Partea 31 - Intre doi crai...

2.7K 146 15
                                    

Dupa ce ne-am prezentat , am decis ca e timpul sa ne asezam la masa... Mama a adus primul fel de mancare , asezand cate o farfurie in fata fiecaruia . -Ai o familie frumoasa ! spune domnul Jonson , apoi ne zambeste calduros . Eu ii raspund cu acelasi zambet , tata spunand : -Multumim ! Si dumneavoasta la fel ! Aveti un baiat mare si frumos ! -Iar dumneavoasta aveti o fiica absolut superba . Cine stie , poate ea si fiul nostru s-ar putea cunoaste mai bine ... zice doamna Jonson , facandu-ma sa-i maresc ochii de uimire , iar Luke s-a inecat cu apa , la propiu . -Cu siguranta ! Fiica mea ar fi norocoasa sa-i fie aproape lui Marcus . E un baiat minunat si as fi incantata ca fata mea sa aiba un asa viitor sot , zice si mama , iar eu o privesc surprinsa . Are dreptate , Marcus e un tip misto... E aratos , destet si educat , dar eu nu-l vreau ca iubit , ce sa mai zic de sot... -Eu cred ca mai bine am lasa-o pe Zoe sa-si aleaga iubitul si viitorul sot , zice Luke , schitand un zambet fals . Pe mine aproape ma busi rasul , cand il vedeam atat de nervos si serios . Pe fata lui se putea citi gelozia si asta ma facea sa ma simt bine... Eu doar zambeam din cand in cand , privirea mea cazand pe chipul frumos al lui Marcus . El ma privea cu atentie , apoi spune : -As vrea sa ne cunoastem mai bine ... Eu il privesc fara sa am vreo expresie concreta pe fata , dar in momentul in care am vrut sa zic ceva , mama intervine : -Sigur... Ar fi o idee minunata ! Eu imi intorc capul in mod fulgerator spre ea , atintind-o cu niste ochi plini de nervozitate . Nu-mi place cand lua decizii pentru mine ! Desigur ca nu as fi refuzat propunerea lui Marcus , caci nu ar fi fost politicos , dar nu as fi vrut sa intervina mama peste mine , crezand ca nu-s in stare sa iau o decizie singura . -Mi-ar face placere... zic eu , intr-un final , cuvintele mele formand un zambet incantat pe fata lui Marcus . La masa eram asezanta langa Luke , el fiind in dreapta mea , iar locul de langa mine , din partea sanga era liber , caci Josh statea in cap de masa , la fel ca si domnul Jonson , mama fiind in dreapta lui Josh , ca si doamna Jonson , iar Marcus era in fata mea , pe partea cealalta a mesei . Imediat dupa ce am rostit asta , simt o mana pe piciorul meu drept , acest gast facandu-ma sa tresar . Ma uit la Luke cu o expresie "ce dracu faci ?! " , dar el doar ranjeste si continua sa-si miste mana pe piciorul meu gol . Corpul meu era traversat de mii de fiori si de un val de caldura imens cand mana lui urca din ce in ce mai sus , facandu-si loc spre interiorul coapsei male . Eu ma tot misc incercand sa-i indepartez mana , dar mama ma observa apoi spune : -Zoe , te simti bine ? Linisteste-te , esti la masa ! Vocea ei era serioasa si desi suna ca o rugaminte , se putea simtii gramul de disperare ce era prezent in el . Incetez cu foitul , vazand ca Luke ma mangaie in continuare , asa ca nastiind ce sa mai fac , decid sa0i declar razboi lui Luke , zicand : -Eu m-am saturat . Marcus , ce zici sa ne plimbam putin ? Marcus aproba imediat bucuros , iar mama spune fericita : -Ma bucur mult pentru voi si poate , cine stie , se va lega mai mult decat o prietenie intr voi... Luke maraie nervos , apoi spune pe un ton dur : -Cred ca ar fi mai bine sa stati aici pana se termina cina ! Eu ma intorc spre el , stiind ca-l deranjeaza ceea ce fac , iar pentru al enerva si mai mult spun : -Stai linistit fratioare , mie nu imi mai este foame . El se incrunta , facandu-ma sa chicotesc , apoi inainte sa ma ridic de pe scaun , vocea lui Josh ma face sa devin si mai fericita , iar pe Luke ii aduce in pragul disperarii : -Sper s-o aduci acasa pana la 11 . Aveti grija de voi si distrati-va ! Eu zambesc , apoi ma ridic de pe scaun , Marcus facand la fel . -Vin si eu cu voi ! zice Luke ridicandu-se de la masa in urma noastra , eu ma incrunt la afirmatia lui , dar Josh spune repede : -Nu cred ca ... dar este intrerupt de doamna Jonson : -Luke are dreptate ! Ar trebui sa mearga impreuna , pentru ca noi sa putem discuta despre afaceri... Domnul Jonson aproba , mama si Josh fiind de acord . Eu imi daou ochii peste cap , apoi imi iau telefonul si ies din casa , urmata fiind de Marcus si Luke ce era fericit ca vine si el . Nu inteleg ce e cu el... Stie ca sunt cu Andy , nu inteleg de ce isi face atatea griji din vina lui Marcus... Adica serios acum , doar am glumit in seara asta... Ne plimbam prin oras , linistea predominand intre noi . Eu mergeam la mijloc , fiind intre cei doi "taurasi" . -Esti foarte frumoasa in seara asta ! zice Marcus , dar Luke scranceste nervos , apoi zice : -Ok , tipule , ai mai zis-o o data azi... S-a prins de idee ... Eu chicotesc usor , apoi zic : -Nu-l asculta pe fratele meu...E doar putin gelos. -Putin ?! exclama Marcus , iar nervii lui Luke explodeaza , zicand pe un ton dur : -Uite bai inteligentule ! Eu zic sa nu-ti mai pierzi timpul pe dupa fundul lui Zoe , caci are iubit , ok ? -Iar eu zic ca ar fi mai bine sa o lasi pe ea sa spuna daca vrea sau nu sa mai stau dupa fundul ei ! zice si Marcus , facandu-ma sa otez exasperata , apoi sa zic : -Sunt si eu de fata , ok ?! Nu vreau sa ne certam , asa ca vreau sa clarific niste lucruri de la inceput ! Luke e fratele meu , spun eu accentuand lucrul asta , facandu-l pe Marcus sa se incrunte , nestiind despre ce vorbesc , dar Luke stia foarte bine . Iar eu am un iubit ! continui eu , iar Luke ia o pozitie aroganta , multumit fiind de ceea ce am zis . Pe iubitul meu il chiama... Andy ! zic eu , iar fata satisfacuta a lui Luke se schimba in una nervoasa ... -Oh , inteleg... Imi pare rau atunci ... zice Marcus , avand o fata dezamagita . -Stai lini... dar nu apuc sa spun mai departe , caci telefonul meu suna , iar pe ecran apare numarul lui Andy . Nu am mai vorbit demult cu el , nestiind ce sa-i zic... Nu e un moment prea bun in care se decide sa ma sune , dar ii raspund , cei doi baieti de langa mine privindu-ma curiosi ........................................................................................................................................................................................................................Salut ! Stiu ca nu e un capitol prea palpitant , dar capitolele viitoare sunt mai promitatoare... :)))) Mersi pentru voturi si comentarii !!! :* P.S.: Scuze de greseli ! La media e Marcus...

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum