazandu-l pe Luke foarte ingrijorat ce ma priveste terifiat . 

-Relaxeaza-te tipule... fata se simte bine ! exclama Adam iesind din magazin . Luke se uita cu o privire de ucigas la el , apoi spune  : 

-Tu cine dracu esti ? Si ce i-ai facut ? Adam se sprijina de acelasi zid ca si mine si spune :

-Deocamdata nu i-am facut nimic...De acum urmeaza distractia . Auzind asta , imi indrept privirea spre Adam care tine in mana un pachet argintiu . Ma se pare mie sau sunt... prezervative ?! 

-Daca pun mana pe tine , te omor ! striga Luke nervos . Calum , du-o pe Zoe in masina , te rog... continua el , apoi eu simt cum cineva ma ridica si ma duce mai departe de non-stopul in fata caruia acum se aud doar strigatele lui Luke .... 

Buna ! Scuze de greseli ! Mersi pentru voturi si comentarii ! :*

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum