-Poftim? Tu chiar esti idiot! spun eu, facand stanga imprejur si iesind din camera.
-Usa e inchisa ! striga Adam, in urma mea, extrem de incantat de situatia asta de rahat in care ma aflu. Prefer sa il ignor, asa ca ma duc sa apas pe clanta, pana la urma convingandu-ma ca avea dreptate. chiar era inchisa.
-Chiar nu te inteleg. Spun, uitandu-ma la el, dupa ce iasa din camera, privindu-ma din cap pana in picioare.
-Tu stii ca esti inca in halatul de baie, nu? Spune amuzat Adam, iar eu abia atunci constientizez. Nu conteaza, imi place ca te prinde culoarea . Comenteaza rautacios, iar eu strang mai tare cordonul halatului de baie .
-Ai pus intentionat acele droguri in bautura mea? Ma trezesc spunand, zambetul sau transformandu-se intr-un ranjet arogant.
-Ma crezi atat de idiot incat sa le pun din greseala, scumpo ? Zice el, iar eu ma fac alba la fata ca si varul. El chiar vroia...Dar Carina mi-a spus ca ar fi imposibil...Defapt, Carina e la fel ca adam. Sunt de aceeasi parte. Normal ca a incercat sa-l ajute, sa-l scoata. Ce fraiera sunt !
-Iar scopul tau care a fost ? Bucuria pe care ai trait-o vazandu-ma in spital?
-Uite, planul meu era unul foarte bun. Tu ai fi luat acele droguri, apoi eu te-as fi dus pe culmile placerii, scumpete. Dar fostul tau iubit idiot mi-a cam pus bete in roate, intelegi? Nu ai fi ajuns la spital daca nu era el .Raspunde el degajat.
-Da, ai dreptate. Daca nu era el nu ajungeam la spital. Ajungeam sa-mi urasc viata pentru ca m-as fi culcat cu un imbecil. Spun nervoasa, apoi trec pe langa el, luand hainele pe care doar cu cateva momente in urma le-am pus in cosul de rufe murdare.
-Aham...si vrei sa spui ca ai fi regretat daca te culcai cu mine ? Intreaba Adam, luandu-mi tricoul din mana . Ii arunc o privire ucigasa, apoi i-l smurg din mana, aproape rupandu-l, apoi spun :
-Mi-a fi detestat viata, intelegi? Intru apoi in baie, in pas alergator si blochez usa, pentru ca el sa nu intre . Il aud batand in usa, apoi incercand clanta, dar nu stau mult pe ganduri si-mi trag hainele pe mine, apoi incep inspectia prin baie pentru a gasi ceva cu care sa deschid usa. sau macar ceva cu care sa-l lovesc in cap pe idiot.
Am deschis dulapioarele, dar tot ce am gasit au fost niste prosoape, cateva sticlute de parfum si de spirt urmate de alte cateva lucruri ce trebuie sa stea la baie . Imi trec nervoasa mana prin parul inca umed, apoi dau sa ies din baie, dorind sa plec din casa asta cat mai repede, dar ceva imi atrage atentia de pe un raft de sticla. O foarfeca. O iau in mana si aproape o pup de fericire. Numar pana la 3 in gand, apoi deblochez usa, deschizand-o larg si iesind ca arsa din baie.
Nu era nimeni pe hol, asa ca o pornesc spre usa. Stiind ca e inchisa, incep sa controlez buzunarele hainelor de pe cuier,in speranta ca o sa gasesc vreo cheie. Si bingo, intr-o geaca albastra, un set de chei se odihnea in buzunarul stang .
Nu apuc sa si deschid usa, pentru ca ma trezesc cu Adam , fara tricou, in spatele meu.
-Pleci undeva? Intreaba el ironic, apucandu-ma de brat, dar eu ii zambesc si spun :
-Defapt chiar plec. El se uita sfidator la mine, aplecandu-se sa ma sarute, dar atunci eu ridic foarfeca, iar el se indeparteaza. Ce idiot, nici macar nu stiu ce ar trebui sa fac cu acea foarfeca...In fine, el nu trebuie sa stie ca nu sunt in stare sa folosesc nici o foarfeca.
-Aia e o...foarfeca ? Spune el, dandu-si seama ca e o idiotenie de foarfeca, o arma prea putin folositoare. Rade cateva secunde, apoi se napusteste asupra mea, iar eu, luata prin surprindere, actionez pe moment , taindu-l pe brat cu ...o foarfeca.
Buna! Scuze de greseli!