Partea a 12-a - I-ai tras-o , gata cu ea !

3.2K 199 8
                                    

Am stat toata noaptea gandindu-ma la sentimentele mele incurcate pentru Luke . Il plac ! Si asta e adevarul ... Nu am ce face , dar e fratele meu , asa ca totul e imposibil...                                                               Ma trezesc , speriata fiind de alarma telefonului . E marti , deci am scoala... Ma ridic cu greu din pat , apoi intru la dus , unde petrec vreo 15 minute ... Imi usuc parul , apoi il prind intr-o coada de peste , intr-o parte . Ma imbrac cu o pereche de blugi albi , un tricou turcoaz si geaca de piele peste . Ma dau cu rimel , apoi cobor in bucatarie . Nu era nimeni , deci mama si Josh dorm , caci au stat mult azi-noapte la petrecere... Imi iau un mar si ma indrept spre usa . Apas pe clanta , dar o voce ragusita ma opreste din a o apasa :                                                                                                                                                                       -Asteapta ! Vino cu mine la scoala ...Mergem cu masina mea . Ma intorc si dau de Luke fara tricou . Arata atat de ... Revino-ti Zoe !  E frac-tu ! gandesc eu , incercand sa nu salivez .                                            -N-nu , stai linistit... Ma descurc ! spun si dau sa plec , dar Luke iritat spune :                                                    -Poti sa nu mai fi asa de incapatanata si sa ma astepti ?! Imi iau un triocu si vin imediat ... Nu pleca ! tipa , in timp ce se indreapta spre camera lui . Dupa cateva minute iasa din ea , cu un tricou negru , asortat cu blugii negri mulati si un hanorac gri peste . Nu mai spunem niciunul nimic pe tot parcursul drumului . Eu muream de rusine langa el , inca nu ma simt confortabil in preajma lui , dar el era calm si fara nicio problema ...                                                                                                                                                      -Mersi ca m-ai adus si pe mine , murmur eu , incercand sa nu-l privesc , in timp ce ieseam din masina.                                                         -Ce n-as face eu pentru...dar nu-l las sa continue , caci inchid usa masinii , iar el ramane in masina .                       Fac cativa pasi , crezand ca am scapat de el , dar soarta nu tine cu mine , caci el iasa din masina si ma prinde de mana...                                     -Ma eviti din nou ! Cat crezi ca-ti va mai merge ?! Mi-ai spus ca ma placi ... spune el putin iritat.                                     -Luke , nu conteaza ce am spus aseara . E complicat intre noi , deci mai bine o lasam balta . Ar fi mult mai bine , spun si eu , eliberandu-mi bratul din mana sa , plecand si lasandu-l pe el sa indruge niste cuvinte in urma mea .                                                                                                                                            Intru in liceu si din neatentie lovesc un trup micut si firav .                                                                             -Oh , scuze ! Nu am fost atenta ...spun eu privind-o pe cea din fata mea . Era o fata draguta , cu par negru , nu foarte inalta dar cu un zambet imens .                                                                                        -Nu-i nimic ! Probabil e si vina mea . Eu sunt Bianca ! spune si intinde mana catre mine . Eu o prind usor , scuturand-o putin .                                                                                                                                        -Eu sunt Zoe ! raspund , zambindu-i si eu .                                                                                                        -Oh , stiu scumpo ! spune ea , zambetul disparandu-i .                                                                                   -Serios ?! De unde ? intreb eu confuza . Am doar 2 saptamani de cand sunt aici si nu-s chiar asa de populara .                                                                                                                                                                   -Pai se vorbeste prin scoala ca esti noua ”cucerire” al lui Luke . E adevarat ? intreaba ea curioasa .    Noua cucerire ?! Ce-i asta ? Deja s-a laudat ca s-a culcat cu mine ?! E un mare dobitoc ! Nu pot sa cred ca il plac ... gandesc eu dezamagita .                                                                                                               Dupa o ora de matematica , pe care am petrecut-o cunoscand-o mai bine pe Bia , am decis sa ne vedem in seara asta la ea acasa . Da , barfe !                                                                                                    Ies din clasa si ma indrept spre cantina , alaturi de Bia . E o tipa de treaba !  Ne asezam la o masa oarecare , urmand sa imi desfac sticla de suc . Iau o gura din ea , dar langa mine se aseaza Alex .                                                                                                                                                                             -Hei , ce mai faci ? Nu te-am mai vazut de mult ! spune el entuziasmat .                                                    -Pot spune acelasi lucru despre tine ! Ea e Bia , spun si-o prezint pe noua mea prietena lui Alex .       -Incantat de cunostinta ! spune el vesel .                                                                                                           -La fel ! raspunde Bia , zambind .                                                                                                                               Nu dureaza mult pana cand grupul popular isi face aparitia in cantina . Desigur , in frunte cu Luke si ceilalti prieteni ai lui .                                                                                                                                 -Il stiu pe Luke , dar ceilalti cine sunt ? intreb eu , constatand ca desi i-am vazut pana acum de cateva ori , inca nu stiu cine-s ceilalti trei baieti .                                                                                               -Pai tipul cu par cret e Ash , cel cu parul rosu e Mike , iar tipul cu par negru si cateva suvite blonde , e ... Calum , spune Bia , cu o culoare rosiatica in obraji , cand il prezinta pe ulimul .                                  -Tie iti place cumva de Calum ?! intreb eu chicotind .                                                                                       -Nu fi ridicola ! El e asa un idiot , incearca ea sa nege , dar e evident ca-l place .                                     -Ce mai face papusa ? imi strica dispozitia Luke , cu un zambet stupid pe fata , acompaniat de ceilalti trei tipi .                                                                                                                                                          -Lasa-ma ! spun exasperata .                                                                                                                               -Ce-ai patit ? intreaba el confuz .                                                                                                                          -Ce-am patit ?! Ha , buna intrebare ! spun eu sarcastica si plina de nervi . Sa-ti fie clar : Eu nu-s noua ta cucerire , ok ? Nu trebuia sa te lauzi tuturor ca ne-am culcat impreuna ! A fost o greseala si speram sa ramana intre noi , ca doar suntem frati ! spun eu incercand sa nu atrag prea mult atentia celor din jur .                                                                                                                                                              -Frate , de ce te mai ti dupa ea daca ai castigat deja pariul ? I-ai tras-o , gata cu ea ... spune chicotind Calum . Pariu ?! .......................................................................................................................................................................................................................................................................................... Hei , hei ! Cum o mai duceti ? Sper ca va place acest capitol , fiinca l-am facut putin , dar doar putin mai lung ... Scuze pentru greseli si multumesc pentru ca cititi si votati ! 

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum