-Trezeste-te ! striga mama disperata , intrand peste mine in camera . -M-am trezit ! spun eu inca ingropata intre perne.Mai stau doar 5 minute , continui somnoroasa . - Haide , e vineri si ultima ta zi la liceul asta , imi aminteste mama , care a inceput sa aeriseasca camera , ceea ce m-a facut sa sar ca arsa din pat , caci e noiembrie , iar in Londra , in aceasta perioada e frig . -Inchide geamul !! strig eu revoltata . -Nu esti inca gata ? Cobor jos sa fac micul-dejun , iar cand te strig sa cobori la masa , sper sa fi gata , caci altfel voi veni cu galeata de apa , spune ea chicotind . -Voi fi gata ! murmur in timp ce intru in baie . Hei , cu toata telenovela asta de dimineata , am uitat sa ma prezint . Eu sunt Zoe si am 17 ani . Locuiesc in Londra , adica doar pana azi , caci maine voi pleca cu mama in Sydeny . Ne vom muta cu iubitul mamei , care peste 2 luni va deveni sotul ei . Nu am facut scandal din cauza asta , caci mama si tata au divortat acum 5 ani , de atunci eu ramanand cu mama . Pe mama o cheama Matilda , iar pe viitorul ei sot , Josh . Are un fiu pe care nu l-am vazut inca , pentru ca de fiecare data cand Josh vedea in vizita la noi , adica de 2 ani incoace , nu l-a adus si pe fiul lui cu el . Dar am inteles ca-l cheama Luke si ca e mai mare decat mine doar cu cateva luni . -La liceu - -Ce faci nebuno ? intreaba Dana , prietena mea . -Nu la fel de bine ca tine , nebunatico !! Ce sunt semnele de pe gatul tau ? spun eu chicotind . -Mark devine salbatic uneori , raspunde ea facand un joc bizar cu sprancenele. Mark e iubitul ei si prietenul meu , inca de acum 3 ani . - Ok , ok , prea multe amanunte . Spun eu luandu-mi cartea de biologie din dulap . Orele au trecut repede , ca de obicei . Mi-am luat ramas-bun de la toti prietenii mei si de la profesori , caci multi profesori ma plac , ceea ce inseamna ca le va fi dor de mine . Sunt o eleva buna la scoala , dar nu o tocilara . -Acasa- -Am venit ! strig eu intrand pe usa . -Peste cateva ore e avionul , deci pregateste-te ! Iar masa e gata peste cateva minute ! striga la randul ei si mama . -Bine ! spun si urc in camera mea , imi schimb hainele de scoala cu o pereche de colanti negri , un tricou alb simplu si papucii mei de casa , urmand sa-mi prind parul intr-un coc dezordonat . Cobor la masa , pentru a observa ca mama a ars puiul , ceea ce inseamna ca vom manca iarasi salata . -Foarte buna mancarea! spun eu sarcastia . -Stiu scumpo , stiu , raspunde si mama cu aceeasi doza de sarcasm in voce . Acum ar fi bine sa te apuci sa-ti faci bagajul , continua ea , de data asta serioasa. -Ok . Dupa 2 ore de impachetat si inca o ora de pregatit , am ajuns insfarsit la aeroport . Ne-am asezat la locurile noastre , iar eu mi-am luat castile si telefonul , fiind pregatite pentru cateva ore de zburat . -La aterizare - Ne-am luat bagajele , care nu erau tocmai putine , apoi eu o urmam pe mama , care de asemenea , il cauta cu privirea pe Josh . -Uite-l acolo ! spune mama , Josh indreptandu-se spre noi acum . El era un tip inalt , bine-facut si cu parul negru . Purta mereu culori inchise si in majoritatea timpului costum , caci era un om de afaceri . Ceea ce l-a ajutat sa o cunoasca pe mama , pentru ca si ea e implicat in diferite afaceri , una dintre ele fiind chiar cauza acestei relatii . S-au cunoscut in timp ce lucrau la acelasi proiect , iar poveste lor adolescentina a continuat pana in prezent , devenind una foarte serioasa . -Mama , cine e cu el ? intreb eu confuza vazandu-l acompaniat . ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. Mersi pentru ca ai citit ! Sper ca ti-a placut !! As fi recunoscatoare pentru un vot! P.S. Scuze pentru posibilele greseli.....