Partea 43 - Pot sa te rog ceva ?

2.8K 168 9
                                    

-Nu ! strig eu , panicandu-ma .  Mama se uita confuza la mine , riricand o spranceana .                           -Tu cumva ascunzi ceva de mine ?! spune el , avand vocea serioasa . Eu imi musc buza , apoi spun :                                                                                                                                                                          -Nu , in niciun caz... Doar ca ... Am spus nu pentru ca am luat din greseala hainele lui ... Andy pe mine , vezi ?                                                                                                                                                                    -De asta am venit aici , pentru a-ti spune ca peste o ora trebuie sa mergi la Andy... E ora de vizite , iar mai apoi el are cateva ore de odihna , inainte sa inceapa un nou tratament , spune mama , deschizand usa sa plece , dar se opreste in ultimul moment , indreptandu-si privirea spre dulap .         -Sa opresti muzica sau ce naiba se auzea din camera ta , inainte sa pleci... Eu rasuflu usurata la auzul cuvintelor ei , apoi aprob dand din cap si zambind fortat . Mama iasa din camera , inchizand usa in urma sa.                                                                                                                                                         -Esti un idiot ! spun eu , deschizand usa dulapului . Luke se ridica din dulap , iar eu izbucnesc in ras cand vad ce specimen zace in fata mea . Ce dracu faci ?! spun printre rasete . El se uita urat la mine , apoi spune :                                                                                                                                                                  -Daca scumpa ta mama ar fi deschis dulapul , nu cred ca ar mai fi fost asa de ras vazandu-ma dezbracat , asa ca pentru orice eventulitate , mi l-am acoprit pe Junior... spune el , asezandu-se pe pat . -Da , ai dreptate , adica nu ar fi fost deloc traumatizata vazandu-te pe tine cu fusta mea... Nu e nimic ciudat ca un baiat de 2 metri sa poarte o fusta din volanase roz... Perfect normal ! spun eu , dandu-mi pantalonii lui jos .                                                                                                                                  -Ce faci ? spune el , incruntandu-se . Doar nu te duci la Andy ?! continua el , enervandu-se .                  -Da ba... raspund eu sec , luand din dulap o pereche de blugi si un tricou simplu .                                   -Cred ca glumesti ! De ce dracu te duci ?! sare el ca ars din pat , venind in dreapta mea . Eu il privesc , apoi spun :                                                                                                                                                      -Poti sa incetezi odata ?! Tocmai ce mi-am petrecut noaptea cu tine si ti-am spus ca te iubesc , ok ?! De ce crezi ca te-as minti? Ma duc la Andy pentru ca are nevoie de mine , ca de un AMIC ... spun eu , accentuand cuvantul amic . El isi da ochii peste cap , apoi spune , tragandu-si pantalonii pe el :        -Stii ceva ?! Du-te unde vrei ! La cine vrei si fa ce vrei ! Nu-mi pasa !  Eu ma uit la el , nevenindu-mi sa cred ca a spus asta , iar el , dandu-si seama de ce a scos pe gura , ma priveste muscandu-si buza .                                                                                                                                                                          -Iesi ! spun eu dur , aratand cu degetul spre terasa .                                                                                       -Uite chiar nu am vrut sa spun asta... M-am enervat ...Am crezut ca acum ca ne-am impacat , azi o sa ne petrecem ziua impruna... Dar tu ma lasi  pentru Andy... Si sa-ti mai aduc aminte ca erai sa te casatoresti cu el ?! E greu si pentru mine ,ok ? spune el , punandu-si mainile pe obrajii mei si sarutandu-ma la final . Eu nu-i raspund sarutului , dar nici nu-l indepartez , incerc doar sa ma joc putin cu el ... Imi musca buza in speranta ca voi reactiona , dar el tot nu fac nimic ...                                 -Hai ma ! Credeam ca ma intelegi ! se plange el , retragandu-se din sarut . Eu chicotesc , apoi spun :  -Serios , iesi , pana nu vine din nou mama... El isi da din nou ochii peste cap , apoi spune :                 -Ugh ! Omoara-ma acum ! Bine , fie , plec ! Dar trebuie sa-mi promiti ceva ! Eu ridic o spranceana , iar el continua :   Promite-mi ca nu vei face nimic mai mult cu acel idiot decat sa-l ”susti” si ce mama dracului mai are el nevoie , ok ? Oh , nu chiar orice are nevoie , bine ?! Nu chiar orice... Eu chicotesc slab , apoi arat din nou spre balcon , iar el se conformeaza si sare de pe balcon , dar nu inainte de a ma saruta .                                                                                                                                                 ...                                                                                                                                                                                  -Buna Andy ! spun eu , asezandu-ma pe patul sau de spital .                                                                  -Buna... Dar cine esti ? spune el , acest lucru ranbindu-ma putin... Stiam ca Andy are pierderi de memorie , dar e detul de dureros sa vezi ca una dintre cele mai importante persoane din viata ta nu-si aminteste de tine... Pentru ca da , Andy e foarte important pentru mine... Il iubesc si de asta imi e asa de greu sa-l vad asa... Il iubesc ca pe un frate...                                                                                         -Sunt Zoe , prietena ta... spun eu , zambind slab .                                                                                             -Esti frumoasa... spune el , iar eu chicotesc .                                                                                                         -Multumesc... murmur eu , dar el spune :                                                                                                         -Pot sa te rog ceva ? E important........................................................................................................................................................................................... Hei ! Mersi de voturi si comentarii ! :* Scuze de greseli ...

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum